- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar wonen de MM-users?
Waar wonen de MM-users?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3302 stemmen
Ijsselstein lijkt Prypjat wel.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Ik woon in de plaats waar:
- de eerste gemotoriseerde vlucht van Nederland gemaakt is;
- Vincent van Gogh gewoond heeft
Rara waar woon ik 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1930 stemmen
Toch niet Etten-Leur he? 
Edit: Sorry, te laat....
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Geboren en getogen. Niks mis mee toch 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Bilthoven, not far from Zeist 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Ik ga verhuizen! Van Maastricht naar.. Maastricht. 
dvd-me
-
- 329 berichten
- 418 stemmen
Woon in Driebergen, ligt tegen zeist aan en mijn oma woont in bilthoven 
Wat is de wereld toch klein af en toe
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
Zitten er niet meer Zaankanters op moviemeter?
Jawel, ben er ook één!
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Woon in Driebergen, ligt tegen zeist aan en mijn oma woont in bilthoven 
Wat is de wereld toch klein af en toe
Zie dat je 15 bent, zit je nog op een school in Zeist?
JacoBaco
-
- 10581 berichten
- 2428 stemmen
Waar ik woon, kom je regelmatig van dit soort agressievelingen tegen.
Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
@JacoBaco:
Agressieve zeehonden?....
In Gotham City? 
JacoBaco
-
- 10581 berichten
- 2428 stemmen
...
Ja, niets is raar of vreemd in Gotham City.
Er liepen 18 jaar geleden zelfs is een keer Penguins rond met een raket op hun rug. 

Martijnnn
-
- 2251 berichten
- 2451 stemmen
Huh ik dacht dat je op LV-426 woonde Jaco!
JacoBaco
-
- 10581 berichten
- 2428 stemmen
Dat is mijn vakantie- en schuiladres, maar ik woon officieel natuurlijk in Gotham City.
Martijnnn
-
- 2251 berichten
- 2451 stemmen
Ik weet niet wat ik liever zou hebben, aliens of zeehonden, je durft wel zeg!
JacoBaco
-
- 10581 berichten
- 2428 stemmen
Dank je Martijn, maar Zeehonden zijn ontzettend gevaarlijk en onvoorspelbaar.
Met de Aliens heb ik het toch een stuk minder moeilijk moet ik zeggen.

Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
...
Ja, niets is raar of vreemd in Gotham City.
Er liepen 18 jaar geleden zelfs is een keer Penguins rond met een raket op hun rug. 
(afbeelding)
Is Professor Lupardi nu ook dáár al bezig geweest?
O...the Penguin natuurlijk 
JacoBaco
-
- 10581 berichten
- 2428 stemmen
Jij kent Professor Lupardi goed hè?....... Of niet? 
Brix
-
- 19763 berichten
- 5195 stemmen
@JacoBaco:
Redelijk goed, maar Rob ken ik beter 
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Woon je niet in Pieterburen JacoBaco? 
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Aaaah wat een poepie hahaha.
Geen idee hoe ik daarbij kom 
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
Tervuren, stadje tegen Brussel. Bekend van de uitspattingen van Leopold II. Veel bloed en rubber is gevloeid, maar we hebben er een mooi museum aan overgehouden.

kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1593 stemmen
Ik woon in Tremelo (België).
Beter bekend als geboorteplaats van Pater Damiaan.

En ook bekend van Rock Werchter (dorp naast Tremelo)... 



