menu

Film / Genres en landen / Mannen ontvoerd/mishandeld door 2 of meer vrouwen - films

zoeken in:
Deze films horen er ook wel bij, al is het hier wel door 1 vrouw ipv meerdere:

Misery
Sympathy for Lady Vengeance
My Scary Girl
Ôdishon

Bacon schreef:
Ôdishon

Goeie titel, bedankt ervoor!

Hard Candy,

alhoewel dit maar 1 vrouw is

Cannibal Girls

Les Diabolique van Henri-George Clouzot.

Death Proof

Faibles Femmes (1959)

RobbyT schreef:
Ik zoek films waarin mannen ontvoerd, mishandeld of gedood wordt door 2 of meer vrouwen. Het moet wel een beetje de rode draad in het verhaal zijn, dus niet bijvoorbeeld alleen maar een scene:

Voorbeelden:

The beguiled (soldaat in een meisjesinternaat)

Death game (1977) (2 vrouwen ontvoeren man)

Diabolique

Joyride (Nederlandse film, 3 vrouwen ontvoeren man)

Baisez moi (2 meisjes zaaien dood en verderf waarbij mannen het slachtoffer zijn)

A candle for the devil (2 vrouwen vermoorden mannen en dienen ze op in hun herberg)

Vampyres (Jose Ramon Larraz) : 2 vrouwelijk vampieren nemen mannen te grazen.

Fascination (Jean Rollin) : een groep vrouwelijke vampieren nemen een roversbende te pakken.

Les demoniaques (Jean Rollin) : twee meisjes nemen wraak op piraten die hen verkracht hebben.

Stacy (Naoyuki Tomomatsu) : over schoolmeisjeszombies

Cannibal girls

De belager

Een film over twee meisjes die aan het eind een heel gezin uitmoorden met een geweer, waarvan ik de titel vergeten ben.

Amerikaanse film waarbij gemaskerde bandieten een groep meisjes en hun Akela in een bos belagen. Aan het eind worden de schurken door hen gedood. De titel ben ik kwijt.

Wrong Turn 1.2.3

Gast
geplaatst: vandaag om 03:32 uur

geplaatst: vandaag om 03:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.