• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.634 films
  • 12.529 series
  • 34.667 seizoenen
  • 654.354 acteurs
  • 200.235 gebruikers
  • 9.451.407 stemmen
Avatar
 

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

zoeken in:
avatar van stinissen

stinissen (crew films & series)

  • 23781 berichten
  • 77510 stemmen

(afbeelding)

Onze hond Mickey 18 jaar oud!!!!!


avatar van wimnoot

wimnoot

  • 3963 berichten
  • 3941 stemmen

Het zal vast een heel lief hondje zijn, maar vooral met die ogen vind ik hem een beetje eng.Is dat de foto of staar?Achttien jaar oud dat is wel erg oud voor een hond, jullie moeten wel erg goed voor hem zorgen!


avatar van stinissen

stinissen (crew films & series)

  • 23781 berichten
  • 77510 stemmen

wimnoot schreef:

Het zal vast een heel lief hondje zijn, maar vooral met die ogen vind ik hem een beetje eng.Is dat de foto of staar?Achttien jaar oud dat is wel erg oud voor een hond, jullie moeten wel erg goed voor hem zorgen!

Hij heeft staar kun je nu extra goed zien door de flits van de camera en ja bij ons hoort een hond gewoon bij de familie.


avatar van wimnoot

wimnoot

  • 3963 berichten
  • 3941 stemmen

Bij ons horen de katten er gewoon bij, en ik hoop dat ze ook 18 worden!


avatar van misterwhite

misterwhite

  • 4726 berichten
  • 656 stemmen

Mijn kat is al een aantal dagen niet thuis gekomen

Niemand van de buren heeft hem gezien.

Ik hoop dat hij nog komt opdagen.


avatar van tommykonijn

tommykonijn

  • 5207 berichten
  • 2408 stemmen

misterwhite schreef:

Mijn kat is al een aantal dagen niet thuis gekomen

Niemand van de buren heeft hem gezien.

Ik hoop dat hij nog komt opdagen.

Ah, wat erg. Ik hoop voor je dat hij weer snel terug komt .


avatar van misterwhite

misterwhite

  • 4726 berichten
  • 656 stemmen

Mijn kat is vanochtend terug gekomen

Alleen was er 1 oogje blind.

Hij was 5 dagen weg.


avatar van Kevin13

Kevin13

  • 14947 berichten
  • 0 stemmen

Hoe weet je dat zijn/haar oogje blind is? Ben je er mee naar de dokter gegaan?


avatar van misterwhite

misterwhite

  • 4726 berichten
  • 656 stemmen

Jaaa, hij hield dat oogje de hele tijd dicht en volgens de dierenarts is het blind.


avatar van ASman

ASman

  • 1715 berichten
  • 929 stemmen

Mijn hond is woensdag overleden

Nu heb ik geen huisdieren meer.


avatar van Kevin13

Kevin13

  • 14947 berichten
  • 0 stemmen

Erg voor je Asman!


avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

  • 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Jordan en Breezer

(afbeelding)


avatar van Logico

Logico

  • 80 berichten
  • 0 stemmen

Het lijkt me geweldig om een minivarken als huisdier te hebben.

Wat ik heb gehoord is het niet zo heel moeilijk om eraan te komen en ook nog niet eens zo heel duur.


avatar van SelmaDuim

SelmaDuim

  • 4907 berichten
  • 732 stemmen

Varkens zijn hele intelligente dieren die je veel kunt leren.


avatar van Logico

Logico

  • 80 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ze hebben ook een ongelooflijk zelflerend vermogen, daarom denk ik dat dit een heel interessant en grappig dier is om te hebben in je huis. Je hoeft ze blijkbaar ook niet echt anders te behandelen dan een hond of een kat en ze lijken niet veel extra nodig te hebben.

Binnenkort Sinterklaas, ik waag een poging


avatar van SelmaDuim

SelmaDuim

  • 4907 berichten
  • 732 stemmen

Misschien helpt het als je een wortel in je schoen doet?


avatar van Logico

Logico

  • 80 berichten
  • 0 stemmen

Kan er dan beter wat meer wortels ingooien. Stel dat de Sint midden in de nacht een biggetje aflevert, dan moet ie wel de hele nacht te vreten hebben..


avatar van SelmaDuim

SelmaDuim

  • 4907 berichten
  • 732 stemmen

Misschien wil zijn schimmel ook nog een wortel...


avatar van Logico

Logico

  • 80 berichten
  • 0 stemmen

Daar kunnen ze dan om wortelen..


avatar van Brix

Brix

  • 19770 berichten
  • 5199 stemmen

Een herinnering aan leukere tijden (toen mijn beide hondjes en katten nog leefden)

Het 'ochtendritueel'

(afbeelding)


avatar van V

V

  • 8369 berichten
  • 3382 stemmen

Lol, geweldige foto!


avatar van Brix

Brix

  • 19770 berichten
  • 5199 stemmen

Vanwege de leuke reactie nog maar een plaatje.

