- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Aangezien movieking is uitgelogd en ik zeker weet dat het goed is, toch maar vast de volgende? Een beetje tempo
Weer een ouwetje…

Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
A Streetcar Named Desire?
Verkeerde acteur én verkeerde actrice.
Deze film is misschien (op MovieMeter) minder bekend, maar de acteur en actrice zeker wel. En de combi leidt vast tot de titel...
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Verkeerde acteur én verkeerde actrice.
movieking
-
- 659 berichten
- 4818 stemmen
Rabbit Proof Fence?
Was inderdaad juist
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Was inderdaad juist
Ah, je bent er weer! Ik was maar even zo brutaal.
@Knisper: dat klopt ja, zwart/wit 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik herken geloof ik Jean Harlow en Clark Gable. Die zaten samen in Red Dust. De film heb ik verder niet gezien, maar klopt dit toevallig?
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik herken geloof ik Jean Harlow en Clark Gable. Die zaten samen in Red Dust. De film heb ik verder niet gezien, maar klopt dit toevallig?
Heel goed! Jean Harlow is natuurlijk waanzinnig!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik zal de film ook zeker wel eens een kijkbeurt gunnen als ik de kans krijg 
Moment geduld, dan plaats ik een nieuwe.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik twijfel tussen Jan Svankmajer en James Stewart 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ziet eruit als Noir. Op 1 of andere manier lijkt de persoon een Aziaat. Stray Dog?
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik krijg een beetje de indruk dat het beeld verticaal is uitgerekt. Maar Ramon K zou zo maar gelijk kunnen hebben. Maar denk je dan niet eerder aan Drunken Angel?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
De man op de foto is geen Aziaat, maar het gaat hier wel om een film-noir. Een Engelstalige film-noir, geen Aziatische. Het beeld is inderdaad ietsje uitgerekt, maar niet extreem.
mikey
-
- 29002 berichten
- 5149 stemmen
Het ''nivoo'''' van dit spel zorgt ervoor dat het spel totaal niet meer actractief is.
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Daar heb je wel een punt. Denk dat de moeilijkheidgraad hier te hoog ligt, of het filmgebied waaruit de meeste screenshots komen niet voor het grote publiek antwoordbaar zijn, waardoor eigenlijk steeds dezelfde mensen aan buurt komen enzovoort.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het niveau niet te hoog. Ik denk juist dat het spel niet interessant is als je stills plaatst van films die te bekend zijn. Dan gaat het zo snel (en is het zoooo makkelijk). Dit is perfect en de plaatser kan immer nog een hint geven.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik gok maar eens wat: Odd Man Out van Reed.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Had ik ook in mijn hoofd maar ik kan maar op 1 titel tegelijk gokken he? 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het niveau is op zich prima. Het enige nadeel is dat er soms te lang in een bepaalde stijl screenshots achter elkaar geplaats worden. Ineens een heleboel Aziatische films, dan weer een hele lading horror, dan weer een paar klassiekertjes, enz. En zo'n exclusieve film staat er nou ook weer niet op mijn screenshot.
Het is niet Odd Man Out, overigens, maar het is wel een film die je hoog waardeert Ramon.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5183 stemmen
Het ''nivoo'''' van dit spel zorgt ervoor dat het spel totaal niet meer actractief is.
Het niveau gaat gewoon prettig op en neer. Soms makkelijker (een paar dagen terug volgden de foto's elkaar in hoog tempo op) en soms moeilijker. Enige eis is dat de film 25 stemmen moet hebben.
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
Ik zou druven zweren dat ik dit al 'ns gezien heb, pue gok: Gregory Peck in To Kill A Mockingbird?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nee. Ik kan de film ook niet tussen je stemmen vinden eerlijk gezegd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.