- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Nou nou, Sigfried had ook best gekund.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Nou nou, Sigfried had ook best gekund.
dacht ik ook 
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
Nee hoor, maar humor is inderdaad persoonlijk. Ik vind gilly persoonlijk om te gillen 

Gilly om te gillen, leuk woordgrapje hahahaha
en ik ben het nog met je eens ook (een beetje)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gho, ze zijn gewoon jaloers. Ik droom er al heel mijn leven van om Siggi genoemd te worden
.
En ik Speedy... euuuhhhh... 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ik ben vandaag al meer dan zes uur online maar het heeft me nog niets opgeleverd. Volgende zondag ga ik voor 12 uur. Ik ben benieuwd of dat gaat helpen... 
Date je ook 15-jarigen??? 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4408 stemmen
Misschien is het verstandig om een date topic te openen.. 
Eén hobby zal iig al overeenkomen 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Nee joh, dan word dit forum erg onoverzichtelijk als iedereen elkaar kosnaampjes loopt te geven. Voor je het zitten we tot aan de nok vol met kappies, rogies, siggies, speedies, roentjes en God weet wat nog meer 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Ik hoop van harte dat dit geen betrekking heeft op mij? 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
flauw hoor
jaloers op gilles en mij misschien?
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
flauw hoor
jaloers op gilles en mij misschien?
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen

zou het? ach nouja op ieder potje past een dekseltje toch?

soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Tja, dat hoop ik wel. Mensen hebben in elk geval wel een beetje kritiek op het koosnaampje dat je hem geeft, als ik dat zo lees. Daarom denk ik, dat ze gewoon jaloers zijn.
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wanneer de eerstvolgende moviemeter meeting plaatsvind... niet die van de 28e, maar die erna?
Leno
-
- 5921 berichten
- 4408 stemmen
Hebben wij niet allemaal een koosnaampje hier? Bijna niemand gebruikt namelijk zijn eigen naam hier.. 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Hebben wij niet allemaal een koosnaampje hier? Bijna niemand gebruikt namelijk zijn eigen naam hier.. 
je hebt gelijk
en nu terug naar het eigenlijke onderwerp 
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
Kleine MM meeting op 28 november half 8 in chasse cimema bij de film Persona in Breda 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik heb nog niemand mij in het dagelijks leven horen aanspreken als The One Ring. Gelukkig maar 
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Vind ik wat teveel eer, maar goed 

Jordy, jij hoort echt niet zo bescheiden te doen! Je verdient echt een lintje!
Ik heb echt een hele dag zitten balen omdat ik de site niet op kon, en eerlijk gezegd weet ik niet eens wat je hebt gedaan, maar wat je ook hebt gedaan, hulde! 
Als de site er niet was geweest, hadden veel mensen niet op de manier met elkaar kunnen communiceren die nu mogelijk is. Met chatten, de filmbesprekingen, prijsvragen, etc. Dat heb jij, met Kappeuter, Kos, Mug en de rest, maar mooi voor elkaar gekregen.
Je kan hier in contact komen met mensen die ook van films houden, en je kunt gewoon tot op zekere hoogte zeggen wat je wilt.
De site had toch nooit geweest wat het had kunnen zijn, als jij niet Moviemeter vanaf de grond had opgericht.
Dat is toch jouw werk? 
Ik vind juist dat je echt trots moet zijn op jezelf, en wat je met de site hebt bereikt.
Dat wou ik even kwijt..
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik vind juist dat je echt trots moet zijn op jezelf, en wat je met de site hebt bereikt.
Dankjewel, ben ik ook wel
maar om nou te stellen dat ik eigenhandig verantwoordelijk ben voor het geluk van mensen die elkaar toevallig via deze site ontmoet hebben vind ik wat ver gaan.
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Dankjewel, ben ik ook wel
maar om nou te stellen dat ik eigenhandig verantwoordelijk ben voor het geluk van mensen die elkaar toevallig via deze site ontmoet hebben vind ik wat ver gaan.
Maar zonder de site hadden ze elkaar toch nooit leren kennen. Dús in zekere zin ben jij wel verantwoordelijk hoor!
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Te ver? Je weet beter 
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
Als we het hier toch over waardering van de site hebben
!!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Okee, dat is wel wat overdreven inderdaad Maar zonder de site hadden ze elkaar toch nooit leren kennen. Dús in zekere zin ben jij wel verantwoordelijk hoor!
Dat is wel erg overdreven hoor. Je kunt nu net zo goed de uitvinder van internet een bedankbriefje sturen of desnoods de uitvinder van de computer...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt gelijk Rogier, ik ga gelijk aan de slag. 
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
of misschien wel de uitvinder van stroom... 
Maar is toch goed bedoeld 
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Dat is wel erg overdreven hoor. Je kunt nu net zo goed de uitvinder van internet een bedankbriefje sturen of desnoods de uitvinder van de computer...
Mag ik gewoon vinden dat Jordy goed werk heeft verricht door deze site op te zetten, en me te helpen met de site weer te kunnnen bezoeken?
En ik weet dat dit topic daar helemaal niet voor bedoeld is, maar ik vind gewoon dat Jordy dat echt even nogmaals moet weten.
Jouw opmerking slaat eigenlijk helemaal nergens op. Want als Internet niet bedacht was had je niet eens Moviemeter gehad 
Pas een beetje op je woorden, jij!