• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.517 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.429 stemmen

Uit welke film komt deze scène? #2

zoeken in:

Roger Thornhill

• 6061 berichten
  • 2472 stemmen

Nou, dat je "het eens wist", aan je recente stemmen te zien is je filmvoorkeur breed genoeg. Maar wat de still betreft... Als ik daar links een advertentie voor L.A. story van Steve Martin zie moet deze film ergens uit 1991 of 1992 komen... Hmmm...

ScarFish

• 744 berichten
  • 3502 stemmen

Nou, met je ogen is niets mis De tijd is in ieder geval juist!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Night on Earth (1991)

Ik herkende 'm meteen, maar de titel staat ook in de link.

Een ander mag weer.

ScarFish

• 744 berichten
  • 3502 stemmen

En hoe haal je die titel weg in de link? Want ik zit hier maar steeds te k*tten om een foto goed te plaatsen

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

ScarFish schreef:

En hoe haal je die titel weg in de link? Want ik zit hier maar steeds te k*tten om een foto goed te plaatsen

Het plaatje ergens laten hosten, bijvoorbeeld via imgur.com. Zal sowieso moeten als je het screenshot zelf maakt zoals ik doe (en daarom laat ik hier te vaak verstek gaan).

Roger Thornhill

• 6061 berichten
  • 2472 stemmen

Tja, ik haal de URL gewoon van internet en ga er van uit dat niemand met z'n rechter muisknop voor "Element inspecteren" kiest, anders is de lol er voor zo iemand ook wel vlot vanaf. Wie kwaad wil kan ook altijd "Zoeken op Google naar deze afbeelding" kiezen... maar ik begrijp nu opeens dat er gebruikers zijn die niet de foto zelf maar de link in beeld krijgen? Dat is vervelend ja. (Net zo vervelend trouwens als die foto van die juffrouw in haar gele jurk, want ik wéét gewoon dat ik die film heb gezien, maar ik kan niet op de titel komen, en dus weet ik eigenlijk ook niet of ik hem wel gezien hèb... Vermoedelijk een bekend verschijnsel voor wel meer deelnemers aan dit spel...)

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

Ziet er uit als een 60'er jaren film waarin gezongen wordt.

Flat Eric

• 6444 berichten
  • 1026 stemmen

West side story?

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Roger Thornhill schreef:

Tja, ik haal de URL gewoon van internet en ga er van uit dat niemand met z'n rechter muisknop voor "Element inspecteren" kiest, anders is de lol er voor zo iemand ook wel vlot vanaf. Wie kwaad wil kan ook altijd "Zoeken op Google naar deze afbeelding" kiezen... maar ik begrijp nu opeens dat er gebruikers zijn die niet de foto zelf maar de link in beeld krijgen? Dat is vervelend ja.

In dit geval komt het doordat het plaatje van ScarFish bij mij verkleind is en ik de link krijg te zien als ik het plaatje vergroot, zelfs al als ik met de muis over het plaatje hover.

Denk toch eerder jaren 50 hier.

Prinz

• 1085 berichten
  • 4221 stemmen

Imitation of Life?

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Ik moest ook meteen aan Sirk denken.

ScarFish

• 744 berichten
  • 3502 stemmen

Dan word het voor mij voortaan ook eigen screen shotjes maken. In ieder geval bedankt voor de tips!

Ik heb geen idee, maar ik krijg er wel een italiaans gevoel bij.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16494 stemmen

Ik ben met vakantie, dus niet vaak online, maar Prinz heeft het goed.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Eam

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3129 stemmen

Le Salaire de la Peur.

Roger Thornhill

• 6061 berichten
  • 2472 stemmen

Where the wild things are? Wel een erg herkenbaar silhouet volgens mij, of ik moet héél erg abuis zijn...

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3129 stemmen

. Erg herkenbaar inderdaad.

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3129 stemmen

Starman?

Roger Thornhill

• 6061 berichten
  • 2472 stemmen

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Zodiac?

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3129 stemmen

Yes

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.