- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Hij had zichzelf dood gepikt.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb zelf geen huisdieren (mijn moeder is er erg allergisch aan) maar mijn schoonzuster heeft 3 katten. Erg leuke beesten dus als ik later alleen zou wonen, dan denk ik dat ik voor de gezelligheid ook wel zo'n beestje in huis ga halen. En dan noem ik ze Schrödinger of Azrael 
Een Corgi vind ik trouwens ook een enorm schattig beestje.
Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
Nu je toch een Corgi noemt Metalfist, deze Corgi pup is van een kennis.
En nee, niet te koop (ik heb het al geprobeerd, haha)

606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
2de kleintje is er ondertussen ook al
gaat echt goed, ben erg trots.
Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
Hé, wat leuk Martijn 
T.z.t. een plaatje erbij?
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
Daar heb je groot gelijk in Martijn, en het siert je. 
(Daarom zette ik er ook t.z.t. bij)
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Daar heb je groot gelijk in Martijn, en het siert je. 
(Daarom zette ik er ook t.z.t. bij)
en bedankt Brix
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Gefeliciteerd Martijn!
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Hier dan een foto (was niet makkelijk) want de papa houd niet van paparazzi
helaas wat wazig maar dit was de enige kans.

trotse mama

Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
(was niet makkelijk, want de papa houd niet van paparazzi

Was er niet nog een 4e eitje Martijn?
+ leuk die kaalkoppies.
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen

Was er niet nog een 4e eitje Martijn?
+ leuk die kaalkoppies.
Ja maar die komt denk ik niet uit.
Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
Drie is in ieder geval een erg mooie score 
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Drie is in ieder geval een erg mooie score
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Vandaag hebben we Sita dan helaas alsnog in moeten laten slapen.
Het ging niet meer langer met haar gezwel aan haar poot. Ze is gelukkig vredig ingeslapen wat ik van mijn ouders hoorde. Zal dr vreselijk gaan missen. Echt de leukste hond die we tot nu toe hebben gehad. Speels, Eigenwijs, Altijd Vrolijk en zo gek als een deur. Paste dus perfect bij mijn karakter. Zal een vreemde kerst worden zonder zo'n kwispelend geval die al gek werd bij de aanblik van cadeautjes onder de kerstboom.
Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
@moviemafketel:
0hw, heel triest man.
Sterkte gewenst.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Sterkte Frank!
Zal een groot gemis zijn. Leef met je mee!
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
jammer van je hond, moviemafketel, erg naar om een dier te verliezen 
en felicitaties voor 606, daar is weer nieuw leven (:
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
en felicitaties voor 606, daar is weer nieuw leven (:
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Eline nee. Stop. Halt. Dit is niet goed.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Voor jou misschien niet, voor hem wel. Vorig jaar had hij erg veel last van de kou (wilde niet naar buiten zelfs) en de sneeuw bleef vastplakken onder zijn buikje, dus als het hem helpt warm te blijven als ik met hem ga wandelen, dan moet het maar.
Het is maar een klein hondje hè.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Tierelantijntjes bij dieren is inderdaad een no-no.


