- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- As Good as It Gets (1997)
As Good as It Gets (1997)
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Even een vraagje: Zijn jullie het met me eens dat As good as it gets een veel betere film was geweest als het aan het einde van de film niets was geworden tussen de hoofdrolspelers? Ik vond dit toch iets te hollywood achtig en redelijk ongeloofwaardig. Ben benieuwd of ik de enige ben met deze mening.
Thanks!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De film is in zijn geheel zo stroperig en romantisch, dat het zonde zou zijn geweest als het niét goed was afgelopen. Bij dit soort films hoort dat er gewoon bij. (As good as it gets is echt niet veel meer dan een originele romantische komedie met een leuke hoofdfiguur, een goede film dus, maar niet een die boven de 'hollywood'-film (mocht die bestaan) moet (en kan) uitstijgen)
mister blonde
-
- 12541 berichten
- 5575 stemmen
ben ik niet met je eens. ik zie het einde ook meer als een open eind. wie zegt dat ze nu een lang en gelukkig samenzijn hebben? ze hebben een keer (ok twee keer) gezoend.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ik vind het einde van deze film helemaal niet hollywood-achtig. Hollywood-achtig was geweest wanneer Melvin en Carol aan het eind zoenend op een strand met een ondergaande zon, in mooie kleding en mooi opgemaakt zouden staan.
De film heeft nu gewoon een open einde. Beide hoofdrolspelers hebben een beetje toegegeven. Melvin heeft wat manieren geleerd, maar is volgens mij nog even eerlijk en kritisch tegenover de wereld na zijn monoloog tegen Carol. Carol heeft eindelijk toegegeven dat ze gewoon verliefd op Melvin was, van af het allerbegin van de film eigenlijk al, maar ze wou het niet toegeven voor haarzelf.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Thanks voor jullie reactie. ik zal hem binnenkort nog eens bekijken met jullie opmerkingen in mijn achterhoofd. Misschien dat ik mijn mening dan iets moet bijstellen. (Hij was laatst op tv natuurlijk, maar die heb ik ff gemist).
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Ik heb me altijd afgevraagd wat carol nu in melvin ziet.
MaryCorleone
-
- 391 berichten
- 282 stemmen
Ik heb me altijd afgevraagd wat carol nu in melvin ziet.
Ik niet
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik juist het tegenovergestelde.
brimbram
-
- 67 berichten
- 44 stemmen
het verhaal eindigd waar een nieuw verhaal begint
sherena
-
- 261 berichten
- 123 stemmen
autistic mutch???
that's the question bij deze film.
autisten hebben gewoon iets dat sommige mensen aantrekt.
kappeuter (crew films)
-
- 74056 berichten
- 5900 stemmen
Wat heeft dat met het einde van deze film te maken?
Katharina
-
- 716 berichten
- 1044 stemmen
Bij een open einde had de titel vast niet zo mooi meer geweest. Ik vind de titel en het idee erachter wel erg mooi in dit geval, beiden geven iets toe.