- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie #7
Laddercompetitie #7
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
... Laatst wilde je die film nog uit de ladder hebben, en nu een know-not tegenstem? Iets minder sceptisch zijn mag ook wel. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8224 stemmen
148. Scott Pilgrim vs. the World - Drive
0-1
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
1-3
... Laatst wilde je die film nog uit de ladder hebben, en nu een know-not tegenstem? Iets minder sceptisch zijn mag ook wel.
En toch verwacht ik van Drive gewoon minder. Op basis van stukjes trailer, Refn in Amerika en de vreselijke stukjes soundtrack die ik al gehoord heb. Hopelijk valt het uiteindelijk toch wel mee ...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
1-4
Ben benieuwd wat je van Drive vindt, is geen typische Amerikaanse film. En ja, het is geen "muziek" zoals Umfeld, dus de kans is wel groot dat je het kut vindt 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
1-3
En toch verwacht ik van Drive gewoon minder. Op basis van stukjes trailer, Refn in Amerika en de vreselijke stukjes soundtrack die ik al gehoord heb. Hopelijk valt het uiteindelijk toch wel mee ...
Gok dat hij (met een beetje wil) bij jouw tussen 3 en 4 sterren haalt. Maar meer dan dat absoluut niet. Echter heb ik je (ondanks de 3.5*) nog nooit iets positiefs horen zeggen over "A Bittersweet Life", vandaar dat die stem best wel opmerkelijk was. Maar goed, niet een hele interessante discussie. Al verplicht je jezelf bijna wel tot een 0,5 bij Drive. 
3-4
Number23
-
- 8638 berichten
- 5699 stemmen
Deze "tegendraadsen" (ik prefereer: "het bekende clubje") hebben helaas de neiging om elk filmgame over te nemen, zodat je na een tijdje alleen nog maar tegen schele Aziaten en arthouse freaks met ringbaard en moeilijk montuur zit aan te gluren. Tsja, daar heb ik me bij neergelegd. Gelukkig zijn er voor ons simpele lieden plaatsen als het voetbaltopic.
Gelukkig heb ik ze nog niet gezien in de 'Top of Flop' topics. Daardoor kan ik er voor zorgen dat Enter the Void gewoon als slechte film wordt neergezet 
Number23
-
- 8638 berichten
- 5699 stemmen
146. Gake no ue no Ponyo - Drive
0-1
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Gelukkig heb ik ze nog niet gezien in de 'Top of Flop' topics. Daardoor kan ik er voor zorgen dat Enter the Void gewoon als slechte film wordt neergezet
Breng mensen nou niet op ideeën
. Maar ik vind de opheft wel wat overdreven, er staan ook genoeg films van Onderhond in de Bad Laddercompetitie.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
0-2 hoog tijd dus dat ik me weer eens een tijdje met de ladder bemoei.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.