• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.804 seizoenen
  • 656.346 acteurs
  • 200.461 gebruikers
  • 9.467.392 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2434 stemmen

En anders kijk ik hem gewoon 2 keer. Er vanuitgaande dat ik hem erg goed vind.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1719 stemmen

5 september zit ik met de familie in De Efteling wat ook best leuk is Deze meeting sla ik even over maar.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Wat leuk! Wist niet dat er van die meetings gehouden werden.

Als er ooit eens eentje in Breda, Tilburg of Eindhoven gehouden wordt ben ik van de partij! Utrecht lijkt me net iets te ver.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Ik moet altijd werken op zaterdag..Dinsdag en zondag zou ik kunnen. Helaas deze meeting ook maar weer overslaan dan

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Linn schreef:

zondag zou ik kunnen

Zondag zou voor mij ook geen probleem zijn, maar ik weet niet of de rest dan ook kan.

soom

• 24932 berichten
  • 2763 stemmen

Linn schreef:

Ik moet altijd werken op zaterdag.

Kun je niet een dienst ruilen dan? En als het eventueel op een zondag gepland gaat worden, neem je Niels dan ook mee ?

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

soom schreef:

(quote)
Kun je niet een dienst ruilen dan? En als het eventueel op een zondag gepland gaat worden, neem je Niels dan ook mee ?

Nee ik moet altijd op zaterdag werken. We zijn maar met 6 in de winkel en er is eigenlijk nooit iemand vrij op zaterdag. Als Niels zou willen zou ik hem wel meenemen ja. Maar er komt nog wel eens een keer dat ik er ook bij kan zijn

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Tricky.... Een familielid is die zaterdag jarig, dus ik heb geen idee wat de plannen zijn. Zou er graag bij zijn, maar het is dus afwachten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Madecineman schreef:

5 september zit ik met de familie in De Efteling wat ook best leuk is Deze meeting sla ik even over maar.

Da's leuk, mag je de hele dag in de rij staan om 4 keer met de achtbaan te gaan...

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Ik ben nu al twee keer naar een MM meeting geweest en ik heb beiden als zeer geslaagd ervaren, maar op 5 september kan ik er niet bij zijn. Dan ben ik op de terugreis van een voettocht in Spanje - de Camino van Santiago de Compostella - en zit ik die avond in Chartres in Frankrijk. Toch kan ik iedereen aanraden die eventueel nog twijfelt zo'n MovieMeeting eens te bezoeken en je vooral niet blind te staren op de eventueel te bekijken film. Het samenzijn, biertje drinken, eten, kletsen over films, etc vond ik verreweg het belangrijkste.

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2434 stemmen

Remi schreef:

(quote)

Zondag zou voor mij ook geen probleem zijn, maar ik weet niet of de rest dan ook kan.

Ik kan zondag ook wel. Het enige probleem is een kater van de vorige dag, maar daar kom ik ook wel weer overheen. En ik kan maandag best een uurtje later beginnen met werken.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

wibro schreef:

Ik ben nu al twee keer naar een MM meeting geweest en ik heb beiden als zeer geslaagd ervaren, maar op 5 september kan ik er niet bij zijn. Dan ben ik op de terugreis van een voettocht in Spanje - de Camino van Santiago de Compostella - en zit ik die avond in Chartres in Frankrijk. Toch kan ik iedereen aanraden die eventueel nog twijfelt zo'n MovieMeeting eens te bezoeken en je vooral niet blind te staren op de eventueel te bekijken film. Het samenzijn, biertje drinken, eten, kletsen over films, etc vond ik verreweg het belangrijkste.

Je kan altijd nog volgend jaar op vakantie.

Flipman

• 7194 berichten
  • 1164 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Droog, Pastichio . Jij kan altijd nog volgend jaar op verjaardagsvisite gaan, ervan uitgaande dat 't betreffende familielid nóg een jaartje ouder gaat worden .

DeCol

• 7009 berichten
  • 3061 stemmen

Zo'n meeting lijkt me opzich ook wel eens leuk, maar het is vaak te ver voor mij. Ik woon in Zeeland tegen de Belgische grens.

Flipman

• 7194 berichten
  • 1164 stemmen

Ik woon helemaal in Drachten. Utrecht is voor mij ook niet naast de deur .

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

clockwork72

• 2793 berichten
  • 1790 stemmen

(quote)

HaHa, droog

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De reactie van Flipman daarop spreekt mij veel meer aan.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Flipman schreef:

(quote)
Droog, Pastichio . Jij kan altijd nog volgend jaar op verjaardagsvisite gaan, ervan uitgaande dat 't betreffende familielid nóg een jaartje ouder gaat worden .

Het is natuurlijk helemaal niet zeker dat ik niet kom. En als er nou ook nog wat leuke MovieMeiden komen doe ik zeker mijn best om te komen.

soom

• 24932 berichten
  • 2763 stemmen

En als er nou ook nog wat leuke MovieMeiden komen doe ik zeker mijn best om te komen.

Helaas, volgens mij zijn het alleen maar erg leuke mannen, die komen. (Maar volgens mij is Elineloves inderdaad wel een leuk Moviemeisje !)

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

soom schreef:

(quote)
Helaas, volgens mij zijn het alleen maar erg leuke mannen, die komen. (Maar volgens mij is Elineloves inderdaad wel een leuk Moviemeisje !)

*checkt Hyves*

Jij komt niet?

soom

• 24932 berichten
  • 2763 stemmen

Jij komt niet?

Ik? Jawel, maar ik beschouw mezelf niet als leuk Moviemeisje.. *Je wilt me echt niet tegenkomen in een donker steegje !*

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Doe eens een foto dan.

soom

• 24932 berichten
  • 2763 stemmen

Vooruit dan maar.. Ik weet niet zeker of de link werkt..

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

soom schreef:

(quote)

Wou net zeggen, halllooooo!

Het meisje dat altijd de leuke blogs schrijft komt toch ook!

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Ik durf niet te komen als Pastichio Rocker naar de meeting komt

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Valt best mee. En meiden die (dagelijks) op een filmforum zitten valt vast wel lekker mee te babbelen. Uiterlijk doet er niet zoveel toe wat dat betreft. Maar dit zijn de enige foto's van je?

Linn schreef:

Ik durf niet te komen als Pastichio Rocker naar de meeting komt

Ik ben anders een hele aardige gozer!

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2434 stemmen

Ik ben anders een hele aardige gozer!

Jaja, dat zal Charles Manson denk ook menig keer gezegd hebben.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

JacoBaco schreef:

(quote)

Jaja, dat zal Charles Manson denk ook menig keer gezegd hebben.

Kom jij op de meet? Want dan zal ik jou eens laten zien hoe fucking aardig ik kan zijn! Ik zal je als het moet zelfs trakteren op een biertje!

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2434 stemmen

Ja, ik ben wel van plan om te komen. Ook al ben ik een beetje de Wilhelm Scream van Moviemeter.

Maar ok, zolang je maar niet te fucking aardig doet dan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.