- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène? #2
Uit welke film komt deze scène? #2
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Mekol
-
- 30 berichten
- 2335 stemmen
Mekol
-
- 30 berichten
- 2335 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
Vooruit, als mijn oplossing goed is (en dat is ie volgens mij) heb ik een foto uit een film die je zeker gezien hebt. Dus dan rust er opeens een zware verantwoordelijkheid op je frêle schouders... 
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
Dank je, Mekol! Dan, Flat Eric en anderen... :
...en een goede nachtrust allemaal !
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Ehm... 
Al sla je me dood.
Ja, goed idee! Slapen! Misschien heb ik morgen ineens een ingeving! Welterusten!
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
Geloof het of niet, maar midden in de nacht schoot ik wakker omdat ik besefte dat het personage uit mijn foto dezelfde professionele activiteit voor hetzelfde product doet als James Cagney in One two three...
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
stinissen (crew films & series)
-
- 23520 berichten
- 77042 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
Klopt! En wat die overeenkomst met One two three betreft, James Cagney is daarin de baas van Coca-Cola in West-Berlijn, terwijl de man uit mijn eerste foto zo goed en zo kwaad als het gaat datzelfde produkt probeert aan te prijzen zonder een leugen te (kunnen) vertellen...
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Aha! Nu kan ik het tweede plaatje plaatsen. Kwam me vaag bekend voor. Film wel gezien maar heeft geloof ik weinig indruk op me gemaakt.
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
Niemand? Dan:
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
ScarFish heeft het goed, maar de gok van mikey is ook knap!
Mekol
-
- 30 berichten
- 2335 stemmen
Ah toch. Had de afbeelding gegoogled na het antwoorden en ik kwam bij Antichrist uit. Ik ging er dus al van uit dat het mis was. 
De volgennde:
http://unrealitymag.bcmediagroup.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2009/09/clowndentristy.jpg