- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat het in Rotterdam is hoor
Wat is er mis met even reizen? Freud kwam de vorige meet ook helemaal uit Antwerpen. Hell, als de volgende meet in Antwerpen is kom ik nog steeds.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ben je zo wanhopig op zoek naar vriendschap?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Misschien zou je zelf je gezicht eens moeten laten zien ipv overal commentaar op te hebben. Zo'n meeting is best gezellig hoor en niemand zal je uitlachen om hoe je eruit ziet. Nou ja, niet in je gezicht in ieder geval. 
En Antwerpen is best een leuk dorp. 
Ajax&Filmfreak
-
- 3399 berichten
- 3777 stemmen
Ik wil best naar een meeting ga er alleen niet te ver voor reizen(arm), misschien als ik ooit geweest ben en ik het "all that " vond dat dat anders word, maar voor mij op dit moment niet verder dan Utrecht , Leiden enz.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Misschien zou je zelf je gezicht eens moeten laten zien ipv overal commentaar op te hebben. Zo'n meeting is best gezellig hoor en niemand zal je uitlachen om hoe je eruit ziet. Nou ja, niet in je gezicht in ieder geval. 
En Antwerpen is best een leuk dorp.
Antwerpen is een heel leuke stad, is zeer leuk vooreen meeting. Maar ik blijf bij mijn vorig voorstel: Hasselt.
Ik zit erop school en daar is het echt waar de moeite voor een meeting. Als het niet te ver is voor jullie natuurlijk. 
Malick
-
- 9133 berichten
- 700 stemmen
Op 7 november heb ik een bedrijfsuitje, dus dan zou ik weer niet kunnen.
Sorry, maar onze meeting betrekt alleen de mensen die naar het zuiden van ons land wil afreizen. Namelijk Zuid-Limburg! Dus jou mening telt bij de andere meeting die in Rotterdam gehouden wordt. 
Voor ons limburgers is dat gewoon te ver. Ik reis voor Rotterdam alleen af voor het IFFR.
Dus roel, quentin, karlie en andere limburgers. 17 Oktober of 7 November komt me beter uit. Wat vinden jullie? 
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2433 stemmen
Maastricht is voor mij slechts 2,5 uur met de Auto en tevens ben ik dol op roadtrips. 
soom
-
- 24931 berichten
- 2762 stemmen
Dan zet je je toch gewoon erop voor Maastricht
?
Kijk, zo..
24/10 maastricht
roel
quentin
karlie
Jacobaco.
.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Antwerpen is een heel leuke stad, is zeer leuk vooreen meeting. Maar ik blijf bij mijn vorig voorstel: Hasselt.
Ik zit erop school en daar is het echt waar de moeite voor een meeting. Als het niet te ver is voor jullie natuurlijk.
Kunnen wij ook nog kiezen voor Brugge (fucking Bruges
)
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Kunnen wij ook nog kiezen voor Brugge (fucking Bruges
)
In Brugge zijn ze moeilijk te verstaan
Maar wel een erg gezellige stad 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Brugge is ook goed. Maar dan kom ik wel met de automobiel.
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Brugge zo een veel leukere stad dan Antwerpen.
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Is dat niet moeilijker bereikbaar dan Antwerpen, voor de NLers dan.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Brugge, Antwerpen, Rotterdam... Het maakt mij niets uit. Als de meeting in Belgie is, pak ik wel een hotelletje.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
gaf Brugge alleen als optie, omdat Antwerpen en Hasselt al genoemd waren.
En met Brugge had ik weer een mogelijkheid om een filmreferentie te maken.
Rotterdam zou voor mij ook goed te doen zijn, maar ik ben ook van plan
om 21 of 22 november naar de Jaarbeurs te gaan.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
21 en 22 november kan ik waarschijnlijk niet ivm werk. Het weekend van 14 november komt mij het beste uit.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Neem Hasselt, dan kunnen die van die meeting in Maastricht misschiens ook tot daar komen
Hoe meer zielen hoe meer vreugde 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
21 en 22 november kan ik waarschijnlijk niet ivm werk. Het weekend van 14 november komt mij het beste uit.
21 en 22 november stond bij mij op het werk nog open, dus ik heb gewoon 3 dagen weekend ervan gemaakt (21 t/m 23 nov).
Rooster van November is nog niet gemaakt, dus ik dacht gelijk vrij vragen .
En ik heb het er met FatMike over gehad om een soort van MovieMeter meeting te doen als de platenbeurs er is.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Worden er dan uiteindelijk 3 meetings tegelijkertijd georganiseerd, of begrijp ik het verkeerd?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Brugge is wel ver... Antwerpen kan net.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Worden er dan nu 3 meetings georganiseerd in een keer, of begrijp ik het verkeerd?
Ik heb met FatMike op 10 september een gesprek gehad over een samenkomen op de platenbeurs (ik was bij hem in de winkel die avond).
Afgelopen week las ik van 14 november in Rotterdam (of Antwerpen/Hasselt/Brugge) en net las ik pas dat iemand bezig was met een meeting in Maastricht.
Dus er worden nu 3 meetings georganiseerd.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Zo wordt er niet georganiseerd en vraagt iedereen wanneer er weer een meeting is en zo worden er 3 georganiseerd.
De meeting in de Jaarbeurs ben ik zelf wel content mee (ik woon in Utrecht en de Jaarbeurs is op 'loopafstand').
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen
Wat is het probleem? Een paar pagina's terug meen ik me een opmerking van Soom te herinneren, dat de zuid limburgers anders maar een eigen meeting moesten organiseren, en dat het niet zo moeilijk was.. en nu is dat een optie, en is het ineens een probleem dat er meerdere meetings worden geplanned?
Raar hoor!
soom
-
- 24931 berichten
- 2762 stemmen
Wat is het probleem? Een paar pagina's terug meen ik me een opmerking van Soom te herinneren, dat de zuid limburgers anders maar een eigen meeting moesten organiseren
. Ik heb alleen Jacobaco aan de lijst toegevoegd omdat hij dat zelf niet deed.
.