• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.566 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.331 acteurs
  • 199.159 gebruikers
  • 9.381.601 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Bier? Waar? Wanneer?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DRJeFF schreef:

Zenuwachtig voor wat ??

Om mensen te ontmoeten?

Brhhhhh...scary hoor

Een erg dom statement, niets vreemds aan. Dat jij het niet hebt ok maar de manier waarop je nu uit de hoek komt is natuurlijk ronduit lachwekkend.

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Ik doe gewoon m'n mond open en hoor wel wat eruit komt.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

DRJeFF schreef:

Zenuwachtig voor wat ??

Om mensen te ontmoeten?

Brhhhhh...scary hoor

Ach beetje stoer overkomen op een forum kan iedereen wel...is niks om je voor te schamen als je zenuwachtig bent als je nieuwe mensen gaat ontmoeten

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Zo is dat.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Een meeting in de buurt van Amsterdam lijkt me leuk, of in een weekend in de buurt van zeeland (daar woont zoveel familie dat ik daar gewoon gezellig heenga rond de meeting)

Qua België is Antwerpen alleen te doen(trein vanuit Middelburg/Vlissingen)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

feanaro surion schreef:

Qua België is Antwerpen alleen te doen(trein vanuit Middelburg/Vlissingen)

In Middelburg kan je geen films zien, in Vlissingen wel maar alleen het meest commerciele werk. Op 9 dagen van het jaar na, het filmfestival.

Leno

• 5921 berichten
  • 4408 stemmen

Ik geloof dat al min of meer vaststond dat het in Noord-Brabant zou plaatsvinden..

De datum moest nog geprikt worden. Als het in de eerste week van het nieuwe jaar plaatsvind, kom ik misschien ook.

DRJeFF

• 604 berichten
  • 0 stemmen

Leno schreef:

Ik geloof dat al min of meer vaststond dat het in Noord-Brabant zou plaatsvinden..

De datum moest nog geprikt worden. Als het in de eerste week van het nieuwe jaar plaatsvind, kom ik misschien ook.

Gezellig ,ik ook ..

Maar eerst morgen even van mn welverdiende vakantie op de Antillen genieten.

Kom ik lekker bronsgebruind aan.

JonathanTucker

• 764 berichten
  • 0 stemmen

DRJeFF schreef:

(quote)

Gezellig ,ik ook ..

Maar eerst morgen even van mn welverdiende vakantie op de Antillen genieten.

Kom ik lekker bronsgebruind aan.

Ik ga je missen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

liger schreef:

Donderdag 8 december opent het FNV Filmfestival in Cinerama in Amsterdam.

Voor de openingsfilm On the Waterfront (Elia Kazan VS 1954, met Marlon Brando) zijn nog vrijkaarten beschikbaar.

De film begint om 19.30, maar vanaf 19.00 uur is er een borrel.

Mail om in het bezit te komen van deze kaarten je naam met het woord 'moviemeter' uiterlijk voor 15.00 uur op donderdag naar [email protected]

Hierbij graag aangeven of je 1 of 2 kaarten wilt.

Wees snel, want op= op!

Nogal kort dag maar als er nog meer MM-ers heengaan misschien een kleine meet...

mikey

• 28993 berichten
  • 5144 stemmen

Linn schreef:

Ach beetje stoer overkomen op een forum kan iedereen wel...is niks om je voor te schamen als je zenuwachtig bent als je nieuwe mensen gaat ontmoeten

Alleen de eventuele ontmoeting met kate maakt me een tikkeltje nerveus.

soom

• 24920 berichten
  • 2752 stemmen

Linn en ik hebben het er al even over gehad, en wij willen onwijs graag een meeting gaan organiseren.

Het lijkt ons namelijk echt onwijs leuk om dit een keer mee te maken.

We weten alleen niet wanneer, waar en hoeveel mensen er belangstelling voor hebben..

Leno

• 5921 berichten
  • 4408 stemmen

Hoe meer er over gepraat wordt, hoe minder vooruitgang erin komt.

