• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.969 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.990 gebruikers
  • 9.371.006 stemmen

Gebruikersmijlpalen

zoeken in:

Hiraeth

• 60 berichten
  • 492 stemmen

Vandaag precies een jaar geleden dat ik mijn account heb aangemaakt. Mijn mijlpaal was gemiddeld elke dag een film en het leek even dat ik het makkelijk zou halen. Dit is uiteindelijk nét niet gelukt omdat ik met een studie begonnen ben en er minder tijd voor heb. Maar toch wel 357 films gezien in een jaar tijd.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Gefeliciteerd.

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Lekker bezig Hiraeth

GoodOldJack

• 1339 berichten
  • 4625 stemmen

Mening nummer tien is geplaatst .

En we zitten ondertussen (gaat sneller dan ik dacht) aan meer dan 100 berichten.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Vandaag is mijn 9000ste toevoeging goedgekeurd. Nog 1000 te gaan en ik kan een feestje bouwen.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Mooi MHF gefeliciteerd

Decec

• 6741 berichten
  • 8581 stemmen

Gefeliciteerd

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Gefeliciteerd MHF!

Collins

• 7282 berichten
  • 4306 stemmen

Gefeliciteerd MHF. En bedankt natuurlijk!

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Dank u wel allemaal.

Ondertussen ben ik ook druk bezig met al mijn posters te corrigeren. Vele hadden van vroeger nog een klein formaat. Ik zit momenteel aan de letter v.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Het was me even ontgaan maar sinds 2 juli zit ik hier alweer 10 jaar. Onvoorstelbaar eigenlijk.

Als ik erop terugdenk is er geen enkel ander forum waar ik het langer dan 2 jaar vol heb gehouden voor ik het saai vond worden. Hier houd ik altijd dat warme gevoel van thuiskomen, ook al ben ik sinds weken niet actief of type ik in tegenstelling tot het begin nog maar heel zelden reviews. Hopelijk blijft het de site, in wat voor vorm dan ook, goed vergaan want ik ben van plan hier over 10 jaar de 20 te vermelden uiteraard.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Sinds gisteren ben ik aan de illustere lijst van gebruikers met de meeste stemmen toegevoegd!

Vraag me af hoelang ik er ga blijven inzitten, ik vermoed dat er nog wel meer mensen zijn die op het onderste randje balanceren, maar het is wel een mijlpaal die ik nooit had verwacht te bereiken toen ik me zo ongeveer 11 jaar geleden inschreef.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Metalfist, dan maar een heel weekend films kijken!

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Goed bezig Metalfist!

Ik heb die ambitie ook gehad maar heb het opgegeven in het kader van haalbare doelen stellen....

John Milton

• 24220 berichten
  • 13385 stemmen

Als ik iets minder The Witcher 3 had gedaan en wat meer films had gekeken de afgelopen maand, dan had ik nu 150 gestaan. Nét niet.

Grappig, aangezien ik op Icheckmovies 149 sta.

Maar net als A&Ff hierboven heb ik de ambitie opgegeven om echt hoog te komen. Je positie behouden is soms al moeilijk genoeg. Ik stond 140 een paar maanden geleden, maar een filmdipje en je zakt zo tien plaatsen, en dat haal je niet altijd in een half jaar of jaar in. Het is geinig, maar om het leuk te houden moet het vanzelf gaan, anders wordt het een 'moetje', op termijn. En daar is geen lol aan.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Klopt, de fun moet er blijven inzitten maar vond het wel leuk om mijn naam eens in dat lijstje te zien staan. Ga nu ook niet meer gaan kijken opeens, anders had ik dit bericht niet getypt vanop een festivalweide terwijl ik wacht op Admiral Freebee

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Op MM: #37 (6410)

Op ICM: #274 (3570 / 8152)

Voor JM.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Ik zie dat ik sinds vandaag alweer tien jaar lid ben, wauw! In de loop der jaren heb ik een hoop uiteenlopende gebruikers mogen ontmoeten en mijn smaak flink kunnen verbreden. Dit blijft nog steeds één van de weinige sites die ik dagelijks bezoek.

Op naar de volgende tien jaar.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8277 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Ondertussen ben ik ook druk bezig met al mijn posters te corrigeren. Vele hadden van vroeger nog een klein formaat. Ik zit momenteel aan de letter v.

Haha, dat heb ik onlangs weten af te ronden. Maar ik heb er wat minder toegevoegd...

