- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Beetje stomme vraag misschien, maar wat is de bedoeling van de meetings? Mensen leren kennen?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Beetje stomme vraag misschien, maar wat is de bedoeling van de meetings? Mensen leren kennen?
Ja , wat denk je dan ? Users een pak rammel geven die niet aardig zijn op de site ofzo 
En inderdaad gewoon het gezicht achter een Nickname zien .. Als eens een Meeting gehad en beviel me erg goed , moet je natuurlijk wel een beetje bekend zijn.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
het is idd gewoon leuk om de mensen te ontmoeten die op deze site zitten ..denk je zelf dan niet soom? ben je niet benieuwd naar sommige mensen hoe ze in werkelijkheid zijn?
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
het is idd gewoon leuk om de mensen te ontmoeten die op deze site zitten ..denk je zelf dan niet soom? ben je niet benieuwd naar sommige mensen hoe ze in werkelijkheid zijn?
Jazeker wel! Ik wil inderdaad wel weten hoe mensen in het echt zijn. Ik wil eigenlijk ook wel zo'n meeting meemaken..
Maar ben wel erg bang dat het tegen zou kunnen vallen. Ik ben best wel verlegen en ben niet echt een type dat praat uit zichzelf. Ook ga ik mensen, waarschijnlijk uit onzekerheid, de hele tijd zitten aankijken en staren....
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ik zou ook wel eens sommige mensen in het 'echt' willen zien maar gezien de afstand is dat tamelijk moeilijk. Ik heb alleen Freud gezien, maar dat is geen verwezelijking want die staat op bijna elke groepsfoto. 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Jazeker wel! Ik wil inderdaad wel weten hoe mensen in het echt zijn. Ik wil eigenlijk ook wel zo'n meeting meemaken..
Maar ben wel erg bang dat het tegen zou kunnen vallen. Ik ben best wel verlegen en ben niet echt een type dat praat uit zichzelf. Ook ga ik mensen, waarschijnlijk uit onzekerheid, de hele tijd zitten aankijken en staren.voorkeuren?
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
voorkeuren van mensen die je zou willen ontmoeten ofzo
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
voorkeuren van mensen die je zou willen ontmoeten ofzo

Maar ik ben eerder bang dat ik de dingen ga doen die ik al heb gezegd, dus is misschien niet eens een goed idee om het te doen.
Maar ik weet dat er een Meeting aankomt, morgen toch?
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Soom, ik vind jou echt heel schattig (zonder bijbedoelingen). Je schrijft heel schattige dingen op.
Verder denk ik dat je je voorkeuren beter voor jezelf houdt om andere mensen niet te kwetsen. Ik zou Onderhond bv. voor geen goud willen ontmoeten maar dat ga ik hier ook niet opschrijven. 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
t was gewoon een vraag was er erg benieuwd naar...zijn gilles en ik zo boeiend dan
je zou bij ons niet verlegen hoeven zijn denk ik
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Oh nee, maar ik ben gewoon stil, zeg niks en ga zitten staren. Kijken wat mensen zeggen, ofzo. Dat soort dingen. Maar er is morgen toch een meeting georganiseerd?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb alleen Freud gezien, maar dat is geen verwezelijking want die staat op bijna elke groepsfoto. 
Nou, ik ben nog maar naar twee meetings geweest hoor. Kan ik eraan doen dat ik zo fotogeniek ben
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
In Antwerpen en in Leuven. Trouwens het wordt dringend tijd dat er nog eens een Belgische meeting wordt georganiseerd
.
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Oké, lijkt me ook leuk. Liefst ergens centraal want Zachary Glass en Speedy moeten van ver komen. Wat dacht je van Lokeren?
Moet dat per PM verstuurd worden ofzo?
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12856 stemmen
Met z'n alle naar de Cherrymoon ? 
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Ja , wat denk je dan ? Users een pak rammel geven die niet aardig zijn op de site ofzo
.
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Met z'n alle naar de Cherrymoon ? 
'k Wist niet eens dat die zich in Lokeren bevond. Lokeren was voor mij een station tussen Gent en Antwerpen.
Weet ik veel, ik heb nog nooit een Meeting meegemaakt, weet ik wat ze daar doen. Zo te zien op de foto's wordt er daar gegeten. Ja, dat ziet er niet verkeerd uit. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Stappenplan voor de gemiddelde meeting:
1. afspraak ergens
2. film kijken
3. gaan eten of cafebezoek of allebei
4. afscheid
Erg leuk allemaal hoor
.
*Maar Lókeren? Hebben ze daar filmzalen?
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Lokeren was natuurlijk niet serieus bedoeld, het valt zelfs niet te overwegen. Wel is het aangenamer voor sommige users als de plek een beetje centraal ligt.
Edit: ik vind het wel jammer dat ik de Nederlandse users niet te zien zal krijgen. Beetje nieuwsgierig.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
belgie en nederland liggen niet zo ver van elkaar hoor 
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ja, weet ik. Noord-Brabant is te doen. Maar de rest is gewoon te ver. Ik heb geen auto en moet ook terug, snap je? Misschien dat Rotterdam nog nét gaat.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen

Precies, doe het ergens aan de grens, dan komen er vast wel Nederlanders (vooral Brabanders en die zijn toch veel leuker dan andere Nederlanders
).
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Precies, doe het ergens aan de grens, dan komen er vast wel Nederlanders (vooral Brabanders en die zijn toch veel leuker dan andere Nederlanders
).
helemaal mee eens Brabanders zijn keigezellig 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Dan kom ik maar niet.. 
awww jij bent vast ook gezellig 
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
).
Mmm, ik neem aan dat Dinther ergens in Noord-Brabant ligt, zoniet vertel jij wel heel rare dingen, BoordAppel.
Noord-Brabant is ook goed voor mij, buiten Tilburg heb ik daar nog niets gezien. Aangezien Freud op het idee kwam zal hij de hele organisatie wel op zich nemen. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
).
Broabanders 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
eej tilburg is gezellig hoor ..kom ik vandaan