- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Celebrity koppels
Celebrity koppels
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ja! Had eerst niet door dat hij de love interest van Max speelt in 2BG, dat las ik daarna pas. Ben blij voor dr, aan haar tweets te zien is ze helemaal happy. Mag ook wel, 't is zo'n leuke meid.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Op de eerste 4 foto's zie ik niet wie het zijn en bij foto 5 gok ik op Vanessa Hudgens en.. geen idee. Namen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vanessa Hudgens inderdaad, met Austin Butler. Toffe gast ook en gelukkig die gladjakker Efron niet meer die er steeds naast loopt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Leuk stel, maar die sneer naar Zac was natuurlijk totaal niet nodig.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
De breuk tussen Johnny Depp en Vanessa Paradis begint nu gemeen te worden. Nu de Française heeft ontdekt dat Depp een nieuwe liefde heeft gevonden in de 26-jarige Amber Heard, wil ze niet hebben dat hun twee kinderen in de buurt komen van de nieuwe vlam in het leven van haar ex. Ze neemt het Depp kwalijk dat hij de familie in de steek liet voor een andere vrouw.

She's one lucky girl!
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
She's one lucky girl!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel vrij opmerkelijk ja na dat uit de kast komen. Aan de andere kant komt Depp eerder in de buurt van een vrouw dan een man.
Eazy
-
- 569 berichten
- 298 stemmen
Zijn die twee officieel bij elkaar dan? Heb alleen veel geruchten gehoord.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik vind dat stuk linksboven veel interessanter.
*Gaat googlen*
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik vind dat stuk linksboven veel interessanter.
.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Michelle Williams en Jason Segel verloofd! 
Die zag ik niet aankomen! Vind ze allebei leuk, maar samen zie ik 't nog niet voor me. Ben blij voor ze hoor 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25161 stemmen
Laat die mensen toch lekker doen. Als Halina een film maakt wil ik daar best een mening over hebben en als Davids een verkeerde wissel hanteert zijn er vast anderen die daar een mening over hebben maar laat ze voor de rest toch gewoon met rust.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Graaf Machine
-
- 9786 berichten
- 1412 stemmen
Wilde het plaatsen maar kon geen passend topic vinden. Blijkt er dus zelfs hiervoor al een topic te bestaan.