- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2317 stemmen
Heb lang getwijfeld maar ik ben er zondag toch niet bij, komt m.n. door het feit dat ik Jour de Fete net een goede maand geleden (opnieuw) gezien heb, weliswaar niet op het grote doek maar toch. Volgende keer (IFFR ??) beter want ik vond het wel heel gezellig afgelopen keer.
Gr. El Ninjo
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Ik ben de kerstdagen en het weekend bij familie, dus ik sla deze keer ook over. Op IFFR ben ik weer van de partij. Nadere informatie over de 'Het Zuiden' meeting volgt later.
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Ik kan ook niet komen. Volgende keer hoop ik er wel weer bij te zijn!
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
De volgende 6 personen gaan mee naar de meeting op 28 december:
Neo
Queto
Empirekees
Starbright boy
MFEO
Titan
We verzamelen tussen 14:15 en 14:30 op Rotterdam CS (bij de Bruna). De film begint om 15:00. Daarna gaan we wat eten en drinken (ik zal wel bij Rotown reserveren).
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Ik loop wel gelijk naar Lantaren toe, zit er nou toch vlak in de buurt.
puck
-
- 399 berichten
- 931 stemmen
Het lijkt mij en Pjotr een leuk idee om een MM-meeting te organiseren in ons eigen bioscoopje in Groningen (de RKZbios dus wel te verstaan)! We hebben normaal gesproken 2 voorstellingen per week, op zaterdag en maandag, en we zouden er voor deze meeting een extra in kunnen lassen (dat zal dan waarschijnlijk een vrijdag worden). Welke film... dat hangt dan af van wat we die week geprogrammeerd hebben, keus genoeg dus.
Het programma kan bekeken worden op onze site. Overigens staat de programmering voor maart nog niet vast i.v.m. het IFFR. Naast de films die op het programma staan is het uiteraard ook mogelijk om DVD's te beamen op het grote doek.
Natuurlijk moet nog wel even overlegd worden met de rest van de bios-crew over hoe en wat. Maar als de mensen die interesse hebben hier willen aangeven wat ze graag willen zien kunnen we het daar vast over hebben. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ook de eerste maal dat ik wallpaper in het Nederlands zie: muurpapier... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Leuk plan Puck (en Pjotr)! Als ik het met een weekendje ouders (Friesland) kan combineren probeer ik ook te komen. Prachtige stad ook, Groningen!
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik kom ook sowieso, onderdak heb ik iig al 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
En dan ook nog even dit:
Idi i Smotri is op 18 en 28 februari te zien in het Filmmuseum in Amsterdam! (19:45)
28 februari valt op een zaterdag, dus wellicht kunnen we hier een meeting aan vast koppelen.
Heb het net nagekeken, maar dat feestje dat ik dacht te hebben is een week eerder, dus ik kan dit wel organiseren
.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Damn, we zijn dan wel in Amsterdam maar kunnen nèt niet op die zaterdag. 
Idi i Smotri wil ik al héél lang eens zien - ach ja....gewoon de prijsvraag winnen dan maar...;)
Ik ga in ieder geval achter de biosmeeting aan....:)
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Maar 18 februari draait 'ie dus ook he. De 28ste staat dan ook nog niet helemaal vast hoor.
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Leuk idee kappeuter maar op zo'n moment pak ik mijn lijfspreuk erbij: ''Ben je nou Rotterdammer of niet?''
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Goodfella, het is wel zo sociaal om die datum in het weekend te pakken. Dan kunnen simpelweg meer MM'ers komen.
Dan blijf je maar eens een weekendje in A'dam maestro. 
Neo: stel je niet aan!
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Handig, zo rond de carnaval een meeting, al ontvlucht ik de provincie dan toch wel sowieso. Door me in Amsterdam über-cultureel te gaan gedragen, of door voor een week diepvriesmaaltijden in te slaan
.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Kapp, heb je gelijk in. 28 februari it is! En carnaval suckt sowieso... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
sucks
(leert de jeugd tegenwoordig op school niet meer de juiste verbuigingen van het werkwoord 'to suck'
) 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik kom nog uit het Stenen Tijdperk. Toen kregen we nog geen Engels... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
sucks
(leert de jeugd tegenwoordig op school niet meer de juiste verbuigingen van het werkwoord 'to suck'
) 
We zitten toch in Nederland. Ik suck, jij suckt, wij sucken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
We zitten toch in Nederland. Ik suck, jij suckt, wij sucken.
Ja maar... 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Jongens, give me a break. NIET met Carnaval.......
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Eh, Ramon, het is juist de bedoeling carnaval te ontvluchten door de bios in te duiken of me extreem thuis op te sluiten. Of probeer je me wijs te maken dat jij een echte ouwerwetse deurzakker bent? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Ah, vandaar dat Van God Los meteen vanaf het begin in het verkeerde keelgat schoot. 
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Of probeer je me wijs te maken dat jij een echte ouwerwetse deurzakker bent? 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Eh, Ramon, het is juist de bedoeling carnaval te ontvluchten door de bios in te duiken of me extreem thuis op te sluiten. Of probeer je me wijs te maken dat jij een echte ouwerwetse deurzakker bent? 
Ik ben van een nieuwe generatie deurzakkers. 
Nee serieus, Carnaval wordt bij ons in de vriendengroep nogal gevierd ja. Zuipen, zuipen, Rondje Klot en zo.......je ontkomt er niet aan.
(Qua verkleden: ik had nog aan dat gele pakje van Uma in Kill Bill gedacht, maar dat werd me afgeraden ivm bierbuikje, zal wel weer een fout bloesje worden)
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
sucks
) 
...zuigt...
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Qua verkleden: ik had nog aan dat gele pakje van Uma in Kill Bill gedacht
Ik begin bij deze een inzameling voor een foto van Ramon in dat gele pakje. Wie heeft er nog meer geld voor over???
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Lol! 
Bedankt maar ik hou 't wel bij een kiel.