- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Discussie maar verplaatst inmiddels...
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Alleen geinig als je iets met de game Battlefield 2 hebt. 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
In Film > Algemeen > Impressions:
Dit is zalig. Deze kerel kan zalig goed alles nadoen.
(Stewie Griffin!)
En erges op het einde trekt ie zijn t-shirt ff uit 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Netjes!
Deze gast doet Arnold niet goed na, maar de rest wel.
(alleen hij doet er maar 4.)
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Blijft leuk dat immiteren. Een vriend van me kan ook een stuk of 20 bekende Nederlanders nadoen, alsof het echt is. Van Martin Simek tot Peter R. de Vries (die iedereen denkt na te kunnen doen).
Trouwens, die Robert de Niro van die laatste lijkt volop. Vooral zijn hoofd.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Die van Morgan Freeman vind ik opzich wel goed.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
YouTube - Virtual Barber Shop (Audio...use headphones, close ur eyes)
Dit is echt leuk!
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Die Morgan imitatie is bril-jant
Van die 2e dan. Die 1e is ronduit slecht.
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Hallo,
Ik ben de user op Youtube: JimCarrey3276, en maak veel gebruik van dat account. Ik heb vandaag echter een laptop gekocht, en wil me nu hier aanmelden op Youtube, maar toen bleek dat dat wachtwoord al 2 jaar oud was, en dat ik het altijd op ''aangemeld blijven'' heb laten staan, natuurlijk niet zo slim maar ik wil nu bij mijn wachtwoord komen, of het veranderen. Dat wachtwoord was onthouden op Het Net, maar wij maken thuis geen gebruik meer van Het Net (nu XS4ALL). Met andere woorden: ik kom er niet meer bij en daarbij is Youtube ook nog eens overgekocht door Google.
Weet iemand misschien nog een mogelijkheid of een link om achter mijn wachtwoord te komen?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Weet je het e-mailadres nog waarmee je je destijds hebt geregistreerd?
https://www.google.com/accounts/ForgotPasswd?service=youtube<mpl=sso
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Ja, maar dat e-mail adres hebben we dus niet meer. Ik zou best graag het nieuwe van me willen aanvragen. Maar ik zie nergens waar ik een mailtje kan sturen naar Youtube of Google.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Heb je een google-account? Misschien kun je google met youtube linken, inloggen met google op youtube en dan je wachtwoord aanpassen? Ik verwacht eigenlijk dat je je youtube wachtwoord daar ook voor nodig hebt, maar het valt te proberen.
Of kijk hier: YouTube contact us.
Edit: hier iemand met hetzelfde probleem.
En nog één.
Het ziet er naar uit dat je naar je account kan fluiten, helaas.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Probeer eerst maar veel wachtwoorden van vroeger uit. Verder zou ik doorzoeken naar het mail adres van YouTube en vragen of je met een geheime vraag ofzo je wachtwoord terug kan krijgen.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Augmented Reality heet dat, kun je leuke dingen mee.
Een toepassing voor in de praktijk die ik tegen ben gekomen, is voor een juwelier. Je print een papiertje uit met een soort van streepjescode en die vouw je om je pols. De website kan dan via de camera herkennen waar je pols is en daar een armband of horloge naar keuze omheen projecteren. Zo kun je zien of iets je staat. Er gaat niets boven het voelen in een echte juwelierszaak, maar het idee is goed. Een vorm van dat (nogthans belabberde) systeem zie je hieronder, toegepast in een museum:
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Edit: Nog één vraagje, die misschien iemand weet?
Weet iemand het e-mail adres van Youtube.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Er staat vast ergens een kopje 'contact' op de site.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Knisper heeft gelijk.
Ga naar de homepage, onderaan de pagina staat er een knopje "help".
Als je daarop klikt staat er onderaan ergens "Contact Us".
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Maar geen emailadres. In de forumtopics over dit probleem bij het Helpcenter staat ook dat YouTube en Google niet aan emailhulp doen. Je kunt altijd [email protected] proberen, zo'n algemeen adres. Maar ik vrees dat met de vele accounts etc ze je in de kou laten staan. Succes in elk geval!
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Ik ben bang dat het geen zin meer heeft, echt heel jammer...!
Bedankt voor jullie hulp.
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Toen ik daarnet op het punt stond, om een nieuw account aan te vragen, had ik besloten om nog één keer alles te proberen van wachtwoorden die in me opkwamen, en gelukkig: de goede bleek er tussen te zitten! 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
En nu maar gauw wat nieuwe toffe filmpjes plempen, anders is al die moeite voor niets geweest!
Vergeet nu niet meteen je emailadres te veranderen
.