menu

Film / Spoilers / Star Wars: The Force Awakens (2015)

zoeken in:
kappeuter (crew)
Alvast maar even een spoilertopic aangemaakt.
Mede nav onderstaand filmpje.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=DHlsc8psiNI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Het is overigens bevestigd dat de stormtrooper die de deur open mocht doen voor Rey gespeeld werd door niemand minder dan Daniel Craig. Spectre werd opgenomen in dezelfde studio en Craig was wel in voor een lolletje. Nu weer terug naar de bioscoop voor een herziening van die scène

Malick
Wellicht een stomme vraag. Maar in hoeverre is Han Solo echt dood? Er wordt nauwelijks tot niet gerouwd. Geen begrafenis of iets dat lijkt tot een ceremonie. Gaan we in het vervolg niet iets krijgen à la Gandalf in The Lord of The Rings? Het was voor mij toentertijd een grote verrassing om hem te zien opduiken in The Two Towers.

Ik denk het wel. Heb ook het idee dat hij eruit is geschreven door zijn leeftijd. Hij is toch al in de 70. Lijkt mij een zware rol voor die leeftijd.

Jammer dat er geen begrafenis of iets dergelijks was. Film werd misschien te lang anders?

Vond hem top in TFA net zoals Chewie en ik vrees dat hij gemist gaat worden in de vervolgen. Van wie wordt Chewie nu de side kick

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=CUl2rPhfPJQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The 5 questions Star Wars: The Force Awakens left us with (SPOILERS!) | GamesRadar

Malick
Lucaij schreef:
Vond hem top in TFA net zoals Chewie en ik vrees dat hij gemist gaat worden in de vervolgen. Van wie wordt Chewie nu de side kick
Van Rey. Toch?

AHWA
Zijn spoilertags hier ook nodig?
Voor de zekerheid dan maar.
Ik denk dat Han Solo echt wel dood is. Heb niet het idee dat Harrison Ford nog zin had in nog meer Star Wars. Ik denk dat hij liever Indiana Jones nog een keer wil spelen. Hij vindt 1 keer terugkomen for old time's sake meer dan genoeg, denk ik. Misschien heeft hij er zelf wel om gevraagd. Anyway, ik denk niet dat je een fake-out kunt doen zoals bij Gandalf. Fans zijn emotioneel geïnvesteerd in Han Solo en voor velen is hun held nu dood. Dan kun je niet zeggen in ep. 8: Sike! Hij was toch niet dood. Daar maak je geen vrienden mee. De fakkel is doorgegeven nu aan Finn/Poe.

Ep. 8 gaat mij vooral om het verhaal van Rey. De personages met Force-powers blijf ik toch het interessantst vinden.

Ford vond dat Han Solo eigenlijk al in Return of the Jedi had moeten sterven, volgens hem zou dat het karakter van Solo nóg interessanter hebben gemaakt. In feite lag het dus ook voor de hand dat Solo in dit deel zou sterven. Nu is het nog beter voor het verhaal van de komende films omdat het publiek nog meer is geïnvesteerd in het karakter van Kylo Ren. eerst onze grote held Luke verraden en vervolgens zijn vader Han vermoorden en Leia verdrietig maken, wat een l*l

AHWA
Zou er misschien in ep 8 een begrafenis voor Han Solo komen? Ik hoop dat er nog wel wat aandacht aan besteed wordt. Dat moet haast wel. Misschien dat Luke en Leia elkaar daar voor het eerst weer terugzien?

Spoilertags in een spoilertopic gebruiken. Ik mag hopen dat dit een grap is toch?

Nu zit ik nog constant op die teksten te klikken.

kappeuter (crew)
Dat is niet nodig inderdaad.
Ik heb ze bij deze verwijderd.

Malick schreef:
(quote)
Van Rey. Toch?

Ja nu je het zegt Hij vloog met haar naar Luke. Was al eventjes bang dat hij buiten beeld zou blijven vanaf nu. Toen Han stierf was ik ook bang dat hij zichzelf zou opblazen. Dat zou helemaal dramatisch zijn.

kappeuter (crew)

https://www.youtube.com/watch?v=w6OsdD64IKE

AHWA schreef:
Zou er misschien in ep 8 een begrafenis voor Han Solo komen?
Dat hoop ik toch ook, vond dit een enorme slordigheid eigenlijk.

Heb een paar youtube reacties/reviews bekeken, maar de meeste daarvan waren zeker niet boeiend.
Screen Junkies doet het nu eindelijk wél goed met een zeer goede pannel-discussie waar al mijn kritiekpunten op de film op een realistische manier worden gewogen.

https://www.youtube.com/watch?v=TyQRp_1PjbU

Ik heb hetzelfde gevoel over de film als deze jongens. Het is een goede blockbuster, en heeft het juiste Star Wars gevoel, maar er zijn véél haken en ogen. Zodanig dat je terugdenkend aan de film op een of andere manier ook steeds terugkomt bij de negatieve punten ipv bijzondere highlights (waar het door het gehaaste tempo en de wat te derivatieve inhoud zeker ook aan ontbreekt)

Gast
geplaatst: vandaag om 10:06 uur

geplaatst: vandaag om 10:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.