• 17.266 nieuwsartikelen
  • 182.336 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.188 acteurs
  • 200.434 gebruikers
  • 9.465.795 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Filmfreak schreef:

Jammer dat het in Rotterdam is hoor

Wat is er mis met even reizen? Freud kwam de vorige meet ook helemaal uit Antwerpen. Hell, als de volgende meet in Antwerpen is kom ik nog steeds.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben je zo wanhopig op zoek naar vriendschap?

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Misschien zou je zelf je gezicht eens moeten laten zien ipv overal commentaar op te hebben. Zo'n meeting is best gezellig hoor en niemand zal je uitlachen om hoe je eruit ziet. Nou ja, niet in je gezicht in ieder geval.

En Antwerpen is best een leuk dorp.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Filmfreak

• 3399 berichten
  • 3777 stemmen

Ik wil best naar een meeting ga er alleen niet te ver voor reizen(arm), misschien als ik ooit geweest ben en ik het "all that " vond dat dat anders word, maar voor mij op dit moment niet verder dan Utrecht , Leiden enz.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Misschien zou je zelf je gezicht eens moeten laten zien ipv overal commentaar op te hebben. Zo'n meeting is best gezellig hoor en niemand zal je uitlachen om hoe je eruit ziet. Nou ja, niet in je gezicht in ieder geval.

En Antwerpen is best een leuk dorp.

Antwerpen is een heel leuke stad, is zeer leuk vooreen meeting. Maar ik blijf bij mijn vorig voorstel: Hasselt.

Ik zit erop school en daar is het echt waar de moeite voor een meeting. Als het niet te ver is voor jullie natuurlijk.

Malick

• 9133 berichten
  • 700 stemmen

JacoBaco schreef:

(quote)

Op 7 november heb ik een bedrijfsuitje, dus dan zou ik weer niet kunnen.

Sorry, maar onze meeting betrekt alleen de mensen die naar het zuiden van ons land wil afreizen. Namelijk Zuid-Limburg! Dus jou mening telt bij de andere meeting die in Rotterdam gehouden wordt.

Voor ons limburgers is dat gewoon te ver. Ik reis voor Rotterdam alleen af voor het IFFR.

Dus roel, quentin, karlie en andere limburgers. 17 Oktober of 7 November komt me beter uit. Wat vinden jullie?

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

Maastricht is voor mij slechts 2,5 uur met de Auto en tevens ben ik dol op roadtrips.

soom

• 24931 berichten
  • 2762 stemmen

Dan zet je je toch gewoon erop voor Maastricht ?

Kijk, zo..

24/10 maastricht

roel

quentin

karlie

Jacobaco.

.

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

misterwhite schreef:

(quote)

Antwerpen is een heel leuke stad, is zeer leuk vooreen meeting. Maar ik blijf bij mijn vorig voorstel: Hasselt.

Ik zit erop school en daar is het echt waar de moeite voor een meeting. Als het niet te ver is voor jullie natuurlijk.

Kunnen wij ook nog kiezen voor Brugge (fucking Bruges )

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Als we soom niet hadden!

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

hellboy.ray schreef:

(quote)

Kunnen wij ook nog kiezen voor Brugge (fucking Bruges )

In Brugge zijn ze moeilijk te verstaan Maar wel een erg gezellige stad

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Brugge is ook goed. Maar dan kom ik wel met de automobiel.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Brugge zo een veel leukere stad dan Antwerpen.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Dus het wordt Brugge, 14 november ?

belchinees

• 4182 berichten
  • 2326 stemmen

Is dat niet moeilijker bereikbaar dan Antwerpen, voor de NLers dan.

soom

• 24931 berichten
  • 2762 stemmen

En de meeting van Rotterdam ?

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Brugge, Antwerpen, Rotterdam... Het maakt mij niets uit. Als de meeting in Belgie is, pak ik wel een hotelletje.

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

gaf Brugge alleen als optie, omdat Antwerpen en Hasselt al genoemd waren.

En met Brugge had ik weer een mogelijkheid om een filmreferentie te maken.

Rotterdam zou voor mij ook goed te doen zijn, maar ik ben ook van plan

om 21 of 22 november naar de Jaarbeurs te gaan.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

21 en 22 november kan ik waarschijnlijk niet ivm werk. Het weekend van 14 november komt mij het beste uit.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

Neem Hasselt, dan kunnen die van die meeting in Maastricht misschiens ook tot daar komen Hoe meer zielen hoe meer vreugde

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Remi schreef:

21 en 22 november kan ik waarschijnlijk niet ivm werk. Het weekend van 14 november komt mij het beste uit.

21 en 22 november stond bij mij op het werk nog open, dus ik heb gewoon 3 dagen weekend ervan gemaakt (21 t/m 23 nov).

Rooster van November is nog niet gemaakt, dus ik dacht gelijk vrij vragen .

En ik heb het er met FatMike over gehad om een soort van MovieMeter meeting te doen als de platenbeurs er is.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Worden er dan uiteindelijk 3 meetings tegelijkertijd georganiseerd, of begrijp ik het verkeerd?

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Brugge is wel ver... Antwerpen kan net.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Voor 14 november?

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Remi schreef:

Worden er dan nu 3 meetings georganiseerd in een keer, of begrijp ik het verkeerd?

Ik heb met FatMike op 10 september een gesprek gehad over een samenkomen op de platenbeurs (ik was bij hem in de winkel die avond).

Afgelopen week las ik van 14 november in Rotterdam (of Antwerpen/Hasselt/Brugge) en net las ik pas dat iemand bezig was met een meeting in Maastricht.

Dus er worden nu 3 meetings georganiseerd.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Handig.

hellboy.ray

• 2056 berichten
  • 2100 stemmen

Zo wordt er niet georganiseerd en vraagt iedereen wanneer er weer een meeting is en zo worden er 3 georganiseerd.

De meeting in de Jaarbeurs ben ik zelf wel content mee (ik woon in Utrecht en de Jaarbeurs is op 'loopafstand').

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Wat is het probleem? Een paar pagina's terug meen ik me een opmerking van Soom te herinneren, dat de zuid limburgers anders maar een eigen meeting moesten organiseren, en dat het niet zo moeilijk was.. en nu is dat een optie, en is het ineens een probleem dat er meerdere meetings worden geplanned?

Raar hoor!

soom

• 24931 berichten
  • 2762 stemmen

Elineloves schreef:

Wat is het probleem? Een paar pagina's terug meen ik me een opmerking van Soom te herinneren, dat de zuid limburgers anders maar een eigen meeting moesten organiseren

Ik heb niets gezegd, Eline . Ik heb alleen Jacobaco aan de lijst toegevoegd omdat hij dat zelf niet deed. .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.