- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Leuk dat er nieuwe foto's zijn, als je wil mag je ze ook naar http://gerwinf.mine.nu/main.php?g2_itemId=12266 uploaden.
Trouwens best grote kat? (of ligt dat aan mij) 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Een grote kat of een kleine moviefreak#1, wie zal het zeggen 
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
Voor de mensen die van de streek Aalst zijn of mensen die eens naar aalst carnaval willen gaan.
Zo loop ik gekleed
.

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Aven hiërink in a vogelmoitj stoat er nie baue. 
Heb je het carnavalsliedje dat geboycott wordt door de VRT al Dead? Anders stuur ik het je door.
Tiet tiet tiet tiet.... Tet tet tet tet.. 
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5759 stemmen
't Was voor een gelegenheid, niet echt ook bedoeld om te bewaren.. zal wel s een keer een foto (laten) maken met mn echte fotocamera
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Niet echt duidelijk. 
Ik dacht het ook niet. Is intussen al veel gebeurd via pm.
Aven hiërink in a voegelmoitj stoat er nie baue.
Iedere 'Voil Janet' (letterlijk vuile homo, maar zeker niet kwetsend bedoeld, met de echt nadruk op al zijn atributen en handelingen, moeilijk te vertalen voor een niet-kenner), is in de stad Aalst een man in vrouwenkledij met liefst bloeite tetten (blote borsten), een sakosj (handtas), een vellen frak (een pelsen jas) én nen hiërink (een haring) in een voegelmoitj (vogelkooi).
De letterlijke vertaling van 'Aven hiërink in a voegelmoitj stoat er nie baue.' wil dus zeggen 'Uw haring in uw vogelkooi staat er niet bij'. Het is echt een volkse figuur die enkel de bedoeling heeft te spotten met 'Jan en alleman' en de gevestigde waarden en daarmee alle dagelijkse beslommeringen eens achter zich te laten.
Ook staat er een verwijzing in dat vorige bericht naar muziek. Dat gaat over de echte Oilsjterse (Aalsterse) Carnavalmuziek. Geïnteresseerd? Laat het weten, dan geef ik je een link naar die muziek.
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
Niet echt duidelijk. 
Zal zien dat ik een betere foto heb dit jaar 
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1379 stemmen
Ik ben niet zo fotogeniek dus ik heb maar een onduidelijke foto genomen 

soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen

Zat wat te klooien met mijn verjaardagskado, en dit is het eindresultaat. Van mijn pa gekregen, een webcam, van Trust!
Echt belabberde foto, maar dit is, zoals ik al vaker gezegd heb, nu eindelijk een goede foto, die écht op dit moment laat zien hoe ik er bijloop.. Haren geknipt en alles, ziet er belachelijk stom uit.
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Hulde voor het tonen zoals een foto hoort te zijn: de wereld laten zien zoals die is.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
: de wereld laten zien zoals die is.
En hoe is die op deze foto dan...
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Oh Vlaardinger ambulancepersoneel knokker.
Ok ga ff 112 bellen^^
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
ghihi hij is leuk 
Dank je wel 
Oh Vlaardinger ambulancepersoneel knokker.
Ok ga ff 112 bellen^^

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Ok jongens, wat denken jullie? Zal Spielberg me in z'n volgende film willen hebben?

Photoshop doet wonderen 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Tobe Hooper vast wel
Leuk hoor, naamgenoot 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Het lijkt idd wat op een vis ja
Maar ik heb de tong verlengd met Photoshop 
@Jordy
Thnx 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie ook dat je je gezicht iets minder groen heb gemaakt. 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Grappige foto, heel creatief gedaan
!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Leuke foto. Hopelijk kom ik nooit zo iemand tegen in het donker of ik schrik mij een breuk. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Volgens IMDB gaat Spielberg's volgende film over Lincoln, dus ik vrees het ergst voor je... Al die moeite voor niks