menu

Mijn Updates +
Film / Cast en crew / Aankomende talenten (onder de regisseurs)

zoeken in:
Voor mij is dit zeker Lukas Moodysson. Heb nu Fuckning Åmål en Together gezien en ze waren allebei geniaal!!

FisherKing
Lukas Moodysson is denk ik de talentphase al ontsnapt. Lilja4ever is vooral een dappere film. Hij had voor het maken iets anders voor ogen maar de realiteit dwong hem deze film te maken.

Darren Aranofsky. Of vinden jullie die ook 'te ver' gevorderd?

sydney
Ja, Lukas hoort bij de meesters. Ik zit meer te denken aan Steven Spielberg.

snel weggehaalt he.
Je was in de war met Chris Nolan.

Yak
(Ssttt! Dat komt door 'Following' versus 'Pi', waarvan ik steeds de regisseurs door mekaar haalde. Dat is blijven spoken)

ok, en mijn broer (want ik heb donnie darko nog niet gezien) nomineerd Richard Kelly.

Lukas Moodysson is denk ik de talentphase al ontsnapt. Lilja4ever is vooral een dappere film. Hij had voor het maken iets anders voor ogen maar de realiteit dwong hem deze film te maken.

Heb Lilja4 ever nog niet gezien, maar FA en Together vond ik erg goed en van mij mag ie met zulke film door blijven gaan. Laat 'm vooral ver weg uit Hollywood blijven!

Darren Aranofsky. Of vinden jullie die ook 'te ver' gevorderd?

D'r komen wat (hoop ik) goeie films van 'm uit dus hij zal binnenkort ook wel bij "de groten" gaan horen.

ok, en mijn broer (want ik heb donnie darko nog niet gezien) nomineerd Richard Kelly.

Als ie zo door gaat zeker

FisherKing
Tom Tykwer dan !

Jordy (admin)
M. Night Shyamalan!!! wat maakt deze man fantastische films en een fantastische eigen stijl...

zeker! maar een zwalluw maakt nog geen....
juist. En M. Night Shyamalan is de titel 'talent' wel ontgroeid vind ik.

FisherKing
M. Night Shyamalan!!! wat maakt deze man fantastische films en een fantastische eigen stijl...
Mee eens; Hoe hij zelfs Hollywood te kakken zet maar ik mag gelukkig nog unbreakable zien

Spike Jonze....
Viedieoclips is 1, Being John Malkovich wat anders.
Frank

lindastuurman
Damn, dit topic helemaal gemist...

aankomend GROTE regisseur: Mark Romanek (als ie tenminste films blijft maken.)

neo (crew)
eigenlijk zijn het al talenten natuurlijk, wat ze al bewezen hadden met hun scripts voor assassins,bound en the matrix natuurlijk. en hun regie van bound en the matrix, maar ik stem voor andy en larry wachowski

Alejandro Amenabar heeft misschien wel de potentie de nieuwe Hitchcock te worden, de manier waarop hij de spanning opbouwt in Tesis en The Others is werkelijk fantastisch, een groot talent.

M Night Shyamalan HET grote talent van hollywood.

kappeuter (crew)
Alejandro Amenabar, Julio Medem, Tom Tykwer, Lukas Moodysson, Todd Solondz, Sam Mendes

as
Dat zijn nu al zo'n beetje oude rotten in het vak.
Niet echt nieuw meer.

-Bill Paxton,Chris Cunningham, Alejandro González Iñárritu,Pang Brothers....

kappeuter (crew)
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Ik geloof dat ik dan niet verder kom dan
Richard Kelly (Donnie Darko) te noemen.

pjotr schreef:

Chris Cunningham

Is hij van plan een film te regisseren?

sophia coppola... kar-wai wong... richard linklater...alejandro gonazles inarritu... spike jonze...jeunet...michel gondy....aronofsky... miyazaki...

NIET tom tykwer in ieder geval

Miyazaki aankomend? Die draait toch al wat jaartjes mee dacht ik zo?

jeunet, wong kar-wai en Linklater passen ook niet echt meer in dat lijstje.

Ben ook wel benieuwd naar Andrei Zvyagintsev, the return heeft toch wel een paar dagen rond gespookt in mijn hoofd.

Diesel
Amenábar, Balagueró, Aronofsky, Myrick, Noé, Carnahan.

Van Blair Witch Project?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:57 uur

geplaatst: vandaag om 00:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.