- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmvoornemens 2008
Filmvoornemens 2008
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
ik probeer dat ik in de top 250 terecht kom met aantal stemmen
heb nu bijna 900 films gezien.
Waarom is dit zo belangrijk of leuk, een soort wedstrijd ?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
heb nu bijna 900 films gezien.
Waarom is dit zo belangrijk of leuk, een soort wedstrijd ?
dat betekend dat ik veel films gezien heb ik ben niet voor niks filmfan
dat wil iedereen toch 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
ik probeer dat ik in de top 250 terecht kom met aantal stemmen
Ook een van mijn voornemens. Nog iets van 250 en dan sta ik er zeker in. Zoals het er nu voor staat moet ik nog 128 stemmen, maar dat zullen er nog wel meer worden denk ik.
het aantal stemmen is bijna 3400
Berichten bedoel je 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
dat betekend dat ik veel films gezien heb ik ben niet voor niks filmfan
dat wil iedereen toch 
Precies.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Precies.
wat bedoel je met precies
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Ik wil... of nee moet
in 2007 eens aan de Bergman films beginnen.
Zo heerlijk man, voornemens...
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
wat bedoel je met precies
Dat je gelijk hebt...
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Zo, hopelijk is de discussie weer een beetje te volgen hierboven voor je het weet heb je allerlei spraak (type) verwarringen te pakken.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Zo, hopelijk is de discussie weer een beetje te volgen hierboven voor je het weet heb je allerlei spraak (type) verwarringen te pakken.
Madecineman dankje zo is het beter
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Bedankt.
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
200 films extra blijft de doelstelling, maw. op ongeveer 600 stemmen komen tegen 2009...
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Ik ga gewoon door met wat ik al 20 jaar doe.
.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Eigenlijk een heel simpel voornemen; weer eens de tijd gaan nemen voor films. Eerder keek ik standaard een film per dag, helaas kom ik daar bij lange na niet meer aan. Dit moet gaan veranderen! 
De afgelopen twee maand iets van 10 films gezien ofzo. Dat zijn er gewoon te weinig. Ik schaam me dan ook diep! 
Artifact
-
- 229 berichten
- 0 stemmen
Precies, ik heb verder ook niet echt voornemens wat film betreft, maar ik zou toch wel graag wat meer naar de bioscoop willen. Heeft toch wel z'n charme. Bovendien ben ik er afgelopen jaar slecht één keer geweest en dat was naar Transformers. Ook een filmfestival zou ik graag willen bezoeken. Staat ook al zolang hoog op de lijst, maarja hoe cliché het ook klinkt; van uitstel komt afstel. Ik hoop echt naar Cannes te kunnen. En miss wat meer aan mijn (bescheide) filmcollectie doen. De échte toppers op z'n minst aan mijn collectie toevoegen.
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Mijn voornemen van vorig jaar is voor 50% gelukt. Deze keer qua films weer hetzelfde aantal, dan uitkomende op een totaal aantal van 600. Berichten doe ik niet meer aan. Hoop verder ook dat mijn top 10 wat vaster blijft.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Heb dit jaar tussen de 80 en 100 films gezien, een beetje magertjes. Hoop dat ik er dit jaar toch weer een dikke 100 zien zal en dat mijn stemgemiddelde wat stijgt. Veel slechte films zien om je stemmenaantal maar snel omhoog te krijgen heb ik toch altijd al loos gevonden, ook al zullen 606 en veron dat met mij oneens zijn. 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
En een wat minder goed voorneme: Mezelf eens een keer bezatten.
Ik had gehoopt dat dat gistere zou lukken. Mijn ouders zeiden dat ik na 5 glazen al behoorlijk teut zou zijn, maar na 6 voelde ik nog helemaal niks...
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Mijn filmvoornemens zijn:
-Vaker naar de bioscoop gaan.
-Proberen 1000 films in mijn collectie te krijgen (is trouwens elk jaar mijn voornemen)
-Proberen in het lijstje te komen van de meeste stemmen (ook elk jaar een voornemen)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ga gewoon door met wat ik al 20 jaar doe.
.
Ik ook, al doe ik dat nog geen twintig jaar, natuurlijk. Ik zet voort op filmgebied wat ik de laatste 3-4 jaar gedaan heb. Misschien ietsje meer, omdat het 't laatste half jaar iets minder hard ging.
The Lexx
-
- 426 berichten
- 3485 stemmen
mijn voornemen is om toch weer wat meer proberen te kijken, en zo veel stemmen kan ik ook niet uitdelen dit jaar want veel aziatische films die ik heb staan niet op de site.
(heb ooit geprobeerd wat toe te voegen en dat was was maar een topje van de ijsberg)
ik kijk ook veel chinese tv series dus zal ik ooit wel uit de top 250 vallen 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Mijn filmvoornemens zijn:
-Proberen 1000 films in mijn collectie te krijgen (is trouwens elk jaar mijn voornemen)
Tip: Als je nog een video recorder hebt een advertentie op marktplaats zetten om gratis video's te krijgen. Zo heb ik er in een klap 500 bij gekregen.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Ik ga door met hoe ik het dit jaar heb aangepakt. Lekker veel films steeds maar herbekijken, net waar ik zin in heb, en als het saai wordt eens iets nieuws opzetten. Verder verbindt ik daar niet echt een getal aan. Films kijken moet je doen op de goede momenten, en je kunt niet voorspellen hoe vaak die gaan komen natürlich.
Enige echte voornemen: The Godfather-trilogie bekijken. Moet lukken dacht ik zo
.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Let ik mijn streven maar op 650 zetten.
Mijn doel is vooral om nog betere films te zien en te kiezen en vooral om oeuvres van interessante regisseurs wat verder uit te pluizen. Bovendien wil ik toch wat meer aandacht aan de Aziatische cinema geven.
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2285 stemmen
1. Disney-Classics (her)bekijken
Het is raar, maar in 2007 wou ik gewoon terug al die Classics herbekijken. Sindsdien ben ik terug weer wat mee in het Disney-gebeuren (boeken,dvd's, posters). Toch zijn er nog een aantal van die Classics die ik nog nooit heb gezien of waarvan ik mij alleszins te weinig kan van herinneren. Dat zijn dan vooral die "package-films" die gemaakt werden rond WOII. Het zou dan toch mooi zijn om eind 2008 al de 47 Classics gezien te hebben. Ik heb er nu nog 10 te gaan.
2. M'n Nog Zien-lijst afwerken
Die lijst is gestart van zo'n 175 films 2 jaar geleden en is ondertussen al gehalveerd. Volgend jaar nog maar 30 in de lijst ?
3. Een regiovrije dvd speler aanschaffen
Ik mis veel te veel moois door die regiocodes.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
2. M'n Nog Zien-lijst afwerken
Die lijst is gestart van zo'n 175 films 2 jaar geleden en is ondertussen al gehalveerd. Volgend jaar nog maar 30 in de lijst ?
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2285 stemmen
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Zolang er geen nieuwe film van Keira Knightley of Clive Owen uitkomt, zie ik die nog zien lijst van jou niet groeien, Pieter 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
-Meer naar de bioscoop
-Oost-Europa onderzoeken. Volgens mij kan ik met name in de Poolse en Tsjechische filmgeschiedenis nog veel mooie dingen ontdekken.
-Ik streef naar 1500 stemmen tegen het einde van het jaar.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
De hele top 250 (proberen) af te zien! Voor de rest gewoon blijven film kijken in een rap tempo en sowieso boven de duizend stemmen komen.