- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Beste film met Winona Ryder
Beste film met Winona Ryder
Ed
-
- 78 berichten
- 1176 stemmen
1 Heathers
2 Edward Scissorhands
3 Welcome Home, Roxy Carmichael
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3630 stemmen
De steel video duidelijk nummer 1
Ed
-
- 78 berichten
- 1176 stemmen
De steel video duidelijk nummer 1
Hmpf.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3630 stemmen
Heeft dat mens wel meer dan 3 films gemaakt
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Winona was een bijzonder puike actrice, de enige waar ik ooit echt FAN van ben geweest. Een lijst met beste films MET haar ziet er anders uit dan een lijst met haar beste rollen trouwens. Ik heb alles van d'r gezien tot aan Autumn in New York, toen ben ik definitief afgehaakt. Niettemin vind ik 't bijzonder triest dat mensen d'r nu de grond in boren enkel om privédingen waar ze geen fuck mee te maken hebben.
Beste films:
1. Night on Earth (maf genoeg is zij hier compleet miscast)
2. Heathers
3. Welcome Home Roxy Carmichael
4. Mermaids
5. Edward Scissorhands
.. Lucas mag hier ook wel tussen, maar die rol is wel héél erg klein.
Beste rollen:
1. Welcome Home Roxy Carmichael
2. Mermaids
3. The Age of Innocence
4. The House of the Spirits
5. Girl, Interrupted (al vond ik de film zwaar tegenvallen)
.. voor altijd ergens in een hoekje van m'n hart, vooral dankzij haar Dinky Bossetti.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
ze was naar mijn smaak op haar meest aantrekkelijkst in the house of the spirits. verder was ze me nooit zo opgevallen, maar toen ik die film had gezien was ik verliefd.
Bandit
-
- 602 berichten
- 3587 stemmen
Ik heb niet veel van haar gezien en na "Lost Souls" wil ik dat ook niet meer. Misschien moet ze eens een film maken over "het stelen van kleding uit dure winkels", ik denk dat dat wel een goede film wordt.
Simba
-
- 18 berichten
- 0 stemmen
Edward Scissorhands is mijn favoriete film. Maar meer voor Jhonny Depp dan voor Winona. IK was jaloers dat zij hem mocht kussen.
Jhonny I LOVE YOU. Voor moest hij het ooit lezen.
Stephan
-
- 7789 berichten
- 1363 stemmen
1. Age of Innocence
2. Bram Stoker's Dracula
3. Mermaids
Wordt wel tijd dat ze eens een superbitch gaat spelen.
RAVENOUS
-
- 7 berichten
- 1 stemmen
beste film met winona?hmm......lucas natuurlijk...
Stephan
-
- 7789 berichten
- 1363 stemmen
Wordt wel tijd dat ze eens een superbitch gaat spelen.
Vanavond dus S1m0ne gezien en daar had ze werkelijk een briljante screentest-scène.
Chapeau!
Stephan
-
- 7789 berichten
- 1363 stemmen
Edward Scissorhands is mijn favoriete film. Maar meer voor Jhonny Depp dan voor Winona. IK was jaloers dat zij hem mocht kussen.
Jhonny I LOVE YOU. Voor moest hij het ooit lezen.
Hij zou het waarderen als je zijn naam goed zou spellen.
Simba
-
- 18 berichten
- 0 stemmen
Hij zou het waarderen als je zijn naam goed zou spellen
Uiteraard, mijn foutje. Sorry Johnny.
Dank je voor deze terechtwijzing Stephan
soom
-
- 24841 berichten
- 2687 stemmen
Edward Scissorhands en Autumn in New York. Tranentrekkend, en zeer mooi gemaakt, allebei.
moviefreak#1
-
- 14259 berichten
- 20551 stemmen
Zei hij 2 jaar en 2 maanden later ...
Ik vind Reality Bites en Girl, Interrupted de beste Winona's , al moet ik zeggen dat de steelvideo nog altijd een warm plekje heeft in mijn hart.
soom
-
- 24841 berichten
- 2687 stemmen
Zei hij 2 jaar en 2 maanden later ...
Ik vind Reality Bites en Girl, Interrupted de beste Winona's , al moet ik zeggen dat de steelvideo nog altijd een warm plekje heeft in mijn hart.
moviefreak#1
-
- 14259 berichten
- 20551 stemmen
Ik bedoelde natuurlijk zij
Excuses
SuperSideSwipe
-
- 4462 berichten
- 2865 stemmen
Brilljante actrice,
1. Little Women (beste rol, en beste film. Door erg weinig mensen gezien)
2. Edward Scissorhands
3. Welcome Home, Roxy Carmichael
4. Mermaids
5. Great Balls of Fire!
6. Alien: Resurrection (vond haar het grootste lichtpunt van deze film)
soom
-
- 24841 berichten
- 2687 stemmen
Zei hij 2 jaar en 2 maanden later ...
Ik heb het inmiddels gelezen, en ik moet zeggen, dat ik al 2x voor een jongen ben aangezien. Bij de film Vertical Limit zegt Leno ook al dat ik een jongen ben... Maar er staat toch in mijn profiel, dat ik een meisje ben?
On topic: Little Women is inderdaad een film die ik vergat. Reality Bites moet ik snel gaan zien.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Edward Sisscorhands!
Een van de beteren,
matthijs_013
-
- 3625 berichten
- 5176 stemmen
Wordt wel tijd dat ze eens een superbitch gaat spelen.
Kijk Heathers