- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante actrice
De meest irritante actrice
Tim Burton
-
- 112 berichten
- 51 stemmen
Oh ja, ik was Salma Hayek nog ff vergeten!!!
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Salma Hayek
HUH?? Ik vind dat ze bijzondere kwaliteiten heeft.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Goldie Hawn, liefst naar haar eigen maan, zodat ze de rest van de verbannen actrices niet irriteert met haar gruwelijke lach.
Voor mij ook Goldie Hawn en dan zou ik daar graag Bette Midler aan toevoegen. Ik irriteer me altijd mateloos aan beide dames....
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Neem dan ook Cameron Diaz mee, drie maal is scheepsrecht. Of raketrecht in dit geval.
black tea
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
de lange of de korte lijst? :þ Nouja in ieder geval kan Penelope Cruz wel een enkeltje maan gebruiken, ik vind haar zooooo hatelijk.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Cruz was afgelopen vrijdag bij Jonathan Ross (BBC). Was een heel leuk gesprek, verder ken ik haar niet behalve uit films. Het is overigens geen straf om naar haar te kijken..!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
de lange of de korte lijst? :þ Nouja in ieder geval kan Penelope Cruz wel een enkeltje maan gebruiken, ik vind haar zooooo hatelijk.
In de amerikaanse films vind ik haar soms ook vrij ergerlijk, maar b.v. in todo sobre mi madre vond ik haar erg sterk en verre van irritant. Heb je die ook gezien, black tea?
martijn77
-
- 382 berichten
- 4410 stemmen
Michelle Rodriguez (Resident Evil) hoeft van mij niet direct naar de maan te worden geschoten, ik dacht meer aan een promotie richting het adult-genre..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Michelle blijft lekker in de normale filmindustrie. Adult Genre? blijf lekker doordromen.
Is dit een wraakactie omdat ze niet van mannen houdt? 
Asmahan
-
- 322 berichten
- 2194 stemmen
Van mij mag Jennifer Love Hewitt meteen vertrekken. Dat lijkt me zo'n schijnheil. Ze heeft het vooral bij me verpest door haar Audrey Hepburnproject. Hoe kan zo'n eendimentionaal niemandalletje denken dat ze Hepburn gestalte kan geven.
Asmahan
-
- 322 berichten
- 2194 stemmen
Ze mag Sarah Michelle Gellar meenemen. Dat is haar blonde evenknie. Ook al zo'n girly girly frutseltje.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Wat een topic... Je kunt beter vragen welke actrice mag blijven!
Maar als je het toch wilt weten... Hier (een deel van) mijn lijstje...
- Juliette Lewis
- Renee Zellweger
- Jennifer Lopez
- Scarlett Johansson (sorrie voor alle fans, maar ik vind gewoon dat ze een hoge irritaitefactor heeft.. lees mijn eerdere opmerkingen maar in de andere forums)
- Penelope Cruz
- Jennifer Love Hewitt
- Rebecca Romijn-Stamos
- Eva Mendes
en zo kan ik nog wel even doorgaan... *zucht*
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Doe geen moeite verban Scarlett maar naar mij. 
Asmahan
-
- 322 berichten
- 2194 stemmen
Kan Britney naar de maan sturen. Die heeft ook geacteerd! Er staat vast weer een stumper op 'r te wachten in ruimtepak. Oops...
En Kylie Minogue! In mijn ogen het minst overtuigende sexsymbool ever.
Vamperia
-
- 141 berichten
- 107 stemmen
Wat dachten jullie van Juliette Binoche ?
Dat is toch geen actrice ? Die moet gewoon voor Lancome modelletje blijven spelen...... dat kan ze wel goed.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
.
V
-
- 8369 berichten
- 3363 stemmen
- Jennifer Love Hewitt

jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Van mij mag Jennifer Love Hewitt meteen vertrekken. Dat lijkt me zo'n schijnheil. Ze heeft het vooral bij me verpest door haar Audrey Hepburnproject. Hoe kan zo'n eendimentionaal niemandalletje denken dat ze Hepburn gestalte kan geven.
Je hebt het echt leuk gevonden, maar het is wel een een dimensionaal niemendalletje 
Asmahan
-
- 322 berichten
- 2194 stemmen
Oops! Typefoutje! Grappig is dat, ik dacht er gisterenavond nog over na. 'Volgens mij heb ik dat woord fout geschreven. Ach, daar let geen hond op!' Wel dus. Ik zal mijn vingers wat beter in de gaten houden voortaan! 
Trollie
-
- 7 berichten
- 11 stemmen
Claire Forlani... Meet Joe Black was nog wel te pruimen, maar in The Medallion was ze volgens mij nog steeds dezelfde persoon alleen dan vervelender. Irritante glimlach.
Julia Stiles mag vanwege Down To You 1000 lichtjaren van de aarde verwijderd worden, en dan mag ze Freddie P. Jr. meenemen. Bleh.
En dan heb je nog
-Goldie Hawn
-Halle Berry
-Liv Tyler
en
-Krista Allen
Maar gelukkig is die laatste geen veelgevraagde actrice 
Vamperia
-
- 141 berichten
- 107 stemmen
Je hebt het echt leuk gevonden, maar het is wel een een dimensionaal niemendalletje 
eendimentionaal niemandalletje en een dimensionaal niemendalletje zijn allebei fout.
Het moet zijn: 1-dimensionaal niemandalletje 
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Het moet zijn: 1-dimensionaal niemandalletje 
Ook niet.
een·di·men·si·o·naal (bn.)
1 in één dimensie
nie·men·dal·le·tje (het ~, ~s)
1 weinig verhullend kledingstuk
2 nietszeggend romannetje, toneelstuk enz. => stuiversroman
Asmahan
-
- 322 berichten
- 2194 stemmen
Misschien moet ik maar met de dames mee! En dat alles omdat ik bijdehand wilde zijn. 
knowledge
-
- 178 berichten
- 0 stemmen
zou het kunnen dat dit een "eendimensionale discussie " aan het worden is ?
Angie
-
- 320 berichten
- 33 stemmen
Ik heb maar een topper in deze categorie: Georgina Verbaan.
Ook irritant:
- Penelope Cruz
- Jennifer Lopez
- Meg Ryan (af en toe)
- Goldie Hawn
Het zijn er vast meer, maar ik kom eerst even tot deze groep
knowledge
-
- 178 berichten
- 0 stemmen
wat is er in godsnaam zo irriterend aan Penelope cruz ... dat kind heeft in ontzettend goede spaanse en ook enkele amerikaanse films meegedaan ...
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
.
haha... Oh, jij denkt er duidelijk anders over... Laat me raden, je vindt het zeker een 'geil wijf'? 
Angie
-
- 320 berichten
- 33 stemmen
wat is er in godsnaam zo irriterend aan Penelope cruz ... dat kind heeft in ontzettend goede spaanse en ook enkele amerikaanse films meegedaan ...
Haar mimiek en uitstraling.