• 16.464 nieuwsartikelen
  • 180.288 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.786 gebruikers
  • 9.424.382 stemmen

MovieMeter User Pics

zoeken in:

wyatt earp

• 5008 berichten
  • 2672 stemmen

Elineloves schreef:

Het lijkt mij echt schitterend als mijn kind later ook een liefde voor film zou ontwikkelen. Denk dat de meeste users hier dat wel hebben. Het blijft toch je passie he.

Nu je het zegt, het lijkt me inderdaad wel mooi . Heb er nu al zin in. Gewoon het goede voorbeeld geven. Maar dat lijkt me geen probleem .

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Dat ligt aan je filmsmaak. Sommigen Users zou ik toch niet als voorbeeld zien voor kinderen, qua filmsmaak.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3635 stemmen

'' Kom Herbert Jr, nu gaan we samen de Lord of the Rings trilogie bekijken. ''

wyatt earp

• 5008 berichten
  • 2672 stemmen

Geweldig toch .

Bardt1980

• 448 berichten
  • 92 stemmen

Ik kijk er nu al naar uit om samen met mijn kleine rakker over een paar jaar naar tekenfilms en animatiefilms te kijken Daar wil ik geen 14 jaar op wachten. Als ie rond de 10 is stappen we over naar Tim Burton films, dan een paar jaar later Family Guy enz.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Mag ik je in de tekenfilms fase 'Land before Time' aanraden voor je zoon? Heb ik vroeger als klein Huubje altijd erg van genoten. (maar die film kende je waarschijnlijk wel)

Bardt1980

• 448 berichten
  • 92 stemmen

Jaaah, tuurlijk ken ik die.

Sommige Jim Henson films zullen het trouwens ook wel goed doen vanaf 6 jaar denk ik.

Ook schijnt dat de Nederlandse film IEP! leuk moet zijn voor de kleintjes. Heb hem zelf nog niet gezien. Wel gehoord dat er veel ophef was over de eindmontage.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Bardt1980 schreef:

Als ie rond de 10 is stappen we over naar Tim Burton films

Toe maar, ik neem aan dat je het niet over alle Burtons hebt, want er zitten toch wel wat films tussen die ik niet aan mijn kind van 10 zou laten zien

wyatt earp

• 5008 berichten
  • 2672 stemmen

Went ie vanzelf aan .

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Platvoet Ikzelf kijk ook erg uit naar de tijd waarin ik met mijn zoon en/of dochter films zal kijken. Eerst maar eens papa worden..

Bardt1980

• 448 berichten
  • 92 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Toe maar, ik neem aan dat je het niet over alle Burtons hebt, want er zitten toch wel wat films tussen die ik niet aan mijn kind van 10 zou laten zien

Nightmare before Christmas, Corpse Bride en Charlie & The Chocolate Factory moet toch wel kunnen?

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Big Fish... en Edward Scissorhands ook wel denk ik.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Bardt1980 schreef:

(quote)

Nightmare before Christmas, Corpse Bride en Charly & The Choclate Factory moet toch wel kunnen?

Haha ja dat kan wel inderdaad. Alice in Wonderland kan er ook nog wel bij, maar dan houd het naar mijn mening toch wel snel op

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

huVILEub schreef:

Big Fish... en Edward Scissorhands ook wel denk ik.

Big Fish voor iemand van 10 jaar? Zou ik niet zo snel doen, denk ook niet dat kinderen van die leeftijd dat erg leuk zouden vinden, zo ook bij Edward Scissorhands. Maar met de jeugd van tegenwoordig weet je het nooit

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3635 stemmen

Veel te zware kost voor een 10 jarige joh.

wyatt earp

• 5008 berichten
  • 2672 stemmen

Inderdaad eline. Je moet gewoon met Sweeney Todd beginnen. Vrolijk met liedjes.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3635 stemmen

Lol.. Veel succes. Ik ga mijn kids eerst een Johnny Depp crush aanpraten. Kijk kindjes, dit is nou een knappe piraat..

wyatt earp

• 5008 berichten
  • 2672 stemmen

Lijkt me een prima plan . Johnny Depp is de basisbehoefte op filmgebied . Allemaal van die kleine Depp fannetjes. .

