- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
Goed bezig 606 
Mooie foto's, ik vind koeien leuk 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
Prachtig!
Minder leuk is als een koe achter je aan gaat rennen,heb een keer een koe achter
me aangehad haha ik rennen, geen gezicht natuurlijk zo'n tenger vrouwtje en dan
die koe erachter aan
ze zijn nog best snel ook.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Prachtig!
Minder leuk is als een koe achter je aan gaat rennen,heb een keer een koe achter
me aangehad haha ik rennen, geen gezicht natuurlijk zo'n tenger vrouwtje en dan
die koe erachter aan
ze zijn nog best snel ook.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik post hier toch even een waarschuwing voor Limburgers met paarden. Omdat ik vermoed dat de Nederlandse media dat nog niet gedaan heeft!
In het Vlaamse Limburg houdt zich al enige tijd een paardenbeul bezig met het mishandelen en martelen van paarden. De kranten staan er de laatste tijd bol van, en iedere Limburger houdt een oogje in 't zeil.
Ik denk dat er toch wel een kans is dat de sadist de grens over steekt, nu hij het in eigen land het moeilijker krijgt om zijn sadistische daden verder te zetten.
Limburgers, hou jullie paarden in de gaten!
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
@Age-411
Dank v.d. tip, ik heb het doorgegeven, kan nuttig zijn.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik met een grote Turkse herder, Niet Macho die ik eerder poste, macho is wat kleiner.
Deze is tijdelijk Sociale opvang

Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Mooi dier.
Wel altijd even oppassen wanneer je door de knieën gaat bij zo'n grote hond, zeker wanneer je 'm nog maar kort kent.
Die loebassen willen nog wel eens even proberen te domineren (hun kop in je nek of op je schouder leggen, en grommen wanneer je weer op wil staan)
Dat heb je misschien ook al meegemaakt met honden?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Brix, nee gelukkig niet deze hond is goed getraind en al van een baasje. Wij vangen hem tijdelijk op.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Dit is mijn hond, de badkamer is soms wel een uur bezet 

606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Gisteren weer de hele middag mee gereden op de dierenambulance, 3 honden en 2 katten. 2 van de honden waren gechipt, een niet, ook de 2 katten niet. Met zo iets merk je pas echt hoe belangrijk het is om je dier te chippen. Een kat was aangereden en niet gechipt, het zag er niet bepaald als zwerver uit. Liefst zou je dan graag de eigenaar laten weten ( we hebben u kat gevonden ) Maar helaas blijkt maar weer dat niet iedereen het nut van chippen inziet.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Ik herken het probleem, destijds was ik chauffeur op de dierenambulance. Uren zoeken naar die beestjes. En inderdaad je dier chippen is heel belangrijk, maar sommige mensen zien het nut r niet van in. Ik heb trouwens nog dat apparaat thuis liggen. Nooit meer in de gelegenheid geweest om het terug te brengen. Is geloof ik een van de eerste apparaten.
p.s. overigens wel jammer dat ik destijds niet meer als chauffeur mocht rijden (de oudjes kwamen misselijk de ambulance uit als we haast hadden) en natuurlijk 3 bekeuringen voor te hard rijden. Je hebt natuurlijk niet dezelfde rechten als een chauffeur op een gewone ambulance 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Nee, je hebt inderdaad niet dezelfde rechten als een gewone Ambu. we moeten gewoon in de file staan ect.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Belachelijk eigenlijk. Je zou maar een dier hebben die aangereden is en voor zijn leven ligt te vechten, in de file.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Belachelijk eigenlijk. Je zou maar een dier hebben die aangereden is en voor zijn leven ligt te vechten, in de file.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 berichten
- 3092 stemmen
Vind ik ook. Ik heb mijn kat wel laten chippen. Is helemaal niet duur hoor, gewoon even doen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Als mijn Spencer iets gebeurde zou ik ook wel wat snelheids- en flitsboetes hebben denk ik.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Dat is een ander nadeel, het is allemaal vrijwillig en de boetes kan het Asiel zich niet veroorloven.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mijn koningspython werd wat chagrijnig toen ik hem chipte.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Mijn koningspython werd wat chagrijnig toen ik hem chipte.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Laatst een half uur aan de telefoon gehangen met een chick van Dierenlot (ik steun ze) over de nieuwe ambulances van hun. Goed werk verrichten ze hoor.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Lol, ga er nou niet serieus op in joh 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Lol, ga er nou niet serieus op in joh :-P
had gekund.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Laatst een half uur aan de telefoon gehangen met een chick van Dierenlot (ik steun ze) over de nieuwe ambulances van hun. Goed werk verrichten ze hoor.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Vandaag een super emotionele dag gehad, Macho onze huishond was enorm ziek vandaag had erg veel pijn en was zichtbaar aan het lijden. Was niet leuk om te zien. Om 14.00 hebben we besloten om hem naar een dierenkliniek te brengen. En om 17.30 kreeg ik een telefoontje van een collega dat Macho is ingeslapen. Hij had inwendige bloedingen en had nog maar heel even te leven. Om hem nog meer pijn en een ondraaglijke dood te besparen hebben ze hem rustig laten inslapen. Ik was enorm gek op Macho en had het erg moeilijk vandaag, gelukkig heb ik collega's die me hebben opvangen vandaag.

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Sterkte Martijn. Zoiets is altijd verdrietig om mee te maken.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Sterkte Martijn. Zoiets is altijd verdrietig om mee te maken.