- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Hele mooie mijlpalen Speedy en as. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Gefeliciteerd Speedy. 5000 is pas een mijlpaal, in vergelijking met al die andere lullige mijlpaaltjes die hier genoemd worden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Gefeliciteerd Speedy. 5000 is pas een mijlpaal, in vergelijking met al die andere lullige mijlpaaltjes die hier genoemd worden.
Wat is daar mis mee ?
Moet dit topic dan 1 keer per maand een bericht rijker zijn ?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Misschien niet zo ver als Speedy maar ik zit nu op de 3000 stemmen. 
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik zou dat wel veel unieker vinden ja. Ik vind 90% van wat hier gepost wordt totaal geen mijlpaal.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Gaan we nu hier verder? We hebben site en gebruikersmijlpalen al gescheiden, een mijlpaal is wat dit betreft gewoon iets bereikt hebt wat jij goed/knap/mooi vind... Moet het dan altijd zo serieus?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Het explicite gebruik van ik vind heeft blijkbaar niet geholpen...
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Eens met U-96. Alsof het een prestatie is om 5000 berichten hier achter te laten, 1000 keer te stemmen of weet ik wat al dan niet meer. Zo nu en dan wel een erg hoog kleuterschool gehalte, hier.
Gefeliciteerd; dit is je 400 bezoek op MM dit jaar!
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Ach, laat die mensen toch eens in hun waarde. Zoals Pallanén ook zegt: moet het altijd zo serieus? Ik vind er zelf ook niks aan maar om er nu een vittende post tegenaan te gooien met termen als 'kleuterschool gehalte' vind ik nu niet bepaald nodig/beschaafd. Je gedraagd je trouwens zelf niet altijd zo volwassen hoor, mb (maar dan op andere vlakken). 
Ziezo, mijn 2963'ste bericht.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Eens met U-96. Alsof het een prestatie is om 5000 berichten hier achter te laten, 1000 keer te stemmen of weet ik wat al dan niet meer. Zo nu en dan wel een erg hoog kleuterschool gehalte, hier.
Gefeliciteerd; dit is je 400 bezoek op MM dit jaar!
Beetje flauw allemaal, vind je niet? Ik ben het eens met Angrod_pallanen dat je een mijlpaal bereikt bij iets wat jij goed vind van jezelf of wat anderen goed vinden van jou. Niks wat hier door mensen als mijlpaal opgegeven word vind ik onzin. Die mensen vinden dat blijkbaar goed van zichzelf, nou dat is dan mooi voor ze. Daar hoeft toch weer geen drukte van gemaakt te worden? Gefeliciteerd allemaal met jullie mijlpalen en ga zo door allemaal

V
-
- 8369 berichten
- 3363 stemmen
Idd, mensen die dit iets te serieus nemen blijkbaar. Triviale zaken zijn ook leuk!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Het explicite gebruik van ik vind heeft blijkbaar niet geholpen...
Niet echt nee, we hebben de topics al gescheiden, als je geïnteresseerd bent in de mijlpalen van anderen dan kan je hier kijken, dan hoef je niet te melden dat je dat niets vind.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Mijlpalen als 1000, 2000, 2500, 5000 stemmen vind ik nog wel geining. Vooral die van de berichten doen het hem.
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
hehe meer toevoegingen dan berichten.
Dan ben je wel een gewaardeerde member op deze site.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Iets wat ik nooit zal halen. 
Netjes tsjidde 
Same here !
Netjes Tsjidde !
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 berichten
- 76921 stemmen
Tsjidde ga zo door. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Én crewlid én 1000 toevoegingen? This must be your lucky MovieMeter-day 
Chavez
-
- 112 berichten
- 198 stemmen
Ik kom hier uiteraard niet om 'mijlpalen' te halen maar het viel me net op dat ik mijn 150 stem heb geplaatst. Niet echt veel maar ik ben ook pas een half jaartje bezig met 'fanatiek film-kijken'.