• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.147 gebruikers
  • 9.380.654 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

soom

• 24920 berichten
  • 2752 stemmen

Beetje stomme vraag misschien, maar wat is de bedoeling van de meetings? Mensen leren kennen?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

soom schreef:

Beetje stomme vraag misschien, maar wat is de bedoeling van de meetings? Mensen leren kennen?

Ja , wat denk je dan ? Users een pak rammel geven die niet aardig zijn op de site ofzo

En inderdaad gewoon het gezicht achter een Nickname zien .. Als eens een Meeting gehad en beviel me erg goed , moet je natuurlijk wel een beetje bekend zijn.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

het is idd gewoon leuk om de mensen te ontmoeten die op deze site zitten ..denk je zelf dan niet soom? ben je niet benieuwd naar sommige mensen hoe ze in werkelijkheid zijn?

soom

• 24920 berichten
  • 2752 stemmen

Linn schreef:

het is idd gewoon leuk om de mensen te ontmoeten die op deze site zitten ..denk je zelf dan niet soom? ben je niet benieuwd naar sommige mensen hoe ze in werkelijkheid zijn?

Jazeker wel! Ik wil inderdaad wel weten hoe mensen in het echt zijn. Ik wil eigenlijk ook wel zo'n meeting meemaken.. Maar ben wel erg bang dat het tegen zou kunnen vallen. Ik ben best wel verlegen en ben niet echt een type dat praat uit zichzelf. Ook ga ik mensen, waarschijnlijk uit onzekerheid, de hele tijd zitten aankijken en staren....

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Ik zou ook wel eens sommige mensen in het 'echt' willen zien maar gezien de afstand is dat tamelijk moeilijk. Ik heb alleen Freud gezien, maar dat is geen verwezelijking want die staat op bijna elke groepsfoto.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

soom schreef:

(quote)
Jazeker wel! Ik wil inderdaad wel weten hoe mensen in het echt zijn. Ik wil eigenlijk ook wel zo'n meeting meemaken.. Maar ben wel erg bang dat het tegen zou kunnen vallen. Ik ben best wel verlegen en ben niet echt een type dat praat uit zichzelf. Ook ga ik mensen, waarschijnlijk uit onzekerheid, de hele tijd zitten aankijken en staren.

voorkeuren?

soom

• 24920 berichten
  • 2752 stemmen

Linn schreef:

(quote)

voorkeuren?

Hoe bedoelt u?

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

voorkeuren van mensen die je zou willen ontmoeten ofzo

soom

• 24920 berichten
  • 2752 stemmen

Linn schreef:

voorkeuren van mensen die je zou willen ontmoeten ofzo

Jij&Gilles natuurlijk

Maar ik ben eerder bang dat ik de dingen ga doen die ik al heb gezegd, dus is misschien niet eens een goed idee om het te doen.

Maar ik weet dat er een Meeting aankomt, morgen toch?

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Soom, ik vind jou echt heel schattig (zonder bijbedoelingen). Je schrijft heel schattige dingen op.

Verder denk ik dat je je voorkeuren beter voor jezelf houdt om andere mensen niet te kwetsen. Ik zou Onderhond bv. voor geen goud willen ontmoeten maar dat ga ik hier ook niet opschrijven.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

t was gewoon een vraag was er erg benieuwd naar...zijn gilles en ik zo boeiend dan je zou bij ons niet verlegen hoeven zijn denk ik

soom

• 24920 berichten
  • 2752 stemmen

Oh nee, maar ik ben gewoon stil, zeg niks en ga zitten staren. Kijken wat mensen zeggen, ofzo. Dat soort dingen. Maar er is morgen toch een meeting georganiseerd?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

katie morosky schreef:

Ik heb alleen Freud gezien, maar dat is geen verwezelijking want die staat op bijna elke groepsfoto.

Nou, ik ben nog maar naar twee meetings geweest hoor. Kan ik eraan doen dat ik zo fotogeniek ben .

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Waar vonden die dan plaats?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

In Antwerpen en in Leuven. Trouwens het wordt dringend tijd dat er nog eens een Belgische meeting wordt georganiseerd .

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Oké, lijkt me ook leuk. Liefst ergens centraal want Zachary Glass en Speedy moeten van ver komen. Wat dacht je van Lokeren? Moet dat per PM verstuurd worden ofzo?

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12856 stemmen

Met z'n alle naar de Cherrymoon ?

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

mikoz schreef:

Ja , wat denk je dan ? Users een pak rammel geven die niet aardig zijn op de site ofzo

Sssst .

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Onderhond schreef:

Met z'n alle naar de Cherrymoon ?

'k Wist niet eens dat die zich in Lokeren bevond. Lokeren was voor mij een station tussen Gent en Antwerpen. Weet ik veel, ik heb nog nooit een Meeting meegemaakt, weet ik wat ze daar doen. Zo te zien op de foto's wordt er daar gegeten. Ja, dat ziet er niet verkeerd uit.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Stappenplan voor de gemiddelde meeting:

1. afspraak ergens

2. film kijken

3. gaan eten of cafebezoek of allebei

4. afscheid

Erg leuk allemaal hoor .

*Maar Lókeren? Hebben ze daar filmzalen?

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Lokeren was natuurlijk niet serieus bedoeld, het valt zelfs niet te overwegen. Wel is het aangenamer voor sommige users als de plek een beetje centraal ligt.

Edit: ik vind het wel jammer dat ik de Nederlandse users niet te zien zal krijgen. Beetje nieuwsgierig.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

belgie en nederland liggen niet zo ver van elkaar hoor

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Ja, weet ik. Noord-Brabant is te doen. Maar de rest is gewoon te ver. Ik heb geen auto en moet ook terug, snap je? Misschien dat Rotterdam nog nét gaat.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

belgie en nederland liggen niet zo ver van elkaar hoor

Precies, doe het ergens aan de grens, dan komen er vast wel Nederlanders (vooral Brabanders en die zijn toch veel leuker dan andere Nederlanders ).

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Precies, doe het ergens aan de grens, dan komen er vast wel Nederlanders (vooral Brabanders en die zijn toch veel leuker dan andere Nederlanders ).

helemaal mee eens Brabanders zijn keigezellig

Leno

• 5921 berichten
  • 4408 stemmen

Dan kom ik maar niet..

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Leno schreef:

Dan kom ik maar niet..

awww jij bent vast ook gezellig

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Mmm, ik neem aan dat Dinther ergens in Noord-Brabant ligt, zoniet vertel jij wel heel rare dingen, BoordAppel. Noord-Brabant is ook goed voor mij, buiten Tilburg heb ik daar nog niets gezien. Aangezien Freud op het idee kwam zal hij de hele organisatie wel op zich nemen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Broabanders

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

eej tilburg is gezellig hoor ..kom ik vandaan

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.