- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Best briljant:
(embed)

Erg veel zin nu om het album een keer te proberen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Haha Don Dijk die is echt leuk
En schattig!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja cute he? Zou bijna een panda willen kopen. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Stomme beesten zijn het soms toch ook 
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Is iemand eigenlijk al van dit filmpje doorgedraaid ? Er zijn er die het dood en dan ook doodeng vinden. Op mij had het vrij weinig effect, al blijft er natuurlijk een behoorlijk WTF-gevoel over.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dat verhaal erachter
, nee dit is gewoon troep als je 't mij vraagt.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Tijdje geleden was er ook zoiets met een liedje van K3. Als je het achteruit afspeelde, hoorde je ''Grote massamoord, just against a life, godverdomme leuk'' 
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Dat verhaal erachter
, nee dit is gewoon troep als je 't mij vraagt.
Ja inderdaad
Iemand die zijn kop erafknalt na het zien van een 9-minuten durende video over een cartoonmuis.
Dat gezegd zijnde, ik keek deze video deze nacht en het had best wel iets creepy.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ja kan me dat wel goed voorstellen dan, zo'n vreemde loop met die geluiden + ruis e.d heeft wel wat creepy. Maar na net Visions of suffering gezien te hebben valt het me nu wat tegen
.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Maar ik snap toch nog steeds niet waarom er mensen zijn die hier van beginnen door te draaien. Misschien omdat ze er te lang over nadenken.
berenddavids
-
- 36 berichten
- 386 stemmen
Moet je zien hoe dit clipje is gefilmd 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Dat is in after effects gedaan. Dan hou je bijvoorbeeld zijn ogen als punt en dan beweegt het beeld met dat punt mee. Niet zo heel moeilijk maar wel effectief.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kat geeft poes een hartmassage
Het Internet kent enorm veel kattenliefhebbers en deze mensen hebben waarschijnlijk meerdere dozen tissues nodig tijdens het bekijken van dit ontroerende filmpje van een straatkat uit Turkije die zijn vriendinnetje een hartmassage geeft nadat ze was geraakt door een auto. Mensen die de poes wilde helpen werden door de straatkat op afstand gehouden en toen de dierenarts arriveerde was het helaas al te laat voor de poes.
Zielig 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Die staat ook op de vorige pagina, ouwe jood. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja kut 
Ik lees dit topic bijna nooit, maar was wel een beetje ontroerd door deze beelden. Zo zielig 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Het heeft alleen weinig te maken met verdriet, denk ik. Poezen en katten die het naar zijn/haar zin hebben, doen dit.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Idd wel ontroerend. Nóg ontroerender met de muziek van Yann Tiersen (op de vorige pagina).
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
dan ga ik hier volledig in mee:
Alsof dat beest werkelijk een hartmassage aan het geven is.
Sowieso beetje gemaakt met die muziek erbij.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Joh, net of wij allemaal denken dat ie een echte hartmassage geeft. Jammer dat er altijd gasten zijn die zon mooi filmpje weer met een sneue opmerking proberen te verpesten 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ja die mensen zitten er vast tussen die dat denken

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bedoelde jou niet hoor. Bedoel die gast die je quotte.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Slaat nergens op, maar toch briljant. Zitten erg leuke fragmentjes tussen. (alleen jammer van die slechte muziek)
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14443 stemmen
Ligt het aan mij, of kan het zijn dat de laatste dagen Youtube heel slecht te bereiken is? Ik kom de site niet op en de filmpjes hier zijn ook al niet te zien!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ligt het aan mij, of kan het zijn dat de laatste dagen Youtube heel slecht te bereiken is? Ik kom de site niet op en de filmpjes hier zijn ook al niet te zien!