- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène? #2
Uit welke film komt deze scène? #2
ScarFish
-
- 744 berichten
- 3502 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
Nou, dat je "het eens wist", aan je recente stemmen te zien is je filmvoorkeur breed genoeg. Maar wat de still betreft... Als ik daar links een advertentie voor L.A. story van Steve Martin zie moet deze film ergens uit 1991 of 1992 komen... Hmmm...
ScarFish
-
- 744 berichten
- 3502 stemmen
Nou, met je ogen is niets mis
De tijd is in ieder geval juist!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ik herkende 'm meteen, maar de titel staat ook in de link. 
Een ander mag weer.
ScarFish
-
- 744 berichten
- 3502 stemmen
En hoe haal je die titel weg in de link? Want ik zit hier maar steeds te k*tten om een foto goed te plaatsen

Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16494 stemmen
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
En hoe haal je die titel weg in de link? Want ik zit hier maar steeds te k*tten om een foto goed te plaatsen
Het plaatje ergens laten hosten, bijvoorbeeld via imgur.com. Zal sowieso moeten als je het screenshot zelf maakt zoals ik doe (en daarom laat ik hier te vaak verstek gaan).
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
Tja, ik haal de URL gewoon van internet en ga er van uit dat niemand met z'n rechter muisknop voor "Element inspecteren" kiest, anders is de lol er voor zo iemand ook wel vlot vanaf. Wie kwaad wil kan ook altijd "Zoeken op Google naar deze afbeelding" kiezen... maar ik begrijp nu opeens dat er gebruikers zijn die niet de foto zelf maar de link in beeld krijgen? Dat is vervelend ja. (Net zo vervelend trouwens als die foto van die juffrouw in haar gele jurk, want ik wéét gewoon dat ik die film heb gezien, maar ik kan niet op de titel komen, en dus weet ik eigenlijk ook niet of ik hem wel gezien hèb... Vermoedelijk een bekend verschijnsel voor wel meer deelnemers aan dit spel...)
Flat Eric
-
- 6444 berichten
- 1026 stemmen
Ziet er uit als een 60'er jaren film waarin gezongen wordt.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Tja, ik haal de URL gewoon van internet en ga er van uit dat niemand met z'n rechter muisknop voor "Element inspecteren" kiest, anders is de lol er voor zo iemand ook wel vlot vanaf. Wie kwaad wil kan ook altijd "Zoeken op Google naar deze afbeelding" kiezen... maar ik begrijp nu opeens dat er gebruikers zijn die niet de foto zelf maar de link in beeld krijgen? Dat is vervelend ja.
In dit geval komt het doordat het plaatje van ScarFish bij mij verkleind is en ik de link krijg te zien als ik het plaatje vergroot, zelfs al als ik met de muis over het plaatje hover. 
Denk toch eerder jaren 50 hier.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ik moest ook meteen aan Sirk denken.
ScarFish
-
- 744 berichten
- 3502 stemmen
Dan word het voor mij voortaan ook eigen screen shotjes maken. In ieder geval bedankt voor de tips!
Ik heb geen idee, maar ik krijg er wel een italiaans gevoel bij.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16494 stemmen
Ik ben met vakantie, dus niet vaak online, maar Prinz heeft het goed.
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
Where the wild things are? Wel een erg herkenbaar silhouet volgens mij, of ik moet héél erg abuis zijn...
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6061 berichten
- 2472 stemmen
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen