• 12.483 nieuwsartikelen
  • 167.160 films
  • 10.811 series
  • 31.082 seizoenen
  • 625.152 acteurs
  • 195.441 gebruikers
  • 9.136.100 stemmen

Hard Candy (2005)

zoeken in:

matthijs_013

• 3627 berichten
  • 5335 stemmen

Ik las net het plot op mm en ben erg benieuwd wat er nou met dat 14-jarige meisje is gebeurd. Iemand?

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

hmm .. misschien zelf de film gaan kijken?

vincentclaesen

• 141 berichten
  • 222 stemmen

't is in ieder geval een fantastisch goede film, met een geweldig verhaal én plot. Deze moet je zeker gaan kijken !!

prometida

• 299 berichten
  • 257 stemmen

We hebben hem thuis vlug gaan kijke

thomzi50

• 1970 berichten
  • 2431 stemmen

Erg leuke film inderdaad, totaal niet ingewikkeld ofzo

keukenzout

• 414 berichten
  • 455 stemmen

Haar vriendin (of iig een meisje van haar leeftijd) is misbruikt door 2 internetpedofielen die vrienden zijn. De ene heeft ze al 'vermoord' en de ander pakt ze aan in de film.

Sjoukjuh

• 1 berichten
  • 2 stemmen

Heb de film laatst gehuurd en vond het een vreemde film.

Heb daarna de extra's bekeken waaronder het commentaar van de acteurs... als je iets niet snapt in de film moet je dat eens gaan bekijken, het verhaal wordt er wel duidelijker van.

Je wordt dan ook gevraagd om eerst de film te bekijken voordat je de extra's bekijkt.

deTuinman

• 1186 berichten
  • 0 stemmen

als je het verhaal eerst nog niet snapt, is het misschien beter om wat simpelere films te gaan kijken van disney ofzo, want dit lijkt mij van de zotte

In het begin van de film, als ze nog in dat cafeetje zijn, hangt er een poster aan de muur waarop staat dat donna mauer is vermist. toen dacht ik dat zij het was (maar dan met kort haar) om hem terug te pakken.

Luukutus

• 2 berichten
  • 14 stemmen

Vond het een bijzonder goede film met een prachtig plot. Weinig actie maar met lekkere diepgang en opbouwende spanning. Toppertje.

morpheus31

• 75 berichten
  • 29 stemmen

matthijs_013 schreef:

Ik las net het plot op mm en ben erg benieuwd wat er nou met dat 14-jarige meisje is gebeurd. Iemand?

Een geweldige film met twee acteurs (hoofdzakelijk) die helemaal aan elkaar gewaagd zijn. En sommige scenes zijn heel ongemakkelijk als je een man bent !

En we gaan hier natuurlijk niet vertellen wat er met het meisje gebeurd...Zelf gaan zien !

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

Als vrouw vond ik de castratiescenes ook best ongemakkelijk...

kawnie88

• 4 berichten
  • 0 stemmen

deze is echt te goed, heb em gezien, en hij blijft goed!!

Freckles

• 488 berichten
  • 544 stemmen

keukenzout schreef:

Haar vriendin (of iig een meisje van haar leeftijd) is misbruikt door 2 internetpedofielen die vrienden zijn. De ene heeft ze al 'vermoord' en de ander pakt ze aan in de film.

Volgens mij is het meisje gewoon een soort van ' moordenaar ' dat op internet rond gaat naar oude mannen die met haar willen afspreken. Dat denk ik allesinds, maar ik denk dat ze ook in het speciaal op zoek was gegaan naar die mannen. Trouwens in de film zegt ze dat het niet haar vriendin was, maar dat ze dat meisje ook niet kende.

Mescaline

• 7013 berichten
  • 2860 stemmen

Ik twijfel nog, ergens denk ik dat ze het meisje niet kon, maar als ze haar wel kon maakte de film meer logica.

Sowieso is bijna alles wat ze zegt een leugen inclusief der leeftijd waarschijnlijk

In het begin van de film wordt de poster met het vermiste meisje kort maar duidelijk in beeld gebracht, dat is nog voor dat ze naar zijn huis gaan, dus er moet hoe dan ook een link zijn.

Natuurlijk kan het ook zijn dat ze gewoon alle Pedo´s aanpakt maar denk dat het veel persoonlijker gericht is

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.