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Big Fish voor iemand van 10 jaar? Zou ik niet zo snel doen, denk ook niet dat kinderen van die leeftijd dat erg leuk zouden vinden, zo ook bij Edward Scissorhands. Maar met de jeugd van tegenwoordig weet je het nooit

Toen ik pas bij Edward Scissorhands de term volwassenesprookje liet vallen kreeg ik toch wat reacties van users die het als kind hadden gezien en geweldig vonden. En Big Fish lijkt mij voor zo'n leeftijd ook geschikt, fantasierijk genoeg, en zo moeilijk is hij niet. Sommigen stukjes, maar voor een kind vermakelijk genoeg denk ik.

wyatt earp schreef:

Lijkt me een prima plan . Johnny Depp is de basisbehoefte op filmgebied . Allemaal van die kleine Depp fannetjes. .

Worden we nou niet wat communistisch?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mocht ik ooit vader worden begin ik uiteraard met hellraiser, dan halloween en ik eindig met een programma waar Patricia Paay in voorkomt. Nou als ik ze dan nog niet voldoende heb verpest weet ik het ook niet meer.

Bardt1980

• 448 berichten
  • 92 stemmen

Johnny Depp is een baas!!

Maar ach, ik keek op mijn10e ook al naar Gremlins en Child's Play.

Al moet ik toegeven dat ik bij die laatste naderhand al de poppen van mijn zus verstopt heb in de kast...

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

moviemafketel schreef:

Mocht ik ooit vader worden begin ik uiteraard met hellraiser, dan halloween en ik eindig met een programma waar Patricia Paay in voorkomt. Nou als ik ze dan nog niet voldoende heb verpest weet ik het ook niet meer.

Lucky kids

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Bardt1980 schreef:

Johnny Depp is een baas!!

Maar ach, ik keek op mijn10e ook al naar Gremlins en Child's Play.

Al moet ik toegeven dat ik bij die laatste naderhand al de poppen van mijn zus verstopt heb in de kast...

Haha

Ja daarom zei ik ook met de jeugd van tegenwoordig weet je het niet. Want ze kijken op steeds jongere leeftijd allerlei soorten films. Mijn neefjes van 8 zaten ook al leuk Lord of the Rings te kijken Nou ja het zou gewoon niet mijn keus zijn, maar goed ik ben dan misschien nog erg ouderwets. Maar het lijkt me ook heerlijk om later met mijn kleine meid alle Disney films te kijken

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3635 stemmen

Of kleine vent. Kijk mama, een stoere draak!

Bardt1980

• 448 berichten
  • 92 stemmen

Ow ik weet nog een leuke voor het lijstje... Als je begrijpt wat ik bedoel! (moest er ineens aan denken toen Eline met die draak aan kwam zetten... Zwelgje! )

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ja is ook leuk, maar ik wil zo graag een meisje die dan ook een hele Disney prinsessen kamer wil, en ook echt een jurk van Sneeuwwitje met alles erop en eraan. Lijkt me geweldig

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Ja is ook leuk, maar ik wil zo graag een meisje die dan ook een hele Disney prinsessen kamer wil, en ook echt een jurk van Sneeuwwitje met alles erop en eraan. Lijkt me geweldig

Lucky kid en dat zeg je dan tegen mij

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Lucky kid en dat zeg je dan tegen mij

Haha ja daar heb je wel een punt, maar het zou natuurlijk wel haar eigen keus zijn Wil ze dat niet, ook prima.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nou, ik heb een hekel aan films, ik voed Lorena op met alleen maar muziek, muziek en nog eens muziek.

Als ze huilt en ik zet een liedje op van Neil Young wordt ze al rustig, dat heb ik dus alvast goed gedaan.

Bardt1980

• 448 berichten
  • 92 stemmen

Typisch, dat heeft die van mij hetzelfde, alleen dan met een elpee van Edith Piaf.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.