"Kijk eens naar het vogeltje" hielp niet om mijn kat (Macky) te activeren.

Die vond zitten suffen in het zonnetje belangrijker (en geef hem eens ongelijk)

Foxterrier ( 'Toffy' )geloofde het ook zo allemaal wel.

Het vogeltje heeft de fotosessie overigens goed doorstaan.

(Niet moeilijk want het was een nep-vogeltje)

(afbeelding)


avatar van Kevin13

Kevin13

  • 14947 berichten
  • 0 stemmen

Leuke foto's Brix!


avatar van wimnoot

wimnoot

  • 3963 berichten
  • 3941 stemmen

Grappig om een hond en een kat zo gezellig te zien zitten.Laat ze maar niet naar Tom en Jerry kijken


avatar van Brix

Brix

  • 19770 berichten
  • 5199 stemmen

Ze leven helaas allemaal niet meer.

Maar destijds zaten vooral de katten wel vaak aandachtig naar TV te kijken wanneer er snel bewegende kleine dieren te zien waren.

Dat was ook het geval bij tekenfilms.

Ze gingen soms met hun pootjes tegen TV scherm aan staan.

De honden af en toe ook.

Verder was de rode kat de baas van het clubje.

Er was een bepaalde rangorde onder de vier.

De rode kat was ook de oudste van hen en eerst in huis gekomen.

Wanneer er onenigheid onderling was, soms alleen maar een stoeipartijtje van de twee hondjes, dan kwam de kat dat even 'regelen'.

Twee of drie tikken tegen de honden, en het was opgelost..

Die waren meer verbaasd dan bang denk ik.

Na de dood van die kat nam de zwart-witte kat die taak als vanzelfsprekend over...


avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

  • 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Leuke foto's Brix! Jammer dat ze er niet meer zijn, is toch een groot gemis in huis.


avatar van wimnoot

wimnoot

  • 3963 berichten
  • 3941 stemmen

Ja Brix jammer dat ze niet meer leven.Heb je nu helemaal geen huisdieren meer?En zo ja, waarom laat je die niet zien?


avatar van Brix

Brix

  • 19770 berichten
  • 5199 stemmen

Nee, ik heb er geen meer tegenwoordig, door omstandigheden niet meer mogelijk.

Maar een aantal familieleden en vrienden weten mij wel regelmatig te strikken als oppas op hun dieren.

Ook tijdens hun vakanties.

Een van mijn zussen heeft zowat een kleine 'dierentuin' thuis, haha.

Minimaal een dag per week ben ik wel bij de hondjes van een vriendin.

Dus daar heb ik een goede band mee (de hondjes bedoel ik, haha)

Ik wil daar wel een paar plaatjes van laten zien, maar ontdekte vandaag dat ik een hele reeks digitaal opgeslagen foto's kwijt ben sinds mijn laatste pc crash

Ik zal er binnenkort wel een aantal terug zien te halen.

Intussen hier nog eentje van katertje Lord, óók een ' westernfan'.

(afbeelding)


avatar van Brix

Brix

  • 19770 berichten
  • 5199 stemmen

Eindelijk een aantal plaatjes teruggevonden van mijn huidige 'oppas-hondjes' Diva en Dolce.

Beide afkomstig uit armoedige Poolse dierenasiels.

Diva was de eerste.

Zwervend gevonden in Polen, en in het dierenasiel (waar er niet eens hokken voor de dieren waren) terecht gekomen.

De eerste foto is genomen een dag na aankomst hier(en na een flinke lik in mijn gezicht)

Het bleek een dier met 'gebruiksaanwijzing te zijn, schizofreen bijna...heel lief van de ene kant, maar o wee als er haar iets niet zint..

Dan wordt het plotsklaps een echte duivelin, en moet je oppassen.

De andere hond, Dolce, doet haar naam eer aan.

Een knuffeltje, en veel slimmer dan Diva.

Maar tegenover andere honden buiten totaal onbevreesd, hoe groot die ook mogen zijn (zelfoverschatting denk ik, haha)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)


avatar van Amity

Amity

  • 1786 berichten
  • 147 stemmen

Cute! Komt volgens mij wel vaker voor bij kleine hondjes, die onbevreesdheid. Ik ben zelf meer een katten mens. Dit zijn die van ons:

Een zeldzame vertoning:

(afbeelding)

Cookie

(afbeelding)

Billeyyy

(afbeelding)

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.