- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie #7
Laddercompetitie #7
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
49. Kôkaku Kidôtai: Inosensu - Dead Leaves
1-0
Black Math
-
- 5390 berichten
- 1735 stemmen
Te laat.
1. Reconstruction
2. Irréversible
3. Mulholland Dr.
4. Dolls
5. Pi
6. Vozvrashcheniye
7. Kikujirô no Natsu
8. Le Conseguenze dell'Amore
9. A Clockwork Orange
10. American Beauty
11. Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
12. Gerry
13. Pulp Fiction
14. Hotaru no Haka
15. Kokuhaku
16. Magnolia
17. Il Buono, il Brutto, il Cattivo
18. Reservoir Dogs
19. Survive Style 5+
20. Lost Highway
21. Eyes Wide Shut
22. Requiem for a Dream
23. Stalker
24. La Haine
25. 2001: A Space Odyssey
26. Donnie Darko
27. Any Way The Wind Blows
28. Fight Club
29. The Shining
30. Enter the Void
31. Trainspotting
32. Apocalypse Now
33. C'era una Volta il West
34. Tonari no Totoro
35. Fa Yeung Nin Wa
36. Tenshi no Tamago
37. Bin-Jip
38. Elephant
39. Heat
40. 25th Hour
41. Mary and Max
42. One Flew Over the Cuckoo's Nest
43. Shichinin no Samurai
44. Taxi Driver
45. Tokyo.Sora
46. American History X
47. Cidade de Deus
48. El Maquinista
49. Kôkaku Kidôtai: Inosensu
50. Dead Leaves
51. Cashback
52. A l'Intérieur
53. No Country for Old Men
54. The Godfather
55. Hana-Bi
56. Haute Tension
57. Tekon Kinkurîto
58. Rear Window
59. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
60. The Thing
61. North by Northwest
62. Alien
63. Fargo
64. Silence of the Lambs
65. Snatch.
66. Black Swan
67. Sen to Chihiro no Kamikakushi
68. Léon
69. The Godfather Part II
70. Inland Empire
71. 2046
72. Calvaire
73. Byôsoku 5 Senchimêtoru
74. Los Amantes del Circulo Polar
75. The Straight Story
76. Antichrist
77. The Big Lebowski
78. Goodfellas
79. Oldboy
80. Sunshine
81. Avalon
82. The Matrix
83. Adaptation.
84. Psycho
85. Se7en
86. Lost in Translation
87. Lock, Stock and Two Smoking Barrels
88. The Station Agent
89. Cha No Aji
90. Buffalo '66
91. Vital
92. Braindead
93. Allegro
94. Bom Yeoreum Gaeul Geurigo Bom
95. Fucking Åmål
96. My Neighbors the Yamadas
97. 28 Days Later...
98. Boogie Nights
99. Chinatown
100. Cloverfield
101. The Cook the Thief His Wife & Her Lover
102. [Rec]
103. Punch-Drunk Love
104. Tony Takitani
105. Ex Drummer
106. House of Flying Daggers
107. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
108. Sunset Blvd.
109. Casablanca
110. Raging Bull
111. Amores Perros
112. The Living and the Dead
113. Halloween
114. Happiness
115. Full Metal Jacket
116. The Wayward Cloud
117. Midnight Cowboy
118. Aoi Haru
119. It's a Wonderful Life
120. Vertigo
121. Seom
122. Drive
123. Judgement at Nuremberg
124. Raiders of the Lost Ark
125. Rashômon
126. The Night of the Hunter
127. Twelve Monkeys
128. Ben-Hur
129. True Romance
130. Once Upon a Time in America
131. C'est Arrivé près de chez Vous
132. Clean, Shaven
133. Eden Log
134. Shinboru
135. Memorîzu
136. Before Sunset
137. Genius Party Beyond
138. My Blueberry Nights
139. Umfeld
140. Dogville
141. Melancholia
142. Gake no ue no Ponyo
143. Perfume: The Story of a Murderer
144. Ben X
145. Jurassic Park
146. Eden Lake
147. Double Indemnity
148. Christine
149. Scott Pilgrim vs. the World
150. La Grande Illusion (1937)
90. Buffalo '66 - 91. Vital
0-1
maxroelofs
-
- 2836 berichten
- 1614 stemmen
49. Kôkaku Kidôtai: Inosensu - Dead Leaves
1-0
Die stem snap ik niet, dead leaves staat in je top 10?
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
89. Cha No Aji - 91. Vital
0-1
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
Die stem snap ik niet, dead leaves staat in je top 10?
GitS2 staat toch hoger in m'n top10.
maxroelofs
-
- 2836 berichten
- 1614 stemmen
Och het is dezelfde, niet gezien.
Hoog niveau stem voor jou dan.
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11971 stemmen
Het nut van af en toe een top 100 samen te stellen, worden dat soort keuzes vaak iets makkelijker
2-3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.