- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de films
Link de films
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Getuige van een moord - Witness - Kelly McGillis
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Piloot - Forever Young - Ingevroren persoon komt weer tot leven
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ingevroren persoon komt weer tot leven - Mr. Nobody - Moeder gaat weg met de trein
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Moeder gaat weg met de trein - Throw Momma from the Train - Moedermoord
narva77 (crew films)
-
- 12795 berichten
- 6596 stemmen
Pfff, je maakt het wel wat moeilijk hoor Dragon.
Moet het per sé de moord door een kind op zijn/haar moeder zijn, of mag de moeder ook door iemand anders zijn vermoord? 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Vrij interpreteerbaar uiteraard...
Een beetje niveau mag volgens mij toch wel, want hoe het nu vaak loopt is het wel erg belachelijk. Gewoon hier bij de zoekfunctie het woordje intypen/plakken en de eerste de beste titel hier neerpoten zonder er ook maar even over na te denken gaat helemaal voorbij aan de bedoeling van dit spelletje. Net zoals die domme links met acteurs en regisseurs. Gaat dan helemaal niet meer over filmkennis maar eerder over zoveel mogelijk berichtjes plaatsen.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Moedermoord - The Children - Geel tentje
narva77 (crew films)
-
- 12795 berichten
- 6596 stemmen
Vrij interpreteerbaar uiteraard...
Een beetje niveau mag volgens mij toch wel, want hoe het nu vaak loopt is het wel erg belachelijk. Gewoon hier bij de zoekfunctie het woordje intypen/plakken en de eerste de beste titel hier neerpoten zonder er ook maar even over na te denken gaat helemaal voorbij aan de bedoeling van dit spelletje. Net zoals die domme links met acteurs en regisseurs. Gaat dan helemaal niet meer over filmkennis maar eerder over zoveel mogelijk berichtjes plaatsen.
Oh oké, duidelijk. Maar was dat tegen mij gericht?
Anders had ik wel een paar mooie; zoals "The Unsaid" bv, maar daarin wordt de moeder niet vermoord door haar kind, vandaar dat ik het vroeg... 
schram101
-
- 16765 berichten
- 2371 stemmen
Hoe kom je daar nou weer bij Dragon? Ten eerste betwijfel ik of mensen dit doen, ten tweede kun je een onderwerp toch niet in de zoekfunctie plaatsen en ten derde kan een acteur (of regisseur) toch ook een link tussen twee films zijn?
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Bij de uitgebreide zoekfunctie bedoel ik uiteraard, daar kan je gewoon elk woord (of woorden) plakken. Bij bepaalde users al tientallen keren opgemerkt.
Uiteraard zijn acteurs en regisseurs ook links, maar dan gaat het gewoon over iets opzoeken. Niets interessant aan dan...
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Oh oké, duidelijk. Maar was dat tegen mij gericht?
Anders had ik wel een paar mooie; zoals "The Unsaid" bv, maar daarin wordt de moeder niet vermoord door haar kind, vandaar dat ik het vroeg...
Enkel dat eerste zinnetje was aan jou gericht narva, de rest was gewoon een algemene opmerking. Zo'n simpele naam-link is gewoon saai, een beetje putten uit je eigen filmkennis mag toch wel volgens mij.
Filmkriebel
-
- 10254 berichten
- 4798 stemmen
Laat het gewoon leuk zijn voor iedereen. Waarom zouden die kwisjes hoogbegaafd moeten zijn?
geel tentje - A Perfect Getaway - trekking in de wildernis
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2213 stemmen
Trekking in de wildernis - Aguirre der Zorn Gottes - Incidentrijke opnames
narva77 (crew films)
-
- 12795 berichten
- 6596 stemmen
Enkel dat eerste zinnetje was aan jou gericht narva, de rest was gewoon een algemene opmerking. Zo'n simpele naam-link is gewoon saai, een beetje putten uit je eigen filmkennis mag toch wel volgens mij.
Oke duidelijk. Maar een letterlijke moedermoord had ik zo snel echt niet geweten, dus dan was ik afgehaakt. Vandaar mijn vraag.
narva77 (crew films)
-
- 12795 berichten
- 6596 stemmen
Incidentrijke opnames --> Apocalypse Now --> Pin-ups
schram101
-
- 16765 berichten
- 2371 stemmen
Bij bepaalde users al tientallen keren opgemerkt.
Dan doe je het blijkbaar zelf ook.
Maar goed, doet er verder niet toe, ik weet niet wie je bedoeld en voel me ook niet aangesproken. Mijn ego is groot om op die manier deel te nemen aan het spel en ik vind het gebruiken van acteurs en evt regisseur wel net zo leuk.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Wanneer ik zeker was dat het gegeven antwoord totaal niet voldeed aan de beschrijving heb ik dat enkele keren opgezocht inderdaad. En dan zag ik gewoon die woordjes in de plot staan... Soit, maakt me verder ook niet zoveel uit. Ik vind een ietwat uitdagend spelletje gewoon leuker dan een opzoekspelletje.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Laat het gewoon leuk zijn voor iedereen. Waarom zouden die kwisjes hoogbegaafd moeten zijn?
Hoogbegaafd? Even een korte omschrijving geven ipv een naam kan toch echt niet zo moeilijk zijn lijkt me.
Pin-ups - Weird Science - Uit de hand gelopen experiment
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Uit de hand gelopen experiment - Gossip - Verzonnen verkrachting
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Verzonnen verkrachting - Liar, Liar - Verstoorde vader-dochter relatie
narva77 (crew films)
-
- 12795 berichten
- 6596 stemmen
Verstoorde vader-dochter relatie --> The War Zone --> Incest
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Skaters - Lords of Dogtown - Inmiddels overleden acteur.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2213 stemmen
Inmiddels overleden acteur - True Romance - Sicilianen beledigen
Filmkriebel
-
- 10254 berichten
- 4798 stemmen
Sicilianen beledigen - The Untouchables - drooglegging
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Drooglegging - The Public Enemy - Bekendheid in het misdaadmilieu verwerven
narva77 (crew films)
-
- 12795 berichten
- 6596 stemmen
Bekendheid in het misdaadmilieu verwerven --> De Dominee --> Drugshandel
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Drugshandel - Rush - Uit de hand gelopen undercoveroperatie
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.