- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Mooie ogen inderdaad. Wat een lief meisje. 
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Bazillion, mooie foto! Jij ziet er zeker niet verkeerd uit moet ik zeggen. En dat is de understatement van de week 
Je doet me denken aan Scarlett Johansson.
bazillion
-
- 253 berichten
- 1209 stemmen
Dankjewel Sinterklaas. ( Nooit gedacht dat ik Sinterklaas zou bedanken na mijn zakje zout dit jaar
)
En Bluevelvet ook bedankt 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2604 stemmen
Wat een geweldige foto's Halcyon!
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Thanks 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
Moet ook nog steeds een foto plaatsen maar denk niet dat jullie dat willen zien 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
Zal binnekort wel eventjes iets plaatsen.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Dankjewel Sinterklaas. ( Nooit gedacht dat ik Sinterklaas zou bedanken na mijn zakje zout dit jaar
)
En Bluevelvet ook bedankt 
mooi goed gevoel voor humor daar houd ik van 
FilmFreakDimi
-
- 135 berichten
- 512 stemmen
Ik heb wel een foto alleen die staat op me mobieltje ik kijk wel wanneer ik kan sturen
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Moet ook nog steeds een foto plaatsen maar denk niet dat jullie dat willen zien 
Eigenlijk wel.
iedereen heeft het er toch op gewaagt.
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Dankjewel Sinterklaas. ( Nooit gedacht dat ik Sinterklaas zou bedanken na mijn zakje zout dit jaar]
Aaahh!! Is dat het enige wat je van de echte Sint hebt gekregen? 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
Eigenlijk wel.
iedereen heeft het er toch op gewaagt.
Waar staat jouw foto dan ??
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Op pagina's 95, 104, 115 en 116.
PS aan iedereen: Waarom lukt het me trouwens nooit om een foto in het bericht zelf te plaatsen met image shack? als ik dat wil doen krijg ik steeds een vierkantje met een rood kruisje erdoorheen te lezen. En daarom moet ik hem steeds in een link zetten. Hoe kan ik nou een foto in de bericht zelf plaatsen??
bazillion
-
- 253 berichten
- 1209 stemmen
Uhu 
soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen
C'est moi 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Hoe kan ik nou een foto in de bericht zelf plaatsen??
Ik doe het met tinypic.com. Da's het zelfde principe toch? En dan met de link die in de image tags [img ... /img] staat. Lukt wel.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Nice coltrui! (nog serieus bedoeld ook
).
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
@bazillion
mijn complimenten. leuke foto, liet me beetje denken aan een foto van Scarlett johansson vooral je ogen.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7312 stemmen
Ze doet mij op die foto inderdaad ook een beetje aan scarlett johansson denken en geloof me dat is een groot compliment aangezien ik haar een van de meest aantrekkelijke actrices vind van dit moment 
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
liet me beetje denken aan een foto van Scarlett johansson vooral je ogen.
Bazillion, mooie foto! Jij ziet er zeker niet verkeerd uit moet ik zeggen. En dat is de understatement van de week 
Je doet me denken aan Scarlett Johansson.
Je doet je naam wel eer aan trouwens 
bazillion
-
- 253 berichten
- 1209 stemmen
Scarlett johansson, zie niet echt bepaald een treffende gelijkenis, haha:P Zij is namelijk bloedmooi. Vind mezelf niet echt lelijk ofzo hoor maar dat is wel een hele overstatement.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11944 berichten
- 5356 stemmen
Scarlett johansson, zie niet echt bepaald een treffende gelijkenis, haha:P Zij is namelijk bloedmooi. Vind mezelf niet echt lelijk ofzo hoor maar dat is wel een hele overstatement.
Jep, ik zie die gelijkenis wel. Kan het alleen niet zo goed verwoorden...het eerste wat in me opkomt zijn die ogen die zo verdomd op elkaar lijken.