- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
was puur een reactie op bericht van Johnwilliams. Tik maar eens op internet chuck norris in dan kom je veel sites tegen met honderden van die quotes
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat die quote van psycholamp hier wordt geplaatst, echt zo'n quasi-stoere uitspraak die roept REAGEER OP MIJ.
Daarom plaats ik hem juist. 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Bij een zogenaamd enge film:
Rara, door wie geplaatst?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Dat vervelende jongetje dat heel vaak in dit topic staat? 
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11968 stemmen
die van die oma met reuma vind ik eigenlijk wel erg grappig 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Bij Magnolia:
pfffff wat een zware film zag allemaal goede reacties staan dus dacht, deze film moet wel goed wezen ik hou wel van aparte artistiele films maar deze film gaat echt nergens over krijgt wel drie sterren voor de goede acteerperstaties
Heb je de film met oogkleppen op gezien ofzo...?
nee dat niet maar had wel moeite op ze open te houden daarentegen. aan het stukje van je te lezen is deze film je bijbel dus heeft niet zo veel zin om te praten over deze film met jou. Je neemt die film wel erg serieus haha xxx
Hij is misschien niet helemaal vers meer (1 maand oud), maar ik kon er wel om lachen (die bijbel opmerking
)
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Verhoeven bij Shoah:
"Toch is het niet alles rozengeur en maneschijn."
......
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
heb motor psycho gezien ik vond het wel een leuke fim om te zien het was wel een beetje een rare film het had wel wat ik zou hem best wel weer is willen zien of willen hebben ik heb iemand gekend die hem had met nederlands ondertiteling helaas heeft hij het niet meer alls iemand het heeft laat het me weten
Het eerste en eveneens laatste bericht van brucewayne32.
(Zijn email-adres is [email protected])
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
haha, wat een warboel van praat en gedachte kronkels 
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Beetje lullig dat je zijn email adres zo plaatst.. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1716 stemmen
Email adres is gewoon zichtbaar op zijn profielpagina, dus hij heeft zelf de keuze gemaakt het zo openbaar te gebruiken lijkt me dan.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik vind het wel grappig dat zijn mailadres even onbegrijpelijk is als zijn bericht 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Wat is er onbegrijpelijk aan? Def Rhymz is volgens mij een Nederlandse muziekgroep.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
In dat geval neem ik mijn woorden terug 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
Freud zijt 'n Vlaming. 't Is 'm vergeven...
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Def Rhymz was een oversekste rapper die vooral populair was bij pubertjes.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
En inmiddels (gelukkig) failliet verklaard.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Nederlandse equivalent van MC Hammer dus. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Zijn ook nooit echt doorgebroken volgens mij, hier in Vlaanderen heb ik er in ieder geval niets van gehoord.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Ik vond deze bij de film 88 Minutes (2007):
Ik maak hier niet eens woorden aan vuil.
.. Oh.. te laat.
1,5*
Vond ik wel geinig.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Zijn ook nooit echt doorgebroken volgens mij, hier in Vlaanderen heb ik er in ieder geval niets van gehoord.
Was erg populair hoor in Nederland. Er was een bubbeling remix samen met Dj Jean genaamd 'schudden'. Aanschouw en bewonder.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Was erg populair hoor in Nederland. Er was een bubbeling remix samen met Dj Jean genaamd 'schudden'. Aanschouw en bewonder.
en dan te bedenken dat ik dat vroeger nog leuk vond ook, wat een vreemd mannetje zeg en dan die skibril
zou niet eens weten onder wat voor en genre deze troep precies valt, het is duidelijk enkel gericht op kleine kinderen.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1447 stemmen
Deze is veel leuker, en nog veel fouter.
O god, ik herinner me het nog. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Hehe, heb dat nummer ooit nog eens uitgevoerd in een playbackshow. In groep 7 of 8 was het best stoer om twee sexy danseressen te hebben..