- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Er is er een jarig... #2
Er is er een jarig... #2
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Alle jarigen van de afgelopen dagen gefeliciteerd!
zeus
-
- 1201 berichten
- 2891 stemmen
Iedereen van de afgelopen dagen nog van harte...
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Gefeliciteerd jarigen van gisteren en vandaag.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Gefeliciteerd jarigen van de afgelopen week!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Wie zijn er jarig dan? Wel leuk om te weten wie je feliciteerd.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Pfff, tijd dat Speedy23 maar weer het werk hier doet.
Maar jarigen van vandaag iig gefeliciteerd.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8240 stemmen
Alle jarigen van de afgelopen week gefeliciteerd!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ook van mijn kant een felicitatie voor de jarigen van de afgelopen dagen!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Mijn moeder is vandaag jarig.
Natuurlijk ook alle andere jarigen gefeliciteerd!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Gefeliciteerd alle jarigen van vandaag!
doodah
-
- 1538 berichten
- 1239 stemmen
Gefeliciteerd alle jarigen van vandaag!
Persoonlijk vind ik dit wel wat minder. Je weet niet wie je feliciteert en ofdat er wel jarigen zijn.
Maar je kan ook nogal moeilijk zeggen dat je dit verandert wil zien, dus dat iemand van de crew ofzo, hier zijn tijd in moet steken, terwijl je zelf ook niet elke dag alle jarigen wil uizoeken en posten.
Dus vroeg ik me af of het niet mogelijk is hier een soort van programmatje voor te schrijven, dat uit de lijst van jarigen alle "serieus" jarigen uithaalt en hier doet verschijnen.
Kan zoiets? 'k ben geen computerkenner maar met visual basic moesten we toch ook gelijkaardige programmatjes maken.
('k ben nu echt aan het twijfelen ofdat het programmaatje of programmatje is.)
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
WIJ WILLE SPEEDY! WIJ WILLE SPEEDY!
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Persoonlijk vind ik dit wel wat minder. Je weet niet wie je feliciteert en ofdat er wel jarigen zijn.
Maar je kan ook nogal moeilijk zeggen dat je dit verandert wil zien, dus dat iemand van de crew ofzo, hier zijn tijd in moet steken, terwijl je zelf ook niet elke dag alle jarigen wil uizoeken en posten.
Dus vroeg ik me af of het niet mogelijk is hier een soort van programmatje voor te schrijven, dat uit de lijst van jarigen alle "serieus" jarigen uithaalt en hier doet verschijnen.
Kan zoiets? 'k ben geen computerkenner maar met visual basic moesten we toch ook gelijkaardige programmatjes maken.
Ik betwijfel of zo'n programmaatje te schrijven valt. Misschien kan het wel, maar het neemt sowieso veel tijd in beslag.
Verder is dit topic altijd gerund door vrijwilligers, als niemand het overneemt denk ik niet dat er iets zal veranderen. Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan en het is soms meer werk dan het lijkt.
Als je accounts die echt inactief zijn (al minimaal een jaar niet gebruikt zijn / 0 berichten geplaatst hebben) eruit zou kunnen filteren, zou het al heel wat werk schelen.
Misschien een iets betere oplossing: het resetten van alle verjaardagen. Actieve leden zouden dan hun verjaardag terug invoeren, terwijl alle verjaardagen van inactieve accounts leeg blijven.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1239 stemmen
Dat van dat resetten is wel een idee en het is waarschijnlijk niet zoveel werk.
Misschien is voorstellen?
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Dat van dat resetten is wel een idee en het is waarschijnlijk niet zoveel werk.
Misschien is voorstellen?
Dat is een heel uitzoekwerk, als die mensen nou uit de verjaardaglist worden gehaald, dat scheelt een hoop!
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ik heb ook een tijdje de jarigen gepost.
Maar omdat niemand het niet meer doet, is hier er dan weer ééntje
Vandaag jarig:10-StepKill is 22 geworden, Annalouisa 23, Daph 24, Erikholtrop 39, Ibar 18, hoibie 20, JeanMaurice 42, M.ike 17 en Roda 27.

Een hele fijne dag toegewenst!