- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De Onderschatte K.O (2011)
De Onderschatte K.O (2011)
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Normaal gesproken geef je gewoon de nieuwe stand door zoals ik nu voor jou deed en iedereen kan vanzelf zien waarop je gestemd hebt.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Zou toch wat zijn als de battle (en daarmee de hele KO) beslist wordt door mister blonde's know-not stem. Je hele principes naar de knoppen. Hoor je 5 jaar later nog van 
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Ik ben in (en uit) pricipe alleen principeel als het uitkomt.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
WINNAAR!!

Zeer terechte en logische winnaar. Er bestaat soms toch nog gerechtigheid op MM 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ongelofelijk dat ie het heeft gehaald. Vanaf het begin mijn absolute favoriet 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
De best denkbare winnaar, naast Troll 2.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
En Eden Log op plek 2 valt zeker mee te leven.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
En Eden Log op plek 2 valt zeker mee te leven.
Inderdaad. 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Geweldig!
En dankjewel Puck.
Een overwinning voor de pulp horror uit de jaren '70 en '80.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
The Most Underrated Movie Ever Made 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Weinig underrated aan. Film geniet genoeg bekend het en waardering..... Maar de animal killings bezorgen 'm terecht een slechte naam.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Jammere winnaar, vooral ook omdat hij inderdaad al een enorme status geniet.
Het hele dierendebat even daargelaten blijft het ook een enorm goedkoop en best crappy in elkaar gedraaid horrortje. Anno 2012 is het saai, bijna lachwekkend.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nochtans de enige geloofwaardige en voelbare handycam film.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Jammere winnaar, vooral ook omdat hij inderdaad al een enorme status geniet.
Het hele dierendebat even daargelaten blijft het ook een enorm goedkoop en best crappy in elkaar gedraaid horrortje. Anno 2012 is het saai, bijna lachwekkend.
CH saai noemen is merkwaardig. Goedkoop en crappy zal best, memorabel is het alleszins, vooral de score, die denk ik een groot aandeel heeft in de uiteindelijke overwinning.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Mooie winnaar, al heb ik Eden Log nog niet gezien.
Maar zal niet echt mijn ding zijn vermoedelijk.
Persoonlijk had ik nog liever Gamer of The Broken als winnaar gezien.
Tijd voor de overschatte K.O.? 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
The Broken en Eden Log behoren voor mij tot de beste films in deze K.O. Ik ben daarom ook dik tevreden met de 2e plaats voor Eden Log. Had ik niet verwacht overigens. Dat die kannibalen deze K.O. zouden winnen had ik min of meer wel verwacht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Had veel liever Alligator of House of 1000 corpses zien winnen, die zijn pas echt onderschat.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Cannibal Holocaust dus. Goede film, al heeft het ook wat mindere punten (iedereen weet waar ik het over heb). Ben het met Reinbo eens dat House of 1000 Corpses misschien wel de meest onderschatte was. Was ook een zeer terechte winnaar geweest, maar met Cannibal Holocaust kan ik ook leven.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
De winnaar van deze knock-out is natuurlijk per definitie niet de meest onderschatte film. Daarvoor moet je eerder bij de films zijn die er in de eerste ronde uitvlogen. Le temps du loup was één van mijn favorieten.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
House of xx corpses is een film voor mietjes, tuurlijk is Cannibal Holocaust beter, maar de winnaar?? Dan zou ik wel betere films kunnen bedenken..
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Geweldig!
En dankjewel Puck.
Een overwinning voor de pulp horror uit de jaren '70 en '80.
Geen probleem hoor. Persoonlijk vond ik de film eerst niks, al dat dieren geweld. Maar bij een tweede kijkbeurt kon ik de symboliek erachter wel waarderen.
Terechte winnaar!