menu

Film / Spoilers / Lilya-Spoilers + Discussie

zoeken in:
tovenaar
herman78 schreef:
In het geval van Lilja was ik dus helemaal blanco. Ik verwachtte weer een comedie/drama in de stijl van Moodyssons vorige films.

Dat lijkt me heerlijk Herman! Helaas was het voor mij ook allemaal verklapt...

maar stel je voor dat je hier het einde van Fight Club zou weggeven ofzo (misschien geen goed voorbeeld omdat veel mensen die film al gezien hebben).

Wel een goed voorbeeld, omdat het hier over iets echt essentieels gaat van de film. De spoiler over Lilya was toch (naar mijn mening) echt van een ander kaliber.. en ook... teveel ophef over iets pietluttigs.

Voor mij voelt het als toeval dat ik nu in 2 discussies met jou verwikkeld ben. Ik zag ook pas na het tijpen van mijn reactie in deze discussie dat het dezelfde jongen van de Salo discussie was.

Niets aan de hand Herman.

Nou nou nou, als je dat nog niet wist van Lilja-4-Ever, dan weet ik niet waar jij de afgelopen weken hebt uitgehangen! Relax maar hoor, wat Mik zei was echt niet zo 'spoilerig'.

Nou, daar ben ik het dus echt niet mee eens! Ik heb Lilja zelf al gezien, dus het maakt mij niet uit, maar voordat ik hem ging zien had ik geen flauw idee waar hij over zou gaan. Zou ik vantevoren een opmerking als die van Mik hebben gelezen, dan zou hij daar voor mij een belangrijk deel van de plot hebben weggegeven (want je kunt met een beetje fantasie makkelijk uit de opmerking afleiden wat er met haar gaat gebeuren).

tovenaar
Hobbes schreef:

maar we hebben het er niet meer over. zand erover.

Akkoord.

Dat lijkt me heerlijk Herman! Helaas was het voor mij ook allemaal verklapt...

Jammer. Doordat ik niets vantevoren wist, kwam de film bij mij dubbel zo hard aan.

Wel een goed voorbeeld, omdat het hier over iets echt essentieels gaat van de film. De spoiler over Lilya was toch (naar mijn mening) echt van een ander kaliber.. en ook... teveel ophef over iets pietluttigs.

Nouja, met die spoiler gaf je wel impliciet aan hoe het verloop van de film zal zijn (het gaat steeds slechter met Lilja). Dat was voor mij toch wel redelijk essentieel, omdat als je dit weet, je je hier toch op instelt als je de film gaat kijken.

tovenaar
herman78 schreef:
Jammer. Doordat ik niets vantevoren wist, kwam de film bij mij dubbel zo hard aan.
Dit zou weleens een groot gedeelte in mijn beoordeling gekost kunnen hebben. Ik vond het namelijk helemaal niet zo'n impact hebben, waar zoveel over was gepraat. Zou het dan komen omdat ik van te voren eigenlijk al wist hoe de film zou verlopen? Zou best mogelijk zijn eigenlijk...

Nouja, met die spoiler gaf je wel impliciet aan hoe het verloop van de film zal zijn (het gaat steeds slechter met Lilja). Dat was voor mij toch wel redelijk essentieel, omdat als je dit weet, je je hier toch op instelt als je de film gaat kijken.
Ik denk dat ik hier misschien niet zo goed over mee kan praten, aangezien ik voordat ik de film keek, wél wist wat er ging gebeuren, tenminste wat het verhaal was. Misschien dat als ik ook blanco naar de film was geweest, dan had ik achteraf misschien ook die spoiler op wat meer impact geschat... maar dit blijft gissen.

Mik
Ik denk dat het wat overbodig is om hier nog een keer mijn excuses voor te maken, dus bij deze.... niet

Gast
geplaatst: vandaag om 10:40 uur

geplaatst: vandaag om 10:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.