- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Serieladder
Serieladder
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
3-3 Briljant, geniaal, one of the best 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
4-3 Mah, best wel logisch dat zo'n serie veel aanheng heeft. Echt iets wat wel goed bij het grote publiek valt.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5681 stemmen
4-3 Mah, best wel logisch dat zo'n serie veel aanheng heeft. Echt iets wat wel goed bij het grote publiek valt.
Iemand als jeroentjuhhhh is er niet echt eentje die nou bepaald met het grote publiek meeloopt. Ik daarentegen met paar dingen we. Scrubs heeft gewoon geweldige humor en leuk verzonnen personages. The Janitor, Ted, Todd en hoofdpersoon JD zijn het leukst.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iemand als jeroentjuhhhh is er niet echt eentje die nou bepaald met het grote publiek meeloopt. Ik daarentegen met paar dingen we. Scrubs heeft gewoon geweldige humor en leuk verzonnen personages. The Janitor, Ted, Todd en hoofdpersoon JD zijn het leukst.
Dus? Blijft het wel een serie die goed valt bij het grote publiek. En alsof dat erg is.
Ik vind de humor wisselend. Van leuk tot erg makkelijk. De begin seizoenen waren top waar comedy goed gecombineerd werd met geloofwaardige drama elementjes. Daarna werd het helaas erg flauw en niet leuk.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5681 stemmen
Dus? Blijft het wel een serie die goed valt bij het grote publiek. En alsof dat erg is.
Ik vind de humor wisselend. Van leuk tot erg makkelijk. De begin seizoenen waren top waar comedy goed gecombineerd werd met geloofwaardige drama elementjes. Daarna werd het helaas erg flauw en niet leuk.
Ik denk dat ik jouw opmerking verkeerd opvatte. Volgens mij bedoelde je het niet perse negatief.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat ik jouw opmerking verkeerd opvatte. Volgens mij bedoelde je het niet perse negatief.
Ik bedoeldeh et idd niet negatief
, vind Scrubs ook best een leuke serie.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
1. Dexter
2. Mad Men
3. Married With Children
4. Six Feet Under
5. Fawlty Towers
6. Carnivàle
7. Office [UK]
8. The Young Ones
9. House
10. Serial Experiments Lain
11. Scrubs
12. The Big Bang Theory
13. 24
14. Fringe
15. Chuck.
16. Entourage
17. Family Guy
18. Breaking Bad
19. Game of thrones
20. Prison Break
21. Castle
21. Castle- Packed To The Rafters
0-1
Number23
-
- 8638 berichten
- 5681 stemmen
Wat is de tijdsregeling eigenlijk??
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
24-uursregeling lijkt me wel lang genoeg...
Number23
-
- 8638 berichten
- 5681 stemmen
Okay dan
20. Prison Break - Packed to the Rafters
0-0
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3031 stemmen
Idd de eerste seizoen waren redelijk, maar de rest is zo slecht. Big Bang Theory daar in tegen blijft gewoon aardig op niveau door de gehele serie heen.
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3031 stemmen
1-0
Wie beslist welke nieuwe serie wordt toegevoegd?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Wie beslist welke nieuwe serie wordt toegevoegd?
Number23
-
- 8638 berichten
- 5681 stemmen
1. Dexter
2. Mad Men
3. Married With Children
4. Six Feet Under
5. Fawlty Towers
6. Carnivàle
7. Office [UK]
8. The Young Ones
9. House
10. Serial Experiments: Lain
11. Scrubs
12. The Big Bang Theory
13. 24
14. Fringe
15. Chuck.
16. Entourage
17. Family Guy
18. Breaking Bad
19. Game of Thrones
20. Prison Break
21. Packed to the Rafters
22. Castle
Nou even kijken hoeveel fans deze heeft hiero:
22. Castle - Lost
0-1
Ceeda7
-
- 3544 berichten
- 1381 stemmen
Hee een seriejunkie??
As je om de maand 1 hele dag eenzelfde serie kijkt, dan lukt het wel
. Ik wacht heel veel trouwens tot elk seizoen uit is. Loopt vlotter ipv bijv op de tv er om de week eentje te bekijken.
Number23
-
- 8638 berichten
- 5681 stemmen
21. Packed to the Rafters - Lost
0-1
@Ceeda7: zeker op het einde laat Abrams heel de boel ontsporen, net als die trein in Super 8 trouwens. Dat is een heel mooi schema, misschien moet ik dat ook gaan doen.
Ceeda7
-
- 3544 berichten
- 1381 stemmen
21. Packed to the Rafters - Lost
0-1
@Ceeda7: zeker op het einde laat Abrams heel de boel ontsporen, net als die trein in Super 8 trouwens. Dat is een heel mooi schema, misschien moet ik dat ook gaan doen.
Idd, maar einde verzinnen is nooit gemakkelijk. Feit is wel dat hij als geen ander de spanning en het mysterieuze kan opdrijven. Toch een frisse wind hoor in de filmbusiness. Cloverfield, Super 8, Lost, Star Trek... Zéér entertainend.