- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Mary_Shaw
-
- 238 berichten
- 39 stemmen
?!
over wat gaat dit forum eigenlijk?
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4899 stemmen
Gefeliciteerd en nog vele jaren. Dat gaat zeker goed komen 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
mijlpalen?
Ja, mijlpalen. Als jij het aantal stemmen wat je hebt uitgebracht, een mooi aantal vind bijv. 50 of 100 dan kan je dat voor jezelf een mijlpaal noemen. 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
mijl·paal (dem)
1 afstandspaal op elke mijl
2 belangrijk feit, gewichtige gebeurtenis waarmee een tijdperk wordt afgesloten
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4899 stemmen
Ja, mijlpalen. Als jij het aantal stemmen wat je hebt uitgebracht, een mooi aantal vind bijv. 50 of 100 dan kan je dat voor jezelf een mijlpaal noemen. 
Dat zie ik de laatste tijd steeds vaker. Beetje onnodig om naar 50 of 100 stemmen / berichten hier al melding van te doen. Noem ik niet echte mijpalen eigenlijk...
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
A ja, maar het is natuurlijk wat de mm gebruiker onder een mijlpaal verstaat.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Bedankt sammie14, ...!!john!!..., 606 en combi!
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11950 stemmen
ik vind dat niet dat je het hoeft te melden bij 100 berichten, maar 100 stemmen vind ik wat anders 
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
[Beetje onnodig om naar 50 of 100 stemmen / berichten hier al melding van te doen.
Niet meer onnodig dan alle andere meldingen hier, natuurlijk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het plaatsen van een bericht vergt gemiddeld meer tijd en inspanning dan het uitbrengen van een stem. Ik hecht daarom in tegenstelling tot Lui juist meer waarde aan een berichten mijlpaal dan aan een stemmen mijlpaal.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
g e f e l i c i t e e r d !
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11950 stemmen
ik vind juist dat je een bericht veel makkelijker plaatst dan dat je een film kijkt, je kan gemakkelijk per dag 50 berichten halen, en dus om de dag wel komen melden dan je weer een 'mijlpaal' bereikt hebt. met films vind ik dat anders, een bericht plaats je veel gemakkelijker. een film kijken doe je veel langer over, het gekeken hebben van 100 films lijkt mij een veel grotere mijlpaal dan dat je 100 berichten hebt geplaatst, maar dat kan ook aan mij liggen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb zojuist mijn 100ste stem uitgebracht.
...!!john!!...
-
- 544 berichten
- 0 stemmen
ik vind juist dat je een bericht veel makkelijker plaatst dan dat je een film kijkt, je kan gemakkelijk per dag 50 berichten halen, en dus om de dag wel komen melden dan je weer een 'mijlpaal' bereikt hebt. met films vind ik dat anders, een bericht plaats je veel gemakkelijker. een film kijken doe je veel langer over, het gekeken hebben van 100 films lijkt mij een veel grotere mijlpaal dan dat je 100 berichten hebt geplaatst, maar dat kan ook aan mij liggen.
Dat weet ik zo nog niet want je hebt genoeg mensen die op films stemmen die ze nog nooit gezien hebben, en toen ik net me op MM had aangemeld keek ik in mijn film collectie welke films ik al gezien had en dan heb je al gauw 50 a 125 stemmen
En je weet van te voren ook niet of iemand een communicatie probleem heeft en dan is het bets moeilijk om een bericht te typen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Bedankt Die Hard,Willis, ...!!john!!... en 606!