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Op naar het volgende decenium Shinobi

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Nu ik jou bericht zie Shinobi kom ik erachter dat ik 12 dagen geleden ook alweer 7 jaar lid ben op MM

Wat gaat de tijd toch snel.

Ik kan gewoon nog herinneren op welke films ik gestemd heb toen ik nog maar in de 30 stemmen zat.:p

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

Mijlpaal: ik heb eindelijk een avatar! Foto van drie jaar oud maar hij blijft leuk!

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Nu gotti nog en de 'oude garde' is ein-de-lijk met z'n tijd meegegaan

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

danuz schreef:

Nu gotti nog en de 'oude garde' is ein-de-lijk met z'n tijd meegegaan

Ik ben ondertussen al oude garde!

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ja toch

tommykonijn

• 5139 berichten
  • 2356 stemmen

Ook voor mij was het afgelopen maandag tien jaar geleden dat ik mij inschreef op MovieMeter.

Augustus 2007 was ik sinds een paar weken groot fan van Jim Carrey én ging ik als 10-jarige voor het eerst eens kijken wat er nou allemaal op het internet te beleven viel. Het duurde niet lang eer ik via Google per toeval de pagina van The Mask vond op deze site (het gemiddelde van 3,14* - ja, dat weet ik nog - vond ik uiteraard véél te laag), en na een paar dagen hier als gast rondgeneusd te hebben, heb ik aan mijn vader gevraagd om een account aan te maken. De gebruikersnaam werd destijds gebaseerd op een toen al overleden huisdier waar ik gek op was. Door MovieMeter ging een wereld voor me open en ik werd een filmliefhebber die langzaamaan een eigen collectie begon samen te stellen. Opvallend dat ik MovieMeter kende nog voordat leeftijdsgenootjes me op Hyves en MSN wezen.

Zo wees ik hen op mijn beurt op MovieMeter. Een hoop van hen maakten accounts aan, maar velen vertrokken al gauw weer (of werden geband omdat ze, net als ik trouwens, nog niet echt begrepen dat het om een discussiesite ging). Ik heb veel goede herinneringen aan mijn begintijd hier. Het werd een gewoonte om met mijn vader doordeweeks naar de videotheek te rijden om VHS tapes te huren en de volgende dag, na school, een berichtje op MovieMeter te plaatsen over wat ik ervan vond. Uiteindelijk zorgden de middelbare school en inmiddels het HBO ervoor dat ik steeds minder tijd voor de site kreeg en dat ik vaak achterliep met stemmen en berichten plaatsen. Desondanks ben ik al die jaren gewoon actief gebleven en ben ik van plan dat ook zo lang mogelijk te blijven doen. Ik haal er immers nog steeds veel plezier uit om hier te komen en zo nu en dan mijn mening te laten horen. Zonder deze site had ik waarschijnlijk nooit zoveel films gezien; iets wat ik toch wel een erg gave prestatie vind.

Als het aan mij ligt: op naar de 20!

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Gefeliciteerd tommykonijn!

Voor mij is vandaag de dag aangebroken dat mijn account inmiddels ook alweer vier jaar bestaat, hoewel ik iets ouder was toen ik mijn account heb aangemaakt is voor mij ook een wereld open gegaan, een wereld waarvan ik toch durf te zeggen dat het langzamerhand mijn lievelings hobby is geworden. Vier jaar geleden begonnen aan mijn 'filmverslaving' en deze word op de dag van van groter maar ook interessanter. Zo leer ik medemogelijk gemaakt door MovieMeter andere punten kennen in de filmwereld en zo mijn filmsmaak ook steeds breder word.

Ik heb een aantal doelen voor mijn account die ik in de film voornemens topic heb geplaatst. Ik ben van plan nog lang met deze hobby bezig te gaan en het word natuurlijk streven naar de eerste tien jaar!

John Milton

• 24220 berichten
  • 13385 stemmen

Ik zie dat ik vorige maand mijn vijfjarig jubileum vergeten ben. Snel gegaan, dat er alweer 5 jaar voorbij is

Zag gisteren dat mijn IMDb account inmiddels 15 jaar bestaat, dat is toch wel beduidend langer

Op naar de tien jaar MovieMeter! (wat mijn account betreft dan)

tbouwh

• 5809 berichten
  • 5400 stemmen

Krijg nou wat, ik zit op 18 aug 2012 Met andere woorden, ik ben nu vijf jaar en twee dagen lid

John Milton

• 24220 berichten
  • 13385 stemmen

Echt pal na mij dus, wat leuk.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.