- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 751 stemmen
Yeaah 1000 stemmen gehaald en mijn 1000ste stem was ook een meesterlijke film: enter the void
Gefeliciteerd! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
1300 stemmen bereikt met Saw IV. 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Gefeliciteerd moviemafketel.
Ik heb zelf de 1300 berichten gehaald
.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2608 stemmen
Beide gefeliciteerd met jullie 1300-mijlpalen
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Heb net mijn 150ste mening geplaatst bij Day of the Dead
.
soom
-
- 24930 berichten
- 2761 stemmen
Heb net mijn 150ste mening geplaatst bij Day of the Dead
.
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
say's who? Ga jij het ook weer melden als je een nieuwe gebruiker volgt in het welke gebruiker volg jij graag topic?
soom
-
- 24930 berichten
- 2761 stemmen
say's who? Ga jij het ook weer melden als je een nieuwe gebruiker volgt in het welke gebruiker volg jij graag topic?
.Edit: Ik geef toe dat het wel een beetje onzinnig is, ja, om elke keer te posten, omdat ik toevallig die en die vergeten ben. Maar 150 is ook niet echt memorabel.
Hannibal
-
- 9400 berichten
- 3323 stemmen
Bovendien, soom, zijn er weinig anderen die 150 meningen bij Day of the Dead hebben geplaatst. 
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Maar 150 is ook niet echt memorabel.
Net zo memorabel als wanneer jij er 1250 hebt.
En gefeliciteerd natuurlijk Frank en dominion.
soom
-
- 24930 berichten
- 2761 stemmen
Net zo memorabel als wanneer jij er 1250 hebt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Net zo memorabel als wanneer jij er 1250 hebt.
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Maar ik zou het niet hier melden,
Zoek voor de grap eens op je eigen naam in dit topic, verder nogal onzinnige discussie dit dus laten we maar OT blijven.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Zoek voor de grap eens op je eigen naam in dit topic, verder nogal onzinnige discussie dit dus laten we maar OT blijven.
Die discussie heb ik onlangs ook met haar gehad in dit topic, toen had ze al toegegeven dat zij zich ook schuldig had gemaakt aan 'onzinnige' mijlpalen melden hier én het reageren met 'Gefeliciteerd' op zogenaamde 'minder belangrijke' mijlpalen en dat ze inderdaad een beetje zeurde. Heeft weinig nut om dat weer er bij te halen.
Hannibal
-
- 9400 berichten
- 3323 stemmen
Ja soom, beetje hypocriet inderdaad.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Dat is toch gewoon een mooie mijlpaal
Een 14-jarige jongen die in totaal 150 meningen/recensies heeft geplaatst op moviemeter.. Proficiat, Dominion!
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Gefeliciteerd misterwhite, Decec, moviemafketel en dominion!
soom
-
- 24930 berichten
- 2761 stemmen
Haha. Jullie hebben gelijk. Máár ik doe het nu niet meer. Dus zo hypocriet is het ook niet.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Gefeliciteerd: Moviemafketel en Dominion. En alle anderen natuurlijk.
150 meningen zijn netjes. Heb er zelf met moeite 43 (geen mijlpaal!) kunnen maken.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Ongein verwijderd.
kos
-
- 46785 berichten
- 8929 stemmen
Gebruikersmijlpalen interesseren mij niet zo veel, maar ik vind het nu wel waard om even te melden dat ik precies vandaag al 10 jaar op de site zit. Wat vliegt de tijd....
Joep
.
JacoBaco
-
- 10581 berichten
- 2428 stemmen
Ik heb zojuist mijn 1200ste stem uitgebracht en ik heb nu precies 6000 berichten geplaatst.
3,0* voor Muppet Christmas Carol, The (1992)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Gefeliciteerd JacoBaco! 
