- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Krasse knarren (wie leeft en/of werkt nog tot je verbazing?)
Krasse knarren (wie leeft en/of werkt nog tot je verbazing?)
christy-m
-
- 21 berichten
- 1962 stemmen
Worden dit jaar 80 of zijn net 80 geworden:
Tippi Hedren (The Birds)
Rod Taylor (The Birds)
Doris Roberts (Everybody loves Raymond)
Brix
-
- 19675 berichten
- 5112 stemmen
Dina Merrill (geb. 1923) en nog actief.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2628 stemmen
Robert Englund.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5112 stemmen
= 93 en tot niet zo lang geleden nog acterende (ondanks gedeeltelijke verlamming)
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Dat heb ik bij het lijstje er ook bij gezet mensen op leeftijd.
60 jaar is niet heel jong meer.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
"John Steed" Patrick Macnee leeft ook nog steeds (88), maar acteert sinds 2003 niet meer in films of series...
En ik zag op IMDB dat Jerry Lewis (The Nutty Professor) vandaag 84 jaar is geworden. Hij is nog steeds actief als acteur.
christy-m
-
- 21 berichten
- 1962 stemmen
Volgens mij ook nog niet genoemd:: Ruby Dee.
Ze is ondertussen 85 jaar, was twee jaar geleden nog genomineerd voor een oscar voor American Gangster en heeft voor 2010 drie projecten staan.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Dat heb ik bij het lijstje er ook bij gezet mensen op leeftijd.
60 jaar is niet heel jong meer.
Misschien niet, maar de pensioenleeftijd is 65 jaar, dus is het nog niet echt een krasse knar volgens mij. En dat hij nog werkt is zeker niet tot grote verbazing.
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
Eli Walach(94) Net nog gezien in New York I love you. Die man gedraagt zich alsof hij nog vele jaren jonger is. Hij viel me al op bij The Holiday en hij stopt zo te zien op IMDB nog niet met acteren. Wat voor wondermiddel heeft hij geslikt zeg? Respect! Dat is nu eens echt een krasse knar!
Inderdaad, gepassioneerd acteur. 
Sunday
-
- 135 berichten
- 233 stemmen
Ik mis George Kennedy. Die mij vooral aan de Naked Gun reeks doet denken.
Toch ook alweer 85.
Sunday
-
- 135 berichten
- 233 stemmen
Eli Walach(94) Net nog gezien in New York I love you. Die man gedraagt zich alsof hij nog vele jaren jonger is. Hij viel me al op bij The Holiday en hij stopt zo te zien op IMDB nog niet met acteren. Wat voor wondermiddel heeft hij geslikt zeg? Respect! Dat is nu eens echt een krasse knar!
Zeker. Vond hem geweldig in the Good, the Bad & the Ugly en the Magnificent Seven. Leuk om te zien dat hij nog acteert. New York I love You vond ik overigens niks aan, maar dat ter zijde 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Vandaag is Max von Sydow jarig. Hij is 81 jaar en speelt nog steeds in grote films als Scott's Robin Hood en Scoscese's Shutter Island. Petje af!
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Deze dame:

Tsilla Chelton (speelde o.a. een giga-kreng in 'Tatie Danielle') acteert ook nog steeds (91 jaar).
Deze dame is ook leuk om te melden:

Eul-boon Kim maakte op 78-jarige leeftijd haar memorabele debuut als actrice in 'Jibeuro' en had daarvoor zelfs nog nooit een film gezien!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Bruno Ganz nog steeds actief
Bruno Ganz is nog geen zeventig... Die is echt nog te jong voor deze rubriek hoor. En Robert Englund is natuurlijk helemaal een broekie! Krasse knarren moeten toch minstens tegen de tachtig lopen.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Shirley Temple, de kindster aller kindsterren, is vandaag 82 jaar geworden!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Jack Klugman ('12 Angry Men') wordt vandaag 88 jaar. Hij acteerde enkele jaren geleden nog.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8141 stemmen
Zeker weten! 
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Jack Klugman ('12 Angry Men') wordt vandaag 88 jaar. Hij acteerde enkele jaren geleden nog.
Volgens mij is hij het enige nog levende jurylid?
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Yep. 'Recent' overleden John Fiedler (Juror nr. 2, 2005) en Jack Warden (Juror nr. 7, 2006). Maar Jack Klugman (Juror nr. 5) is still going strong! 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Vandaag is Celeste Holm ('All about Eve') 93 jaar geworden. Dit jaar komen er nog twee films uit waarin ze speelt! Da's pas kras! 
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Robert Loggia (80) ook nog volop actief als acteur.

606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Vandaag is Celeste Holm ('All about Eve') 93 jaar geworden. Dit jaar komen er nog twee films uit waarin ze speelt! Da's pas kras!
Wilde haar net gaan plaatsen hier 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Dacht al dat ik dat gezicht ergens van kende, en ja hoor uit scarface.
als Frank Lopez.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
De meest krasse van alle knarren, Sir Christopher Lee, is vandaag 88 jaar geworden!