menu

De Site / Gebruikers / Neo's radio interviews

zoeken in:
kappeuter (crew)
De uitzending van vandaag is gewoon nog te beluisteren via internet!
link

Neo is te beluisteren na 4:50 minuten.

Ben hem nu aan het luisteren. Kikke.

kos
Bedankt voor de tip Kapp.

Was erg leuk, door hem er op de radio over te horen praten, krijg ik al een betere indruk van de Matrix-gekte . Niet te geloven gewoon .

Inderdaad, niet te geloven! 8 keer in de bioscoop. Het is echt heel leuk om ergens heel erg fan van de zijn. Wat Joep heeft met de Matrix-films, heb ik met alles rondom Das Boot. Daarom is het best wel leuk om te luisteren hoe iemand het daarover heeft. Vooral op de radio.

kappeuter (crew)
Zeker. Ik heb met zeer veel interesse naar het interview geluisterd. Morgen weer luisteren!

Komt ie dan ook op de site te staan?, want morgen ben ik er waarschijnlijk niet als dat interview komt.

kappeuter (crew)
Wat heb je nou net gedaan, de uitzending beluisterd, NA uitzending. Denk je niet dat dat morgen ook kan ..... ?

Mijn RealPlayer geeft rare foutmeldingen als ik het wil beluisteren... .

kappeuter (crew)
Meermaals geprobeerd ? Ik heb soms ook een storing op de Real Audio speler. Vaak helpt nog een keer proberen, of twee.
Anders zou je even kunnen kijken of je speler up to date is.

Heb vanmiddag op VRT-nieuws de filmrubriek gezien (iedere woensdag na het nieuws) en criticus Roel van Bambost heeft geen al te goeie kritieken over de nieuwste Matrix. Kort samengevat is het volgens hem gewoon meer van hetzelfde. Ik ga zaterdag kijken en eerst morgen nog eventjes luisteren naar de recentie van Neo...

speedy23 schreef:

Ik ga zaterdag kijken en eerst morgen nog eventjes luisteren naar de recentie van Neo...
Dat is wel de laatste persoon naar wie ik zou luisteren voor een mening over The Matrix Behalve dan als hij iets negatiefs zegt, dan moet het wel kloppen.

Het lukt mij niet om de uitzending te beluisteren...wat doe ik verkeerd?
Heb op 'luister naar deze uitzending' geklikt en dan krijg ik een 404-melding...

heb je de Real player geinstalleerd. Ik had namelijk geen enkel probleem.

neo (crew)
En klonk ik zenuwachtig?

kos
neo schreef:

En klonk ik zenuwachtig?
Eerder Rotterdams

neo (crew)
Ja dat vond ik ook al toen ik het zelf achteraf luisterde

neo schreef:

En klonk ik zenuwachtig?

Volgens mij was het perfect joh, maar ik vindt dat je een nogal zware stem hebt (komt misschien bij de telefoon)...

Leuk stukje neo, benieuwd naar je volgende optreden

neo (crew)
Ik wilde net nog besluiten om morgen toch maar mm te noemen in het interview maar nee als we gaan slijmen Jordy

neo (crew)
Oh ja kap kan via je via die link die hebt gegeven er een mp3 file van maken?

Dat zou fantastisch zijn! En dan zetten we het op Fok.nl en dan kan iedereen het horen .

Deel 2 heb ik helaas maar 7 keer in de bioscoop gezien...

haha LOL

kappeuter (crew)
neo schreef:

Oh ja kap kan via je via die link die hebt gegeven er een mp3 file van maken?

Ik kwam er achter dat ik wel op kon nemen, maar ik kreeg het opneemvolume niet goed geregeld, zodat bij de proefopname die ik maakte het geluid niet goed was.
Vreemd dat ik het recordvolume niet kon aanpassen. Schuifjes niet regelbaar...
Vraag het dus maar aan tovenaar, die maakt vast wel even een mp3'tje voor je.

neo schreef:

En klonk ik zenuwachtig?

Je klonk net zoals altijd, totaal bezeten van de Matrix.

Linda
Hehe idd . Maar het was wel erg leuk! Morgen het andere interview luisteren, en waag het niet om ook maar iets te spoileren .

Erg leuk om je is te horen praten over je passie neo ! Je gaat er echt helemaal in op en dat kan ik alleen maar apprecieren.

Joep: "...deel 2 heb ik in de bioscoop helaas maar 7 keer gezien."
Interviewer: "O, jee."

Haha, leuk interview. Ik heb alleen nooit begrepen hoe mensen zo erg iets zo leuk kunnen vinden.

En ja hoor, daar was Neo weer. Honderd procent Matrix-fan, maar The Matrix ga je nu toch niet vergelijken met The Godfather zeker?
Anders een prachtig interview hoor...

neo (crew)
Ja was weer leuk vanmorgen en tja hoe goed zoals ik bv The Godfather trilogie noemde ook is, the matrix trilogie staat overal boven

Gast
geplaatst: vandaag om 18:49 uur

geplaatst: vandaag om 18:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.