Ik dacht dat vaststond dat het in de kerstvakantie plaats zou vinden (2e week?) in Noord-Brabant. Maakt mij verder niet uit hoor, maar ik help je even op weg, want veel waren het hier geloof ik wel mee eens..

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Inderdaad Leno, er word hier nu al een paar pagina's alleen maar gechat zonder dat er ook maar iets word ondernomen. Als je graag een meeting wil , kies dan gewoon een film en een dag uit en vraag of er mensen meegaan. Zo niet, probeer je het nog een keer met een andere film.

soom

• 24920 berichten
  • 2752 stemmen

Jullie hebben helemaal gelijk. Het spijt mij.

Ik zal mijn mond maar eens houden wat dit onderwerp betreft!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Op 5 januari (de laatste donderdag van de kerstvakantie) wordt M opnieuw uitgebracht in de bioscopen zag ik. Zou dat niet een geschikte film zijn voor een meeting aan het eind van de vakantie? Weet iemand ook of ie ergens in Noord-Brabant draait?

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

1 en 10 mei 2006 draait hij hier in Tilburg. Dat is nog even rustig wachten dus. Voordeel is wel dat het dan (met een beetje mazzel) lekker weer kan zijn en er dus met een koud biertje op het terras kan worden gezeten. *zucht* was het maar weer lente!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Op de chat hebben we het er al over gehad dus ik zal het hier ook nog even melden. Plaza Futura Eindhoven komt met een Kieslowski retrospectief. Misschien dat we daar een meeting aan kunnen koppelen.

ma 26 dec : La Double Vie de Veronique

di 27 dec : Trois Couleurs : Bleu

wo 28 dec : Trois Couleurs : Bleu

do 29 dec : Trois Couleurs : Blanc

vr 30 dec : Trois Couleurs : Rouge

ma 2 jan : Dekalog 5 & 6

di 3 jan : Dekalog 1 & 2

wo 4 jan : Dekalog 3 & 4

do 5 jan : Dekalog 5 & 6

vr 6 jan : Dekalog 7 & 8

za 7 jan : Dekalog 9 & 10

zo 8 jan : Personel & The Calm

Onder voorbehoud zijn alle films om 19:00 behalve de twee op zondag 8 Januari; die zijn om 13:15 en 14:45.

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

Een Kieslowski, daar ben ik wel voor in!

Ik kan helaas alleen de Dekalog-data (ben nl vooral erg benieuwd naar het drie-kleuren-drieluik), en dan weer niet deel 1 en 2. Zijn ze ook als losse films te bekijken?

En draaien ze ook nog ergens anders?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik ben ongelooflijk geinteresseerd in de laatste twee films, maar Eindhoven is toch net iets te ver vrees ik. De rest heb ik al gezien en is trouwens in elke degelijke videotheek te vinden .

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Dan heb ik geen degelijke videotheek. Ik ben wel in voor een driekleurige meeting

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ma 2 Januari draaien niet Dekalog 5 en 6 maar Short Film About Killing en Short Film About Love

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Die 3 kleuren vind ik ook wel prima, heb vanaf woe 28 december toch een paar dagen vrij.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Gaat er een meeting komen met een van die Kieslowski films of niet?

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Lijkt mij wel oké. In Antwerpen is de programmatie nooit echt ideaal: wo en vanaf acht uur 's avonds. Je kan deze site eens bekijken maar ik vrees ervoor...

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Als ik eens een concreet voorstel mag doen, vrijdag 30 december Rouge. Lijkt mij wel de moeite om die hele reis naar het verre, exotische Eindhoven te ondernemen.

Is er ook iemand uit het departement Eindhoven die misschien voor de eerste opvang wil zorgen van de MM' ers uit den vreemde?

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

Is er nog iemand die zin heeft in een meeting in Eindhoven één dezer dagen? Vrijdag misschien?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

lngrid schreef:

Is er nog iemand die zin heeft in een meeting in Eindhoven één dezer dagen? Vrijdag misschien?

Ik ben nog de hele week vrij en in de buurt van Eindhoven dus wat mij betreft wel. Mits er een leuke film draait natuurlijk

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.