- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2434 stemmen
En anders kijk ik hem gewoon 2 keer. Er vanuitgaande dat ik hem erg goed vind.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1719 stemmen
5 september zit ik met de familie in De Efteling wat ook best leuk is
Deze meeting sla ik even over maar.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Wat leuk! Wist niet dat er van die meetings gehouden werden.
Als er ooit eens eentje in Breda, Tilburg of Eindhoven gehouden wordt ben ik van de partij! Utrecht lijkt me net iets te ver.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Ik moet altijd werken op zaterdag..Dinsdag en zondag zou ik kunnen. Helaas deze meeting ook maar weer overslaan dan 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
zondag zou ik kunnen
Zondag zou voor mij ook geen probleem zijn, maar ik weet niet of de rest dan ook kan.
soom
-
- 24932 berichten
- 2763 stemmen
Ik moet altijd werken op zaterdag.
En als het eventueel op een zondag gepland gaat worden, neem je Niels dan ook mee
?
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
En als het eventueel op een zondag gepland gaat worden, neem je Niels dan ook mee
?
Nee ik moet altijd op zaterdag werken. We zijn maar met 6 in de winkel en er is eigenlijk nooit iemand vrij op zaterdag. Als Niels zou willen zou ik hem wel meenemen ja. Maar er komt nog wel eens een keer dat ik er ook bij kan zijn 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Tricky.... Een familielid is die zaterdag jarig, dus ik heb geen idee wat de plannen zijn. Zou er graag bij zijn, maar het is dus afwachten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
5 september zit ik met de familie in De Efteling wat ook best leuk is
Deze meeting sla ik even over maar.
Da's leuk, mag je de hele dag in de rij staan om 4 keer met de achtbaan te gaan... 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Ik ben nu al twee keer naar een MM meeting geweest en ik heb beiden als zeer geslaagd ervaren, maar op 5 september kan ik er niet bij zijn. Dan ben ik op de terugreis van een voettocht in Spanje - de Camino van Santiago de Compostella - en zit ik die avond in Chartres in Frankrijk. Toch kan ik iedereen aanraden die eventueel nog twijfelt zo'n MovieMeeting eens te bezoeken en je vooral niet blind te staren op de eventueel te bekijken film. Het samenzijn, biertje drinken, eten, kletsen over films, etc vond ik verreweg het belangrijkste.
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2434 stemmen
Zondag zou voor mij ook geen probleem zijn, maar ik weet niet of de rest dan ook kan.
Ik kan zondag ook wel. Het enige probleem is een kater van de vorige dag, maar daar kom ik ook wel weer overheen. En ik kan maandag best een uurtje later beginnen met werken.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik ben nu al twee keer naar een MM meeting geweest en ik heb beiden als zeer geslaagd ervaren, maar op 5 september kan ik er niet bij zijn. Dan ben ik op de terugreis van een voettocht in Spanje - de Camino van Santiago de Compostella - en zit ik die avond in Chartres in Frankrijk. Toch kan ik iedereen aanraden die eventueel nog twijfelt zo'n MovieMeeting eens te bezoeken en je vooral niet blind te staren op de eventueel te bekijken film. Het samenzijn, biertje drinken, eten, kletsen over films, etc vond ik verreweg het belangrijkste.
Je kan altijd nog volgend jaar op vakantie.
Flipman
-
- 7194 berichten
- 1164 stemmen
. Jij kan altijd nog volgend jaar op verjaardagsvisite gaan, ervan uitgaande dat 't betreffende familielid nóg een jaartje ouder gaat worden
.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3061 stemmen
Zo'n meeting lijkt me opzich ook wel eens leuk, maar het is vaak te ver voor mij. Ik woon in Zeeland tegen de Belgische grens.
Flipman
-
- 7194 berichten
- 1164 stemmen
Ik woon helemaal in Drachten. Utrecht is voor mij ook niet naast de deur
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen

clockwork72
-
- 2793 berichten
- 1790 stemmen
HaHa, droog 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De reactie van Flipman daarop spreekt mij veel meer aan.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
. Jij kan altijd nog volgend jaar op verjaardagsvisite gaan, ervan uitgaande dat 't betreffende familielid nóg een jaartje ouder gaat worden
. Het is natuurlijk helemaal niet zeker dat ik niet kom. En als er nou ook nog wat leuke MovieMeiden komen doe ik zeker mijn best om te komen.
soom
-
- 24932 berichten
- 2763 stemmen
En als er nou ook nog wat leuke MovieMeiden komen doe ik zeker mijn best om te komen.
!)
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
!) *checkt Hyves*
Jij komt niet?
soom
-
- 24932 berichten
- 2763 stemmen
Jij komt niet?
!*
soom
-
- 24932 berichten
- 2763 stemmen
Vooruit dan maar.. Ik weet niet zeker of de link werkt..
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen
!) Wou net zeggen, halllooooo!
Het meisje dat altijd de leuke blogs schrijft komt toch ook! 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Ik durf niet te komen als Pastichio Rocker naar de meeting komt 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Valt best mee. En meiden die (dagelijks) op een filmforum zitten valt vast wel lekker mee te babbelen. Uiterlijk doet er niet zoveel toe wat dat betreft. Maar dit zijn de enige foto's van je?
Ik durf niet te komen als Pastichio Rocker naar de meeting komt
Ik ben anders een hele aardige gozer!
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2434 stemmen
Ik ben anders een hele aardige gozer!
Jaja, dat zal Charles Manson denk ook menig keer gezegd hebben.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Jaja, dat zal Charles Manson denk ook menig keer gezegd hebben.
Kom jij op de meet? Want dan zal ik jou eens laten zien hoe fucking aardig ik kan zijn! Ik zal je als het moet zelfs trakteren op een biertje!
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2434 stemmen
Ja, ik ben wel van plan om te komen. Ook al ben ik een beetje de Wilhelm Scream van Moviemeter.
Maar ok, zolang je maar niet te fucking aardig doet dan.