• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.014 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.247 stemmen

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

zoeken in:

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

Goed bezig 606

Mooie foto's, ik vind koeien leuk

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

mar007 schreef:

Goed bezig 606

Mooie foto's, ik vind koeien leuk

Ja mooie he! kon ze bijna aanraken ook.

mar007

• 1151 berichten
  • 949 stemmen

Prachtig!

Minder leuk is als een koe achter je aan gaat rennen,heb een keer een koe achter

me aangehad haha ik rennen, geen gezicht natuurlijk zo'n tenger vrouwtje en dan

die koe erachter aan ze zijn nog best snel ook.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

mar007 schreef:

Prachtig!

Minder leuk is als een koe achter je aan gaat rennen,heb een keer een koe achter

me aangehad haha ik rennen, geen gezicht natuurlijk zo'n tenger vrouwtje en dan

die koe erachter aan ze zijn nog best snel ook.

Ja zeer nieuwsgierig waren ze, best leuk ook om ze zo te zien.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Ik post hier toch even een waarschuwing voor Limburgers met paarden. Omdat ik vermoed dat de Nederlandse media dat nog niet gedaan heeft!

In het Vlaamse Limburg houdt zich al enige tijd een paardenbeul bezig met het mishandelen en martelen van paarden. De kranten staan er de laatste tijd bol van, en iedere Limburger houdt een oogje in 't zeil.

Ik denk dat er toch wel een kans is dat de sadist de grens over steekt, nu hij het in eigen land het moeilijker krijgt om zijn sadistische daden verder te zetten.

Limburgers, hou jullie paarden in de gaten!

deredactie.be video: Het journaal 7 - 08/08/13

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

@Age-411

Dank v.d. tip, ik heb het doorgegeven, kan nuttig zijn.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ik met een grote Turkse herder, Niet Macho die ik eerder poste, macho is wat kleiner.

Deze is tijdelijk Sociale opvang

(afbeelding)

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

Mooi dier.

Wel altijd even oppassen wanneer je door de knieën gaat bij zo'n grote hond, zeker wanneer je 'm nog maar kort kent.

Die loebassen willen nog wel eens even proberen te domineren (hun kop in je nek of op je schouder leggen, en grommen wanneer je weer op wil staan)

Dat heb je misschien ook al meegemaakt met honden?

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Brix, nee gelukkig niet deze hond is goed getraind en al van een baasje. Wij vangen hem tijdelijk op.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Dit is mijn hond, de badkamer is soms wel een uur bezet

(afbeelding)

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

Hahaha!

Die blik alleen al!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Brix schreef:

Hahaha!

Die blik alleen al!

Die stond op google, heb die al meer voorbij zien komen op Facebook. Hij is wel goed!!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Gisteren weer de hele middag mee gereden op de dierenambulance, 3 honden en 2 katten. 2 van de honden waren gechipt, een niet, ook de 2 katten niet. Met zo iets merk je pas echt hoe belangrijk het is om je dier te chippen. Een kat was aangereden en niet gechipt, het zag er niet bepaald als zwerver uit. Liefst zou je dan graag de eigenaar laten weten ( we hebben u kat gevonden ) Maar helaas blijkt maar weer dat niet iedereen het nut van chippen inziet.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Ik herken het probleem, destijds was ik chauffeur op de dierenambulance. Uren zoeken naar die beestjes. En inderdaad je dier chippen is heel belangrijk, maar sommige mensen zien het nut r niet van in. Ik heb trouwens nog dat apparaat thuis liggen. Nooit meer in de gelegenheid geweest om het terug te brengen. Is geloof ik een van de eerste apparaten.

p.s. overigens wel jammer dat ik destijds niet meer als chauffeur mocht rijden (de oudjes kwamen misselijk de ambulance uit als we haast hadden) en natuurlijk 3 bekeuringen voor te hard rijden. Je hebt natuurlijk niet dezelfde rechten als een chauffeur op een gewone ambulance

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Nee, je hebt inderdaad niet dezelfde rechten als een gewone Ambu. we moeten gewoon in de file staan ect.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Belachelijk eigenlijk. Je zou maar een dier hebben die aangereden is en voor zijn leven ligt te vechten, in de file.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Belachelijk eigenlijk. Je zou maar een dier hebben die aangereden is en voor zijn leven ligt te vechten, in de file.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elineloves schreef:

Zwaai lichten mogen wij alleen gebruiken als we langs de kant staan. Met die aangereden kat zijn we zo snel mogelijk naar de dierenkliniek gegaan.

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

Elineloves schreef:

Vind ik ook. Ik heb mijn kat wel laten chippen. Is helemaal niet duur hoor, gewoon even doen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Als mijn Spencer iets gebeurde zou ik ook wel wat snelheids- en flitsboetes hebben denk ik.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Dat is een ander nadeel, het is allemaal vrijwillig en de boetes kan het Asiel zich niet veroorloven.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Mijn koningspython werd wat chagrijnig toen ik hem chipte.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mijn koningspython werd wat chagrijnig toen ik hem chipte.

Lijkt me logisch, het is geen peulenschil wat je erin schiet.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Laatst een half uur aan de telefoon gehangen met een chick van Dierenlot (ik steun ze) over de nieuwe ambulances van hun. Goed werk verrichten ze hoor.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

606 schreef:

(quote)
Lijkt me logisch, het is geen peulenschil wat je erin schiet.

Lol, ga er nou niet serieus op in joh

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elineloves schreef:

Lol, ga er nou niet serieus op in joh :-P

Oh oke had gekund.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elineloves schreef:

Laatst een half uur aan de telefoon gehangen met een chick van Dierenlot (ik steun ze) over de nieuwe ambulances van hun. Goed werk verrichten ze hoor.

Het is ook prachtig dankbaar werk, mensen zijn altijd blij als je komt.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Vandaag een super emotionele dag gehad, Macho onze huishond was enorm ziek vandaag had erg veel pijn en was zichtbaar aan het lijden. Was niet leuk om te zien. Om 14.00 hebben we besloten om hem naar een dierenkliniek te brengen. En om 17.30 kreeg ik een telefoontje van een collega dat Macho is ingeslapen. Hij had inwendige bloedingen en had nog maar heel even te leven. Om hem nog meer pijn en een ondraaglijke dood te besparen hebben ze hem rustig laten inslapen. Ik was enorm gek op Macho en had het erg moeilijk vandaag, gelukkig heb ik collega's die me hebben opvangen vandaag.

(afbeelding)

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Sterkte Martijn. Zoiets is altijd verdrietig om mee te maken.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elineloves schreef:

Sterkte Martijn. Zoiets is altijd verdrietig om mee te maken.

Dankjewel, dit is een treurige dag voor het asiel.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.