- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Meestal als ik het raad (en zo vaak is dat ook niet), dan schiet het me meteen te binnen, zonder echt duidelijk te kunnen zeggen hoe het komt.
Ik zou het zelf denk ik aan de omgeving herkennen. Er spelen wel meer scenes af in een ziekenhuis natuurlijk, maar dat iemand zo volledig ingepakt is en de indeling van de zaal (veel mensen naast elkaar), zouden een belletje kunnen doen rinkelen. De tas was me niet eens opgevallen, maar staat best duidelijk in het shot.
Maar goed, het komt op neer dat het je gewoon te binnen moet schieten.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ja dat bedoel ik! Er bestaan talloze films met ingezwachtelde mensen van The Invisible Man, Birdy tot Tanin no Kao. Dan is het enige dat me opvalt die tas. Misschien heb ik gewoon teveel films gezien 
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5183 stemmen
Ja dat bedoel ik! Er bestaan talloze films met ingezwachtelde mensen van The Invisible Man, Birdy tot Tanin no Kao. Dan is het enige dat me opvalt die tas. Misschien heb ik gewoon teveel films gezien 
Eerlijk gezegd was het gewoon de eerste film die in me opkwam met een compleet ingezwachteld persoon. Dat is alles. 
Miss Daisy
-
- 321 berichten
- 2291 stemmen
The cook, the thief, his wife and her lover
mikey
-
- 29002 berichten
- 5149 stemmen
Brutti Brutti e cattivi (of zoiets?)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Brutti Brutti e cattivi (of zoiets?)
Bedoel je il Buono, il Brutto et il Cattivo?
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Nee toch zeker, eerder Brutti, Sporchi e Cattivi ?!
Da's tenminste een eetfilm. Lijkt me sowieso een Italiaans pak op de foto
mikey
-
- 29002 berichten
- 5149 stemmen
eeuh okay
geniale film in ieder geval.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Moet ineens denken aan het etentje in Braindead, waar Oma op bezoek komt. Maar dat is volgens mij overdag?
Max en Joep
-
- 1815 berichten
- 0 stemmen
Moet ineens denken aan het etentje in Braindead, waar Oma op bezoek komt. Maar dat is volgens mij overdag?
oh dat stukje is zo leuk en RANZIG!!!!!
(dat bord met die gele pap waar dan die.... verschrikkelijk!!!
)
Het is trouwens niet oma die op bezoek komt, er komen mensen van een of andere vereniging op bezoek bij de hoofdrolspeler en zijn muterende moeder.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Grappig ik moest ook als eerste aan het etentje in Braindead denken, maar goed dat is dit in elk geval niet nee.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3584 stemmen
Allemaal fout !
@ Mochizuki Rokuro : je hebt de film nochtans gezien en blijkbaar vond je hem ook goed 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ja wrijft het er maar in! Wanneer zag ik de film? In de Jaren 70? 
Moet ineens aan een film van John Cassavetes denken. Husbands? Killing of a Chinese Bookie?
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3584 stemmen
Nee, film is van '94 als dat kan helpen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Nee, film is van '94 als dat kan helpen 
Je geeft mij wel meer aanwijzingen dan anderen (want ik heb m gezien en vond m goed), maar goed 1994... Dat bleek een erg zwak jaar, ik heb maar 15 goede titels opgeschreven die niet uit Azië komen en wél aan de andere drie eisen voldoen
Maar t wordt er niet makkelijker van.
Ik kom niet van dat Italiaanse maatpak af, dus: Le Buttane, Lamerica of "Italianen" in de VS: Little Odessa of Neon Bible. Maar geen van allen geeft een a-ha gevoel.
Sátántangó???
Die is in zwart/wit en een still eruit in kleur. Kan het me niet voorstellen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3665 stemmen
Die is het zeker niet! Ik denk dat Mochizuki Rokuro met Little Odessa goed zit want Badalamenti heeft in diverse topics geprobeerd die film aan de man te krijgen. Dus ik zou dan voor die keuze gaan
Wordt maar eens tijd dat ik hem ook ga zien!
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3584 stemmen
Art is alert !
Little Odessa is goed 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ook een (heel klein) beetje van mijn eer gered dan... 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Een tijdje stil, deze doen of is dat te makkelijk? Heb eindelijk eens een plaatje geuploaded (?)

Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Vind het zo'n mooi beeld, met dat blauw, maar ja voor een beetje Japanologofiel is dat natuurlijk easy.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5183 stemmen
Ik heb meteen weer zin in de film.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.