- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
606 wat leuk zeg,gaat wel snel he dat ze kleur krijgen en uit hun
nestje komen.
Ik vind ze echt heel leuk.
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Voor jouw of voor papa en mama?
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
Ja ik bedoel pico en Snoopy of is het ook voor jouw een opgave?
Ik kan me voorstellen dat jij er ook druk mee bent of valt dat mee...
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Ja ik bedoel pico en Snoopy of is het ook voor jouw een opgave?
Ik kan me voorstellen dat jij er ook druk mee bent of valt dat mee...
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Brix
-
- 19762 berichten
- 5194 stemmen
Tjee, dat gaat snel met die kleurige veertjes ! 
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Tjee, dat gaat snel met die kleurige veertjes !
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
Ik vind dit filmpje zo mooi en bijzonder....echt schattig!
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
mikey
-
- 29017 berichten
- 5169 stemmen
Zijn er ook mensen die tropische spinnen hebben? Dat vind ik zo sxary.
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Blaft Luna toevallig wel eens Satansverzen
.
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Blaft Luna toevallig wel eens Satansverzen
.
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Nou kweetnie, ziet er nogal duivels uit haha.
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Nou kweetnie, ziet er nogal duivels uit haha.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Blaft Luna toevallig wel eens Satansverzen
.
LOL.
mikey
-
- 29017 berichten
- 5169 stemmen
Zoals the son of sam in the summer of sam van spike lee?
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Maar gelukkig zijn er nog wel mensen die de foto mooi vinden.
(waaronder collega's) van het asiel waar ze vandaan komt.
Brix
-
- 19762 berichten
- 5194 stemmen
@606:
Ik ook hoor
Leuk hondje, met twinkel oogjes.
Mooie opname ook.
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
mijn ma heeft de foto gemaakt.
JustMike
-
- 3218 berichten
- 751 stemmen
Leuke hond hoor 
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Leuke hond hoor
Brix
-
- 19762 berichten
- 5194 stemmen
Hahaha..rry 
Hoe kom je op zo'n idee Pruim?
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Vroeger, toen ik een jaartje of 11/12 was, zei ik meteen toen ik The Simpsons keek; 'zo een hond wil ik dus later ook'. Dat bedacht ik me laatst ineens. Nu heb ik namelijk zelf ook een (bastaard)hazewindhond, net als Bart. Toch nog één jeugddroom verwezenlijkt, want profvoetballer worden, een eigen Pino hebben en trouwen met Mädchen Amick bleek er al snel niet in te zitten. Vandaar!
eppo349
-
- 875 berichten
- 4099 stemmen
Mijn twee honden (Harrie/Sofie) in één pic:







