- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Lilya-Spoilers + Discussie
Lilya-Spoilers + Discussie
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
In het geval van Lilja was ik dus helemaal blanco. Ik verwachtte weer een comedie/drama in de stijl van Moodyssons vorige films.
Dat lijkt me heerlijk Herman! Helaas was het voor mij ook allemaal verklapt...
Wel een goed voorbeeld, omdat het hier over iets echt essentieels gaat van de film. De spoiler over Lilya was toch (naar mijn mening) echt van een ander kaliber.. en ook... teveel ophef over iets pietluttigs.
Niets aan de hand Herman.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nou, daar ben ik het dus echt niet mee eens! Ik heb Lilja zelf al gezien, dus het maakt mij niet uit, maar voordat ik hem ging zien had ik geen flauw idee waar hij over zou gaan. Zou ik vantevoren een opmerking als die van Mik hebben gelezen, dan zou hij daar voor mij een belangrijk deel van de plot hebben weggegeven (want je kunt met een beetje fantasie makkelijk uit de opmerking afleiden wat er met haar gaat gebeuren).
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
maar we hebben het er niet meer over. zand erover.
Akkoord.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dat lijkt me heerlijk Herman! Helaas was het voor mij ook allemaal verklapt...
Jammer. Doordat ik niets vantevoren wist, kwam de film bij mij dubbel zo hard aan.
Nouja, met die spoiler gaf je wel impliciet aan hoe het verloop van de film zal zijn (het gaat steeds slechter met Lilja). Dat was voor mij toch wel redelijk essentieel, omdat als je dit weet, je je hier toch op instelt als je de film gaat kijken.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Jammer. Doordat ik niets vantevoren wist, kwam de film bij mij dubbel zo hard aan.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Ik denk dat het wat overbodig is om hier nog een keer mijn excuses voor te maken, dus bij deze.... niet