• 14.188 nieuwsartikelen
  • 172.453 films
  • 11.549 series
  • 32.710 seizoenen
  • 636.476 acteurs
  • 197.468 gebruikers
  • 9.252.473 stemmen

Lucky Number Slevin (2006)

zoeken in:

griesmeel

• 5 berichten
  • 0 stemmen

ik heb onlangs deze film bekeken en vond hem echt briljant. nu zit ik alleen met iets kleins wat ik niet snap, namelijk het volgende:

de zogenaamde "vriend" van slevin genaamd nick fisher zit al 8 jaar in de gevangenis wegens het aanranden van een cheerleader. slevin trekt in zijn appartement waarna de overbuurvrouw nick komt vragen om een kopje suiker en verbaast is wanneer ze slevin aantreft (oh, you're not nick!) terwijl nick al 8 jaar in de gevangenis zit?

wie kan dit voor me ophelderen? of zie ik iets over het hoofd?

night*killer

• 12 berichten
  • 4 stemmen

Ik denk dat ik het weet

Nick fisher heeft 8 jaar in de bak gezeten , die rechecheur heeft een foto van hem in de bak gezien.

Hij zei dit omdat hij weet dat sleven niet nick is.

snapje???

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Waarom kan zo'n vraag niet gewoon bij de film worden gesteld? Eventueel met spoilers?

night*killer

• 12 berichten
  • 4 stemmen

ja mee eens

griesmeel

• 5 berichten
  • 0 stemmen

night*killer schreef:

Ik denk dat ik het weet

Nick fisher heeft 8 jaar in de bak gezeten , die rechecheur heeft een foto van hem in de bak gezien.

Hij zei dit omdat hij weet dat sleven niet nick is.

snapje???

ja tuurlijk snap ik dat

mijn vraag is: de overbuurvrouw komt nick vragen om een kopje suiker en is verbaast wanneer ze slevin aantreft (oh, you're not nick!) terwijl nick al 8 jaar in de gevangenis zit

hoe zit dat?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Hij zit niet in de bak, hij heeft erin gezeten.

sirmixalot

• 22 berichten
  • 169 stemmen

was het niet zo dat je in het begin van de film ziet hoe bruce willis die nick vermoord (in die rolstoel) en dat slevin zich daarna voordoet als nick...

niels2756

• 3 berichten
  • 0 stemmen

sirmixalot schreef:

was het niet zo dat je in het begin van de film ziet hoe bruce willis die nick vermoord (in die rolstoel) en dat slevin zich daarna voordoet als nick...

daar heb je een punt denk ik.

meen mij dat ook te herinneren.

Vond het wel goede film, omdat ik volledig misleid was op een bepaald moment.

bartsch

• 213 berichten
  • 282 stemmen

Goodcat en 'Slevin' (mike in de film toch?) nemen (na 20 jaar) wraak op een paar mafiabazen door een bende oorlog te ontlokken en vervolgens als respectievelijk huurmoordenaar(Goodcat) en als wegwerp huurmoordenaar('Slevin', die 'per ongeluk' voor Nick Fisher wordt gezien) voor te doen. Als ze het vertrouwen hebben gewonnen maakt 'Slevin' ze op een zelfde manier dood zoals de mafioso's zijn vader hebben vermoord.

KSUS

• 80 berichten
  • 204 stemmen

Dat zie je ook in het begin, hij kan slevin niet vermoorden en neemt hem dan maar mee.

MoLo93

• 2 berichten
  • 0 stemmen

KSUS schreef:

Dat zie je ook in het begin, hij kan slevin niet vermoorden en neemt hem dan maar mee.

Dat zei je pas aan het eind, In het begin krijg je niet te zien wat er gebeurt met dat jongetje, je ziet alleen een pistool op hem gericht.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt helemaal gek ben op deze film. Vind hem gewoon geniaal ik elkaar gezet.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2238 stemmen

Opzich best raar dat de buurvrouw zich uiteindelijk schijnbaar niet druk maakt over het feit dat Nick Fischer is vermoord door 'Slevin'. Of valt dat puntje van aandacht onder de categorie 'liefde maakt blind'?

Sergio Leone

• 4279 berichten
  • 2968 stemmen

SnakeDoc schreef:

Opzich best raar dat de buurvrouw zich uiteindelijk schijnbaar niet druk maakt over het feit dat Nick Fischer is vermoord door 'Slevin'. Of valt dat puntje van aandacht onder de categorie 'liefde maakt blind'?

Vanaf het moment Slevin zijn hele verhaal uit de doeken doet, is buurvrouw Liu anders niet zo opgewekt en vrolijk meer. En het is Slevin niet die Nick Fisher de nek omdraaide, maar Mr Goodkat. Tevens verliest Liu een saaie, ex-gevangene, gokverslaafde buurman voor een nieuw lief? Iedereen content.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2238 stemmen

Jij een punt!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.