- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Nee. Ik kan de film ook niet tussen je stemmen vinden eerlijk gezegd.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nee. Ik ga naar het topic van de film zelf en gebruik de zoek-stem-functie en zoek naar Silvio Dante. Gaat iets sneller 
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Het lijkt me toch eigenlijk James Mason, maar een film wil me niet te binnen schieten. Zeker niet als Odd Man Out niet goed is
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik vind die vent helemaal niet op James Mason lijken en het is hem dan ook niet. Het is een film-noir uit de jaren '50 van een bekende regisseur.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Dankzij de tips kom ik uit op The Wrong Man. Mocht het goed zijn, dan mag een ander, aangezien ik offline ben.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Draagt Henry Fonda een bril (of lijkt dat alleen maar zo?) in The Wrong Man? De hoed past dan weer wel, maar dat een noir noemen? Ik vond m ook wel wat weg hebben van Mason (rekening houdend met uitgerekt beeld), dus zo gek vind ik die gok niet van Bombong.
Enne over het niveau van het spel. Ik vind het ook wel mooi op en neer golven. Ik wete niet of ik had voldaan aan de eis van 25 stemmne, maar het heeft toch ook wel een beetje een leerelement? Clark Gable en Jean Harlow (her)kennen mag toch wel tot de standaarduitrusting van een filmliefhebber worden gerekend? Maar deze acteur
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het is zeker niet The Wrong Man.
Wat betrefd de acteur die je hier op deze afbeelding ziet: het is geen echt bekende acteur en hij zit maar in twee scènes in de film. Als je je zijn gehele rol in de film zult herrinneren dan zul je hem wellicht niet meer met James Mason verwarren. Maar persoonlijk herken ik er Mason ook op dit plaatje er niet in.
Het gaat verder dus wel om een van de bekendste regisseurs uit dat tijdperk, maar het is niet Alfred Hitchcock. Tip: de regisseur speelt zelf een rol in de film (niet de man op het plaatje uiteraard).
De film heeft ook véél meer stemmen dan 25.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Is het dan niet The Trial? (Zal wel niet, maar toch proberen.)
Maar daar zie ik jouw stem weer niet bij staan..
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nee, maar we komen in de buurt.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Zat nu ook gelijk aan Orson Welles te denken. The Trial is niet uit de jaren 50, dus Touch of Evil???
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Juist, Touch of Evil!
De man op het plaatje is Dennis Weaver die de angstige manager van het hotel speelt, waar Janet Leigh overnacht. Dit personage stond ook waarschijnlijk model voor Norman Bates in Psycho, maar dat terzijde.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik kan het me niet echt herinneren eerlijk gezegd. Maar goed met tips komen we er toch uit... Volgende is dan weer wat makkelijker.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Palindromes? Dit plaatje stond geloof ik nog in Filmvalley bij die film.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Aha, dat wist ik niet, maar zo schieten we wel lekker op. Het is uiteraard goed. Ik moest ook zo snel iets verzinnen. Jij weer?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ja, maar ik zal wel even iets gemakkelijkers zoeken 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Iets uit The BIG Lebowski misschien 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nou, zo gemakkelijk wil ik het ook weer niet maken.

Achteraf ook geen idee of deze wel zo makkelijk is. Het is alvast iets heel anders dan Touch of Evil maar dat lijkt me duidelijk 
Wel weer een beetje uitgerekt, maar ik weet niet hoe ik daar iets aan moet doen.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Breakfast at Tiffany's? Of die man doet me ook denken Chevy Chase, zou het een Lampoon film kunnen zijn?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het is Breakfast at Tiffany's en de man is George Peppard en niet Chevy Chase. De vrouw is uiteraard Audrey Hepburn.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen

Ben benieuwd of hij snel geraden wordt (zal wel).
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Hoewel ik het niet kan plaatsen moet ik aan The Man With the Movie Camera denken. Klopt dit toevallig?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.