- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Een knock out game voor de knapste/liefste/leukste MM lid zou leuk zijn.. als we genoeg foto's hadden.
Goed idee ! 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Yekezzez lijkt in dat fotoboek verdacht veel op mikoz, sterker nog... 
haha dat dacht ik ook al
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Aj, ik zal ook eens een nieuwere foto van mij opzoeken. Deze kan eigenlijk niet, hehe...
davidov
-
- 3467 berichten
- 2179 stemmen
Een knock out game voor de knapste/liefste/leukste MM lid zou leuk zijn.. als we genoeg foto's hadden.
Mogen mensen wel zichzelf opgeven, en niet iedereen waarvan een foto ooit is vernomen meteen erbij betrekken...
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Dat zou niet eerlijk voor jullie zijn. 
Maar zonder gekheid, ik denk niet dat genoeg mensen daar belang bij zouden hebben, ik iig niet.
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Laten we het de Miss/Mister MovieMeter verkiezingen noemen.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Die komt er dus never nooit niet. Te triest voor woorden (en oude koeien uit sloot discussie).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor de verkiezing van de oudste dronkaard stel ik mij kandidaat. 

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Die komt er dus never nooit niet. Te triest voor woorden (en oude koeien uit sloot discussie).
Helemaal mee eens. Verschrikkelijk idee.
Waarom staat de foto van Onderhond trouwens niet in dat fotoboek?
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Die speedy toch, altijd bescheiden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dart jij? 
Vroeger geprobeerd, maar ik was verschrikkelijk slecht. En gevaarlijk met die dartspijltjes.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Vroeger geprobeerd, maar ik was verschrikkelijk slecht. En gevaarlijk met die dartspijltjes.
elk jaar krijgt er wel iemand een pijl in het oog..
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Zoiets is een klein jaar geleden een keer op musicmeter gedaan, in de vorm van een user-knock-out. Sindsdien kom ik er nooit meer. Te walgelijk voor woorden.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Bestaat dat topic nog toevallig?
davidov
-
- 3467 berichten
- 2179 stemmen
Zoiets is een klein jaar geleden een keer op musicmeter gedaan, in de vorm van een user-knock-out. Sindsdien kom ik er nooit meer. Te walgelijk voor woorden.
Ik vind er niks walgelijks aan om eerlijk te zijn. Stom vind ik het wel en ik zal dan ook niet meedoen, maar als een tiental mensen het wel geweldig vinden dan moeten ze dat doen toch?
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
Die topic werd toen gesloten, en wat mij betreft punt. Ik vond het ook een vreselijk idee. Om daar nu een hele site op af rekenen...
davidov
-
- 3467 berichten
- 2179 stemmen
Die topic werd toen gesloten, en wat mij betreft punt. Ik vond het ook een vreselijk idee.

Inderdaad...
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Snap dat het niet ieder zijn ding is, maar om te zeggen 'te walgelijk voor woorden' ontgaat mij op elke wijze 
starbright boy (moderator films)
-
- 22431 berichten
- 5131 stemmen
Die topic werd toen gesloten.
En verwijderd en er is nooit meer een woord aan vuil gemaakt. Tot nu.
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Voor mij hoeft het niet hoor, het zou waarschijnlijk voor meer kwaad als goed zorgen.
@Speedy
In de categorie beste Belg zou je veel kans maken. (Ik ga er van uit dat je broek geel is en je schoenen zwart zijn.)
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
(afbeelding)
Ik stem voor speedy 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Zijn je vrouw en dochter daar wel blij mee? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn dochter had niet te kiezen, en mijn vrouw heeft mij genomen zoals ik ben.
Denk nu niet dat ik veel drink hoor. In de winterperiode ongeveer een flesje witte wijn per week en bij warmer weer enkele pinten er bij. En bij feestelijkheden kan het natuurlijk uit de hand lopen.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
En bij feestelijkheden kan het natuurlijk uit de hand lopen.
Tsja, das vaak zo.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen

Deze foto is best duidelijk, in tegenstelling tot de andere foto, waar ik op de tandem zit, en laat het beste zien, hoe ik er tegenwoordig bijloop.. Mwah, niet echt knap of mooi ofzo, maar kan er mee door.
Ik ben trouwens de linker, met het donkerste haar, voor wie dit niet door heeft. De rechter is een vriendin van me.