- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Een kinderhand is al snel gevuld, zelfs als dat kind al 19 is. Laat hem lekker blij zijn met zijn 300 berichten, is zijn goed recht. Valt hij sowieso al bij de helft van de bezoekers die wél iets zeggen 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Ze zal ook wel enkel begrijpen wat ik daarmee bedoel 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Die zag ik niet aankomen! Maar on topic weer; ik heb het diepepunt gehaald qua aantal films in de maand juni door het Wk. Al zal ik niet de enige zijn, dus meer een dieptepunt 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
3 Jaar......
3 jaren zijn, naar het nu schijnt, voorbij gevlogen! Exact drie jaar geleden was ik een gescheiden vrouw van 31 jaar en moeder van een 10-jarige dochter, alles goed en wel, maar niet zo... gelukkig. 3 jaar geleden had ik voor het eerst sinds 10 jaar zelf een tv, en kon ik me in mijn toen spaarzame vrije tijd toeleggen op mijn sluimerende passie: film.
Ik had en heb nog steeds erg veel bewondering voor de manier waarop Dustin Hoffman zijn rollen inhoud weet te geven en zoekend naar meer info over (zijn) films belandde ik op moviemeter.nl en schreef me direct in.
In de laatste 3 jaren heb ik mijn nick nogal eens vervloekt, want ik heb een grondige hekel aan persoonsverheerlijking, maar ik weet nu: van die nick kom ik nooit meer af en dus gebruik ik 'm maar overal op het Wereld Wijde Web. Laat dit een les zijn: altijd heel goed nadenken over je nick, als je je inschrijft bij MM 
Desondanks beschouw ik deze datum: _14 juli 2003_ als één van de gelukkigste in mijn leven. Want had ik me toen niet verdiept in de films die me interesseren, was ik toen niet op MM gestuit, was ik never nooit niet mijn huidige echtgenoot Fisherking tegengekomen en was ik nu niet zo gelukkig geweest om met hem mijn verdere leven te kunnen en mogen delen. (Sommigen van jullie waren eerder getuige van deze bevestiging
)
Kortom, ik ben nu zo blij, dat ik 3 jaar geleden me heb ingeschreven bij MM, dat ik dat graag even met jullie wil delen vandaag!
Laten we samen het glas heffen! 

The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
zo zie je maar waar MM allemaal wel niet goed voor is. Wist het niet, erg leuk.... 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Ik vind deze gebruikersmijlpaal van Dustyfan zelfs iets voor memorabele quotes...
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Gefeliciteerd Paula, nog vele vele jaren! Ik had me ook gewoon met Jeroen moeten inschrijven... Hannibal... pfff.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3308 stemmen
Gefeliciteerd en op naar de volgende 3 jaar. 
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ik was gisteren bezopen en ik heb nu een kater 
beslist geen mijlpaal
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen

Daar drinken we op Dustyfan, mooi bericht
En gefeliciteerd met je welverdiende mijlpaal.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Leuk stukje, Paula 
Alleen komt zo'n waarschuwing om lang na te denken over je nickname wat laat, want ook ik zit met een nickname die me al snel niet meer beviel. Te gehaast gekozen 
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
Mooi stukje inderdaad! En ik drink graag een pintje mee! 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Daar proost ik ook graag op
(alsook mijn vriendjes en vriendinnetjes zonder dat ze het weten).

Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Ik was gisteren bezopen en ik heb nu een kater 
beslist geen mijlpaal
Same here
Mooi stukje inderdaad! En ik drink graag een pintje mee! 
Ik proost met een glas water..
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Mooi bericht Dustyfan. Gefeliciteerd!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gefeliciteerd Dusty en FK en doe er nog minstens dertig jaar bij. 

Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
In De Site > Algemeen > mijlpalen:
Vandaag mijn 1000ste stem, en wat voor een. 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Vandaag mijn 1000ste stem, en wat voor een. 

moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Het is hier blijkbaar nog niet gemeld, maar het viel mij op dat er sinds kort 250 gebruikers zijn met 1000 stemmen of meer: een applausje voor deze site!!! 
Ja dat vind ik een leuke mijlpaal. Erg leuk dat er zoveel users zijn die de moeite nemen om zoveel stemmen te plaatsen 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Gefeliciteerd Paula, En dat je geluk met John en Lola moge voortduren
(neemt een glas wijn bij de hand) Proost!!!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Dustyfan gefeliciteerd. Erg mooie mijlpaal daar kunnen geen 10.000 stemmen of berichten tegenop.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Mooie mijpalen allemaal, gefeliciteerd! 
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Ik ben vandaag 1 jaar gebruiker op MovieMeter.

arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat ik hier nog steeds ben is dat ook een mijlpaal?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
The Notebook was mijn 1250e stem! 
Op naar de volgende mijlpaal: 1500.