• 13.891 nieuwsartikelen
  • 171.821 films
  • 11.447 series
  • 32.491 seizoenen
  • 634.851 acteurs
  • 197.266 gebruikers
  • 9.232.701 stemmen

Heathers (Lethal Attraction) (1988)

zoeken in:

Maxwell

• 1 berichten
  • 1277 stemmen

Afgelopen dinsdag had ik de video ingesteld voor de film Lethal Attraction, echter omdat de film op een commerciele zender was, paste Showview de opnametijd niet aan als de film later begint, wat nu het geval was.

Zou iemand me alsjeblieft het einde van de film kunnen vertellen, vanaf het moment in de kelder wanneer Veronica JD's vinger erafschiet?

Het einde kan ik wel een beetje raden, maar het is natuurlijk leuker als je het zeker weet.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3226 stemmen

Veronica deactiveert de bom en laat JD voor dood achter. Ze loopt naar buiten en denkt dat alles voorbij is maar dan komt JD haar nog achterna. Hij heeft een bom bij zich en blaast zichzelf op. Veronica loopt naar binnen en pakt van de enige overgebleven Heather de strik af en zegt dat zij nu de baas is. Dan loopt ze naar dat Dumptruck meisje toe en vraagt of ze zin heeft om bij haar popcorn te komen eten. Ze stemt in en eind goed al goed.

Nog een tip die je zelf ook al doorhad: gebruik nooit showview ! Ik heb daardoor al regelmatig het einde van een film moeten missen, ook bij de publieke omroepen.

matthijs_013

• 3629 berichten
  • 5525 stemmen

Ik vond dit einde erg teleurstellend

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.