- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Lucky Number Slevin (2006)
Lucky Number Slevin (2006)

griesmeel
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
ik heb onlangs deze film bekeken en vond hem echt briljant. nu zit ik alleen met iets kleins wat ik niet snap, namelijk het volgende:
de zogenaamde "vriend" van slevin genaamd nick fisher zit al 8 jaar in de gevangenis wegens het aanranden van een cheerleader. slevin trekt in zijn appartement waarna de overbuurvrouw nick komt vragen om een kopje suiker en verbaast is wanneer ze slevin aantreft (oh, you're not nick!) terwijl nick al 8 jaar in de gevangenis zit?
wie kan dit voor me ophelderen? of zie ik iets over het hoofd?

night*killer
-
- 12 berichten
- 4 stemmen
Ik denk dat ik het weet
Nick fisher heeft 8 jaar in de bak gezeten , die rechecheur heeft een foto van hem in de bak gezien.
Hij zei dit omdat hij weet dat sleven niet nick is.
snapje???

kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Waarom kan zo'n vraag niet gewoon bij de film worden gesteld? Eventueel met spoilers?

griesmeel
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat ik het weet
Nick fisher heeft 8 jaar in de bak gezeten , die rechecheur heeft een foto van hem in de bak gezien.
Hij zei dit omdat hij weet dat sleven niet nick is.
snapje???
ja tuurlijk snap ik dat
mijn vraag is: de overbuurvrouw komt nick vragen om een kopje suiker en is verbaast wanneer ze slevin aantreft (oh, you're not nick!) terwijl nick al 8 jaar in de gevangenis zit
hoe zit dat?

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Hij zit niet in de bak, hij heeft erin gezeten.

sirmixalot
-
- 22 berichten
- 169 stemmen
was het niet zo dat je in het begin van de film ziet hoe bruce willis die nick vermoord (in die rolstoel) en dat slevin zich daarna voordoet als nick...

niels2756
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
was het niet zo dat je in het begin van de film ziet hoe bruce willis die nick vermoord (in die rolstoel) en dat slevin zich daarna voordoet als nick...
daar heb je een punt denk ik.
meen mij dat ook te herinneren.
Vond het wel goede film, omdat ik volledig misleid was op een bepaald moment.

bartsch
-
- 213 berichten
- 282 stemmen
Goodcat en 'Slevin' (mike in de film toch?) nemen (na 20 jaar) wraak op een paar mafiabazen door een bende oorlog te ontlokken en vervolgens als respectievelijk huurmoordenaar(Goodcat) en als wegwerp huurmoordenaar('Slevin', die 'per ongeluk' voor Nick Fisher wordt gezien) voor te doen. Als ze het vertrouwen hebben gewonnen maakt 'Slevin' ze op een zelfde manier dood zoals de mafioso's zijn vader hebben vermoord.

KSUS
-
- 80 berichten
- 204 stemmen
Dat zie je ook in het begin, hij kan slevin niet vermoorden en neemt hem dan maar mee.

MoLo93
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Dat zie je ook in het begin, hij kan slevin niet vermoorden en neemt hem dan maar mee.
Dat zei je pas aan het eind, In het begin krijg je niet te zien wat er gebeurt met dat jongetje, je ziet alleen een pistool op hem gericht.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt helemaal gek ben op deze film. Vind hem gewoon geniaal ik elkaar gezet.

SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2238 stemmen
Opzich best raar dat de buurvrouw zich uiteindelijk schijnbaar niet druk maakt over het feit dat Nick Fischer is vermoord door 'Slevin'. Of valt dat puntje van aandacht onder de categorie 'liefde maakt blind'?

Sergio Leone
-
- 4279 berichten
- 2968 stemmen
Opzich best raar dat de buurvrouw zich uiteindelijk schijnbaar niet druk maakt over het feit dat Nick Fischer is vermoord door 'Slevin'. Of valt dat puntje van aandacht onder de categorie 'liefde maakt blind'?
Vanaf het moment Slevin zijn hele verhaal uit de doeken doet, is buurvrouw Liu anders niet zo opgewekt en vrolijk meer. En het is Slevin niet die Nick Fisher de nek omdraaide, maar Mr Goodkat. Tevens verliest Liu een saaie, ex-gevangene, gokverslaafde buurman voor een nieuw lief? Iedereen content.