- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Bericht verplaatst naar Overigen > Algemeen > Het grote muziektopic
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
Nee. Tenzij je zelf de rechten bezit natuurlijk.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Maar hoe zit het dan? Waarom staat het er dan op? En hoe weet ik of je iets niet mag zien?
Bij clips hoor je dat de auteur een bedrag krijgt voor het aantal hits (is advertentiegeld.)
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
Omdat mensen het toch doen en Youtube vaak te laat is om het eraf te halen (en het in de praktijk vaak pas doen als rechthebbenden erom zeuren). Maar het is gewoon illegaal.
Bij clips zijn er met een aantal platenmaatschappijen deals. Vandaar dat dat blijft staan, maar dat is niet altijd zo. Prince-video's werden of worden altijd verwijderd. Paar dagen, hooguit.
msLynch
-
- 78 berichten
- 493 stemmen
Youtube als een geheel is een beetje moeilijk, maar tussen alle troep zitten er toch echt wel een paar goudmijntjes.
Één van mijn meest favoriete channels van het moment is H3H3 Productions, hilarisch 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Bericht verplaatst naar Overigen > Algemeen > Het grote muziektopic
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Ik zag deze weer voorbij komen op Facebook vandaag. Wát een legende dat jochie. 5.5*/5 als korte speelfilm.
"Bacon is good for me!" - YouTube
Natuurlijk ook bekend van de chicken nuggets, maar vond deze 1:20 minuut durende samenvatting minstens zo geniaal. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Als zodanig prima gemaakte fietspromo van Royal Dutch Gazelle voor de internationale markt, alleen zijn de getoonde beelden alleen in NL toepaspaar. Buiten NL is een overwegend zeer fietsonvriendelijke infrastructuur en in de UK zelfs een fietsvijandige cultuur:
Deze vertaalde versie heeft dan ook ca. 900 bezoekers, de NL versie rond de 35.500.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik wilde op een andere locatie, waar ik niet was ingelogd, ff mijn reactie op een video laten lezen, maar bleek niet zichtbaar. Ook een reactie bij een andere video niet.
Thuis wel zichtbaar, maar na uitloggen ook niet meer.
Kortom, mijn reacties op videoclips zijn alleen zichtbaar voor hen die zijn ingelogd. Hoe komt dat reacties van anderen op video's wel zichtbaar/openbaar zijn?
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
Politiek bericht verwijderd.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Wie? Ik
In Marktplaats: Heel Holland Handelt.
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Voor degenen die zich altijd hebben afgevraagd hoe in het begin van het filmtijdperk men de special effects e.d. deed.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik heb echt een vaag probleem met youtube op mijn laptop, alle filmpjes van mij die ik gemaakt heb, als ik die wil afspelen zoomt youtube die ineens helemaal in. terwijl andere filmpjes op youtube dat niet hebben !!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Heb het ook bij filmpjes via Facebook van andere, echt heel irritant kan niks fatsoenlijk kijken zo.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Ik heb echt een vaag probleem met youtube op mijn laptop, alle filmpjes van mij die ik gemaakt heb, als ik die wil afspelen zoomt youtube die ineens helemaal in. terwijl andere filmpjes op youtube dat niet hebben !!
Probeer dit eens (de laatste): 'Every time you press Ctrl + +Key window will be zoom 10% , also you can reverse it by Ctrl + - Key'
https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-e136e52b21587084bf8beaaf7bcc2267
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Nee het is juist niet Alexander1900 de pagina, puur de filmpjes op youtube en facebook. Nooit problemen gehad (gebruik chrome)
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Hier staat je antwoord er wel bij denk ik:
Ik heb met Google chrome ingezoomd op youtube hoe zoem ik dat weer uit? - Startpagina GoeieVraag
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Hier staat je antwoord er wel bij denk ik:
Ik heb met Google chrome ingezoomd op youtube hoe zoem ik dat weer uit? - Startpagina GoeieVraag
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Heb het ook via browser Edge, dus ligt aan een instelling van mijn laptop, weet het echt niet meer 
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Eerlijk is eerlijk, hij kan beter zingen dan ik.
Op het dans gebied denk ik dat ik beter scoor al zal het bij mij ook niet hoogstaand zijn. 
Zanger Rinus - Met Romana Op De Scooter Original HD - YouTube